Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-01
Tarnobrzeg: Doposażenie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego
Numer ogłoszenia: 181096 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnobrzeski , ul. 1 Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 0-15 822 39 22, faks 0-15 822 39 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: 2.1. Zadanie nr 1 - Dostawa pakowarki piasku wraz z taśmowym podajnikiem Miejsce dostawy: Ochotnicza Straż Pożarna w Gorzycach; 39-432 Gorzyce, ul. Pańska 1 2.2. Zadanie nr 2 - Dostawa agregatu pompowego Miejsce dostawy: Ochotnicza Straż Pożarna w Siedleszczanach; 39-450 Baranów Sandomierski, Siedleszczany 39 2.3. Zadanie nr 3 - Dostawa łodzi ratunkowej Miejsce dostawy: Ochotnicza Straż Pożarna w Grębowie; 39-410 Grębów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8, 42.00.00.00-5, 42.12.21.00-1, 34.22.33.00-9, 34.52.14.00-9, 34.22.33.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą udowodnić, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. W szczególności Wykonawcy muszą wykazać, że w ww. okresie wykonali: - dla zadania nr 1 - co najmniej jedną dostawę pakowarki piasku o wartości minimum 60 000,00 zł; - dla zadania nr 2 - co najmniej jedną dostawę agregatu pompowego o wartości minimum 80 000,00 zł; - dla zadania nr 3 - co najmniej jedną dostawę łodzi ratunkowej o wartości minimum 40 000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają odpowiednie wymagania jakościowe należy przedłożyć: 1. Dla zadania nr 1: - formularz parametrów techniczno-użytkowych; - dane techniczne urządzenia (np. karta produktu); - deklarację zgodności i oznaczenie CE; - dokumenty niezbędne do rejestracji pakowarki piasku, w tym homologację lub homologacje. 2. Dla zadania nr 2: - formularz parametrów techniczno-użytkowych; - dane techniczne urządzenia (np. karta produktu); - deklarację zgodności i oznaczenie CE; - wykaz autoryzowanych punktów serwisowych na terenie Polski Południowej i Południowo-Wschodniej (województwa: Podkarpackie, Lubelskie, Małopolskie, Świętokrzyskie, Śląskie). - dokumenty niezbędne do rejestracji przyczepy, w tym homologację lub homologacje. 3. Dla zadania nr 3: - formularz parametrów techniczno-użytkowych; - dane techniczne urządzenia (np. karta produktu); - deklarację zgodności i oznaczenie CE; - dokumenty niezbędne do rejestracji łodzi; wykaz autoryzowanych punktów serwisowych na terenie Polski Południowej i Południowo-Wschodniej (województwa: Podkarpackie, Lubelskie, Małopolskie, Świętokrzyskie, Śląskie). - dokumenty niezbędne do rejestracji przyczepy, w tym homologację lub homologacje.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/starostwo
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu; 39-400 Tarnobrzeg, ul. 1 Maja 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu; 39-400 Tarnobrzeg, ul. 1 Maja 4; pokój nr 40.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Doposażenie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego - Zadanie Nr 1: Dostawa pakowarki piasku wraz z taśmowym podajnikiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę jednej sztuki fabrycznie nowej pakowarki piasku wraz z podajnikiem taśmowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8, 42.90.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doposażenie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego - Zadanie Nr 2: Dostawa agregatu pompowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę jednej sztuki przewoźnego agregatu pompowego o dużej wydajności na przyczepce wraz z wyposażeniem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.21.00-1, 34.22.33.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Doposażenie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego - Zadanie Nr 3: Dostawa łodzi ratunkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę jednej sztuki łodzi ratowniczej z przyczepą przystosowaną do transportu łodzi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.14.00-9, 34.22.33.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Modernizacja infrastruktury sportowej MOSiR oraz infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega" - 3 zadania.
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1015R relacji Jamnica - Zbydniów od istniejącego chodnika w kierunku Kotowej Woli.
- Wyłonienia trenera prowadzącego szkolenie stacjonarne pn.: "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej w sektorze Ekonomii Społecznej"
- Dostawa nowoczesnego aparatu USG z 4 sondami dla Przychodni Specjalistycznej w Tarnobrzegu
- Elewacja budowanego budynku hospicjum w Tarnobrzegu
- Rewitalizacja alei parkowych w zabytkowym zespole parkowo - pałacowym w Grębowie
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup agregatu mobilnego na potrzeby Muzeum Wsi Kieleckiej
- Dostawa wyposażenia dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie.
- Zakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Otwocku-Jabłonna.
- Sukcesywne rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych przy użyciu mobilnej rozdrabniarki wyposażonej w separator elektromagnetyczny
- Rozbudowa składowiska odpadów w Suchej Beskidzkiej formule zaprojektuj i wybuduj
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Rąblów
więcej: Przyczepy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.