To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-01
Łódź: ZP/5/2011 NA Usługę w zakresie usuwania awarii, oraz bieżących napraw i konserwacji obejmujących roboty budowlane, stolarskie, szklarskie ślusarskie i dekarskie w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasób Administracji Nieruchomościami
Numer ogłoszenia: 181109 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159439 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Bałuty Nowe", ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6546896, faks 042 6546896.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/5/2011 NA Usługę w zakresie usuwania awarii, oraz bieżących napraw i konserwacji obejmujących roboty budowlane, stolarskie, szklarskie ślusarskie i dekarskie w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasób Administracji Nieruchomościami.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw konserwacyjnych w zakresie robót ogólnobudowlanych - murarskich, tynkarskich, stolarskich, szklarskich, ślusarskich, dekarsko - blacharskich w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasób Administracji Nieruchomościami Łódź - Bałuty Bałuty-Nowe polegające na: 1.Zbijaniu odparzonych tynków. 2.Zamalowywaniu napisów na elewacjach budynków. 3.Demontażu reklam. 4.Naprawie - uzupełnieniu nawierzchni betonowych ( pojedyncze ubytki) 5.Naprawie - uszkodzonych miejsc w ścianach z cegły ( pojedyncze ubytki) 6.Uzupełnianiu tynków wewnętrznych, zewnętrznych ( pojedyncze ubytki) na pow. do 5 m2 7.Wykonywaniu odkrywek w zależności od potrzeb. 8.Naprawie stopni schodowych (pojedyncze biegi i spoczniki) 9.Naprawie drzwi wejściowych do pomieszczeń wspólnych (dopasowanie skrzydeł, wymiana opasek drzwiowych i listew przymykowych, wykonanie progów, umocowanie wyrwanych ościeżnic, umocowanie lub wymiana zawiasów rygli, naprawa ramiaków. 10.Naprawie okien w pomieszczeniach wspólnych ( dopasowanie skrzydeł, wymiana oliwek, mocowanie i wymiana zawiasów, dorabianie elementów skrzydeł), pasowaniu skrzydeł do ościeżnic. 11. Szkleniu skrzydeł okiennych i drzwiowych w pomieszczeniach wspólnych. 12.Naprawie lub wymianie zamków i klamek w pomieszczeniach wspólnych. 13.Zabezpieczeniu otworów okiennych i drzwiowych w lokalach wolnych i w pomieszczeniach wspólnych (płyta pilśniowa, paździerzowa, siatka, zamurowanie pojedynczych otworów itp.) 14.Naprawie schodów drewnianych (wymiana pojedynczych stopni drewnianych, desek spoczników). 15.Naprawie balustrad (przymocowywanie ruchomych balustrad, dorabianie i montaż poręczy, słupków, tralek itp.) 16.Naprawie ścianek drewnianych w pomieszczeniach wspólnych. 17.Drobnej naprawie ślusarskiej - drzwi, bramy, wymianie uszkodzonych zamków, wkładek oraz samozamykaczy. 18.Naprawie - z wykonaniem włazów dachowych oraz wsypów piwnicznych. 19.Wymianie kłódek 20.Zabezpieczaniu budynków po pożarze. 21.Dostarczaniu piecy i kuchni węglowych do lokali oraz pralni, wc-ogólne wraz z podłączeniem. 22.Osadzaniu trzepaków w zależności od potrzeb. 23.Stemplowaniu (pojedyncze stemplowanie zagrożonych konstrukcji). 24.Innych robotach związanych z awaryjnym usunięciem zagrożenia. 25.Naprawie podłóg 26.Usuwanie śniegu z dachów, sopli i nawisów śnieżnych 27.Zabezpieczanie lokali po eksmisjach. 28.Naprawie pokryć dachowych- naprawy punktowe 29.Naprawie rynien i rur spustowych 30.Wykonywanie drobnych obróbek blacharskich 31.Drobnej naprawie Wentylacji grawitacyjnej, głowic kominowych i kominów. 32.Drobnych pracach zabezpieczających obiekty i urządzenia przed skutkami mrozu. Usługi będą realizowane w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) w systemie całodobowym. Wymagania: 2.1.Podstawą wykonania prac, o których mowa wyżej są: 2.1.1.zgłoszenia pisemne służb Zamawiającego sporządzane wg wzoru (załącznik nr 2 do umowy); zgłoszenia telefoniczne służb Zamawiającego (potwierdzane zleceniem pisemnym w terminie późniejszym). 2.1.2. zgłoszenia telefoniczne bezpośrednio od najemców w przypadkach awarii stanowiących zagrożenie życia lub mienia. W takim przypadku Wykonawca przyjmuje zlecenie i ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zgłoszeniu, zaś Zamawiający wystawia zlecenia. 2.2. Realizacja zgłoszeń: 2.2.1.Usługi będą zgłaszane pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu i świadczone codziennie w godzinach pracy i po godzinach pracy Administracji w dni powszednie, oraz w systemie ciągłym całodobowym w dni wolne od pracy (soboty w niedziele i święta). 2.2.2.Pilność realizacji zgłoszeń strony ustalają: a) natychmiastowo - awarie i zgłoszenia stanu zagrożenia dla życia, zdrowia i mienia mieszkańców. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie - 60 minut. b) W ciągu 2 dni - sprawy pilne lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia i mienia mieszkańców. c) inne - w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 2.3. Wykonane przez Wykonawcę prace konserwacyjne wymagają pisemnego potwierdzenia przez lokatora, administratora lub pracownika służby technicznej zamawiającego. 2.4. Wykonane przez Wykonawcę roboty remontowe wymagają potwierdzenia przez pracownika służby technicznej Zamawiającego. 2.5. Wykaz nieruchomości komunalnych objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik Nr 8 2.6. Wykaz nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych w których znajdują się lokale komunalne stanowiące zasób Administracji stanowi załącznik 8a Roboty należy prowadzić zgodnie z zachowaniem następujących warunków: - Roboty muszą być prowadzone zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych oraz sztuką budowlaną. - Materiały użyte do wykonania robót muszą posiadać aktualne atesty zgodnie z Polskimi Normami oraz dopuszczenie do stosowania w budownictwie. - Kierownik robót musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane. - Przy wykonywaniu robót nie mogą zostać naruszone prawa osób trzecich. - Wykonawca odpowiada za szkody powstałe z jego winy. - Po zakończeniu prac teren robót powinien być doprowadzony do porządku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE GRAB-BUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE GRAB-BUD SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe GRAB - BUD Sp. z o.o., ul. lewa 36, 91-357 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 317699,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 343115,00
Oferta z najniższą ceną: 343155,00 / Oferta z najwyższą ceną: 343115,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Remont pomieszczeń Urzędu Gminy Pilchowice
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.