eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płoty › Zarządzanie projektem oraz prowadzenie zajęć w ramach projektu pn.Nauka kluczem do lepszej przyszłości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-29

Płoty: Zarządzanie projektem oraz prowadzenie zajęć w ramach projektu pn.: Nauka kluczem do lepszej przyszłości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 181098 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157246 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płoty, Pl. Konstytucji 3 Maja 1, 72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3851415, faks 91 3851866.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie projektem oraz prowadzenie zajęć w ramach projektu pn.: Nauka kluczem do lepszej przyszłości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na zarządzaniu projektem oraz prowadzeniu zajęć w ramach projektu pn. Nauka kluczem do lepszej przyszłości realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiotowy projekt jest realizowany przez Gminę Płoty Miejsce realizacji: Szkła Podstawowa w Wicimicach z siedzibą w Modlimowie, Gmina Płoty. PAKIET I: Koordynator Projektu: Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: 1. Nadzór nad przepływem informacji. 2. Bezpośredni nadzór nad prawidłową realizacją projektu. 3. Obecność w Szkole Podstawowej w Wicimicach z siedzibą w Modlimowie min. 3 x tygodniowo oraz min. 2 x tygodniowo w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Płotach. 4. Opis faktur/ rachunków w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Płotach. 5. Monitorowanie i koordynacja pracy kadry. 6. Terminowa realizacja harmonogramu i budżetu. 7. Nadzór nad procedurami PZP. 8. Sporządzanie wniosków o płatność. 9. Wykonywania czynności administracyjnych związanych z realizacją projektu. 10. Dokonywania systematycznej kontroli uzyskanych efektów. 11. Promocji projektu w mediach (prasa, radio) oraz poprzez plakaty, ulotki, broszurę informacyjną w szkole i innych instytucjach współpracujących na terenie powiatu gryfickiego. 12. Kontaktów z partnerami w zakresie działań promocyjno - informacyjnych. 13. Współpraca z Asystentem Koordynatora Projektu, specjalistą ds. księgowych, specjalistą do PZP, Dyrektorem szkoły. 14. Wykonywania czynności administracyjnych związanych z realizacją projektu. 15. Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 16. Niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, organowi kontrolującemu. 17. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w wymiarze 70 godzin miesięcznie. PAKIET II: Asystent Koordynatora: Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: 1. Bieżąca realizacja zadań wynikających z projektu i współpracy z Koordynatorem projektu. 2. Obecność każdego dnia podczas zajęć, z możliwością pracy soboty. 3. Wykonywania czynności administracyjnych związanych z realizacją projektu. 4. Organizacji zajęć wynikających z wniosku i harmonogramu projektu. 5. Współpracy z wykładowcami w zakresie przygotowania szczegółowego programu zajęć, w tym nadzór nad prawidłową realizacją zajęć. 6. Wykonywania zadań składających się na proces rekrutacji. 7. Monitorowania uczestnictwa Beneficjentów. 8. Organizacji i koordynacji promocji projektu. 9. Prowadzenia bieżącej dokumentacji projektu w oparciu o obowiązujące zapisy. 10. Zapewnienia terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu. 11. Dokonywania systematycznej kontroli uzyskanych efektów. 12. Prowadzenia bieżącej statystyki projektu (archiwum). 13. Tworzenia bazy uczestników projektu. 14. Sporządzania sprawozdań z realizacji projektu. 15. Kontaktów z partnerami w zakresie działań promocyjno - informacyjnych. 16. Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 17. Niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, Koordynatorowi Projektu, organowi kontrolującemu. 18. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w wymiarze 50 godzin miesięcznie. PAKIET III: Prowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych z języka polskiego godz. : 244 lekcyjnych (45 minut) PAKIET IV: Prowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych z matematyki godz. : 244 lekcyjnych (45 minut) PAKIET V: Prowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych z języka niemieckiego godz. : 244 lekcyjnych (45 minut) PAKIET VI: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: W świecie kultury grupa dzieci młodszych kl. I - III godz. : 130 lekcyjnych (45 minut) PAKIET VII: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: W świecie kultury grupa dzieci starszych kl. IV - VI godz. : 130 lekcyjnych (45 minut) PAKIET VIII: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: W świecie barw i dźwięków grupa dzieci młodszych kl. I - III godz. : 130 lekcyjnych (45 minut) PAKIET IX: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: W świecie barw i dźwięków grupa dzieci starszych kl. IV - VI godz. : 130 lekcyjnych (45 minut) PAKIET X: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: Młody Informatyk grupa dzieci młodszych kl. I - III godz. : 130 lekcyjnych (45 minut) PAKIET XI: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: Młody Informatyk grupa dzieci starszych kl. IV - VI godz. : 130 lekcyjnych (45 minut) PAKIET XII: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: Młody Odkrywca grupa dzieci młodszych kl. I - III godz. : 130 lekcyjnych (45 minut) PAKIET XIII: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: Młody Odkrywca grupa dzieci starszych kl. IV - VI godz. : 130 lekcyjnych (45 minut) PAKIET XIV: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: Język niemiecki w praktyce grupa dzieci młodszych kl. I - III oraz grupa dzieci starszych kl. IV - VI godz. :130 lekcyjnych (45 minut) PAKIET XV - prowadzenie warsztatów z zakresu poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów/uczennic z klasy przez Psychologa - 206godz. (60 minut) PAKIET XVI - prowadzenie warsztatów z zakresu poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów/uczennic przez Pedagoga - 187 godz. (60 minut) Do obowiązków wykonawcy który złoży ofertę w ramach pakietów od III do XVI należeć będzie: 1. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: 1.1przygotowanie szczegółowego programu zajęć w formie pisemnej i przedstawienie go do zatwierdzenia dyrektorowi szkoły, w której będą realizowane zajęcia, o których mowa § 1 umowy - w terminie 5 dni od podpisania umowy oraz niezwłoczne dostarczenie go Zamawiającemu, 1.2 przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez dyrektora szkoły, w której będą realizowane zajęcia, o których mowa § 1 umowy, 1.3 niezwłoczne informowanie dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 1.4 zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, 1.5 bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, 1.6 przeprowadzenie i dokonanie zbiorczej analizy ankiet ewaluacyjnych (których treść uzgodniona będzie wcześniej z dyrektorem szkoły) na pierwszych i ostatnich zajęciach w każdym semestrze oraz w każdej grupie i przekazanie analizy dyrektorowi w terminie 14 dni od zakończenia zajęć w danym semestrze. 1.7 sporządzenie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu i złożenia go dyrektorowi szkoły wraz z ostatnim rachunkiem/fakturą, 1.8 przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 1.9 niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu. 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 2.1 bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, 2.2 jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 2.3 szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 2.4 wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zakupionych, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem do realizacji dodatkowych zajęć oraz dbałość o ich należyty stan..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Koordynator Projektu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elżbieta Kopczyńska, ul. Podgórna 2A/2, 72-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41979,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1999,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1999,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1999,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Asystent Koordynatora.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolanta Mazur, Wicimice 12B/4, 72-310 Płoty, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27317,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1590,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1590,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Prowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych z języka polskiego godz. : 244 lekcyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Krawczyk, Pniewo 40, 72-310 Płoty, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Prowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych z matematyki godz. : 244 lekcyjnych (45 minut).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Justyna Kożuchowska, Wicimice 10, 72-310 Płoty, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Prowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych z języka niemieckiego godz. : 244 lekcyjnych (45 minut).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Krawczyk, Pniewo 40, 72-310 Płoty, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: W świecie kultury grupa dzieci młodszych kl. I - III godz. : 130 lekcyjnych (45 minut).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Gehrtz, Pniewo 30/4, 72-310 Płoty, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: W świecie kultury grupa dzieci starszych kl. IV - VI godz. : 130 lekcyjnych (45 minut).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolanta Mazur, Wicimice 12B/4, 72-310 Płoty, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: W świecie barw i dźwięków grupa dzieci młodszych kl. I - III godz. : 130 lekcyjnych (45 minut).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elżbieta Krakowska, Wyszobór 26/8, 72-310 Płoty, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: W świecie barw i dźwięków grupa dzieci starszych kl. IV - VI godz. : 130 lekcyjnych (45 minut).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jadwiga Żemła, Wicimice 11/1, 72-310 Płoty, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: Młody Informatyk grupa dzieci młodszych kl. I - III godz. : 130 lekcyjnych (45 minut).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elżbieta Marek, Pniewo 30/1, 72-310 Płoty, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: Młody Informatyk grupa dzieci starszych kl. IV - VI godz. : 130 lekcyjnych (45 minut).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolanta Rój, Wicimice 3/1, 72-310 Płoty, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: Młody Odkrywca grupa dzieci młodszych kl. I - III godz. : 130 lekcyjnych (45 minut).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolanta Rój, Wicimice 3/1, 72-310 Płoty, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: Młody Odkrywca grupa dzieci starszych kl. IV - VI godz. : 130 lekcyjnych (45 minut).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Justyna Kożuchowska, Wicimice 10, 72-310 Płoty, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: Język niemiecki w praktyce grupa dzieci młodszych kl. I - III oraz grupa dzieci starszych kl. IV - VI godz. :130 lekcyjnych (45 minut).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Krawczyk, Pniewo 40, 72-310 Płoty, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: prowadzenie warsztatów z zakresu poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów/uczennic przez Pedagoga - 187 godz. (60 minut).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elżbieta Kopczyńska, ul. Podgórna 2A/2, 72-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13090,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.