eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Opracowanie projektów kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali dla potrzeb Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Sławno: Opracowanie projektów kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali dla potrzeb Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
Numer ogłoszenia: 180994 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sławnie, ul. Sempołowskiej 2a, Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-59 8106422, 8104904, faks 0-59 8104912.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali dla potrzeb Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów kompleksowych modernizacji oraz ich uzgodnienie z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Szczecinie i zatwierdzenie przez Starostę Sławieńskiego dla następujących jednostek ewidencyjnych z uwzględnieniem podziału na poszczególne obiekty: OBIEKT I - GMINA DARŁOWO Powierzchnia ewidencyjna - 26974 ha Ilość obrębów ewidencyjnych - 32 Ilość działek ewidencyjnych 13180 OBIEKT II - GMINA MALECHOWO Powierzchnia ewidencyjna - 22638 ha Ilość obrębów ewidencyjnych - 26 Ilość działek ewidencyjnych -8090 OBIEKT III - GMINA POSTOMINO Powierzchnia ewidencyjna - 22685 ha Ilość obrębów ewidencyjnych - 30 Ilość działek ewidencyjnych -11145 OBIEKT IV - GMINA SŁAWNO Powierzchnia ewidencyjna - 28357 ha Ilość obrębów ewidencyjnych - 23 Ilość działek ewidencyjnych - 10596 a)Zamawiający przewiduje etapowanie (podział na 2 etapy) Wykonanie ETAPU 1 poszczególnych obiektów ustalona zostaje na dzień 30 lipca 2009 r b)Przy wykonywaniu prac Wykonawca ma obowiązek uwzględnić obowiązujące przepisy prawne, m.in.: -Ustawę z dnia 17.05.1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 Nr 240, poz. 2027 ze zm.; -Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454); -Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.03.1999r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji i kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. Nr 30 , poz. 297 ); -Ustawę z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz. U. z 2000 Nr 80, poz.903 ze zm.); -Ustawę z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. Nr 88, poz. 439, ze zm.); -Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz. U . Nr 112., poz. 1316 ze zm.); -Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT) (Dz. U. Nr 112, poz. 1317 ze zm.); -Zarządzenie Nr 16 Głównego Geodety Kraju w sprawie wytycznych techniczno-organizacyjnych dotyczących prowadzenia ewidencji gruntów i budynków z dnia 3 listopada 2003 r. zał. Instrukcja Techniczna G-5 - Ewidencja gruntów i budynków. c)Zgodnie z §55 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) modernizacja ewidencji to zespół działań technicznych, organizacyjnych i administracyjnych podejmowanych przez Starostę w celu: 1.1.uzupełnienia bazy danych ewidencyjnych i utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia, 1.2.modyfikacji istniejących danych ewidencyjnych do wymagań określonych w rozporządzeniu, 1.3.poprawy funkcjonowania informatycznego systemu obsługującego bazę danych ewidencyjnych. d)Kompleksowa modernizacja ewidencji musi być wykonana na zasadach i w trybie określonym w Ramowych Warunkach Technicznych -Zakładanie ewidencji budynków i lokali na terenie województwa zachodniopomorskiego. Rozpoczęcie prac modernizacyjnych musi być poprzedzone wykonaniem projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków. Projekt modernizacji, o którym mowa w §57 ust. 3 Rozporządzenia, musi być zatwierdzony przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w myśl § 33 ust. 1 wymienionego Rozporządzenia. e)Prace związane z wykonaniem projektu modernizacji ewidencji Wykonawca ma obowiązek podzielić na dwa etapy: ETAP 1: analiza danych - w myśl propozycji zawartych w projekcie instrukcji G-5 Ewidencja gruntów i budynków, opracowanie projektu modernizacji ewidencji należy poprzedzić analizą istniejących źródłowych danych ewidencyjnych zgromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym (powiatowym, wojewódzkim i centralnym) oraz w innych ewidencjach i rejestrach publicznych. Przedmiotem analizy ,o której mowa powyżej jest w szczególności analiza: a)operatów prawnych znajdujących się w powiatowym zasobie geodezyjnym, b)stan i dokładność osnowy geodezyjnej, c)przydatność istniejących dokumentów katastralnych, map wielkoskalowych, zdjęć lotniczych, ortofotomapy, dokumentacji technicznej opracowanej w związku z wykonywaniem prac geodezyjnych i kartograficznych, zbiorów aktów prawnych, d)dokładność zbiorów współrzędnych punktów granicznych, e)aktualność w kontekście przeprowadzonych melioracji i rekultywacji gruntów, danych operatu klasyfikacji gleboznawczej, f)zakres niezbędnych do przeprowadzenia badań ksiąg wieczystych, g)zakres danych zawartych w istniejących bazach ewidencji gruntów i budynków i ich zgodność z rozporządzeniem w sprawie ewidencji gruntów i budynków, h)zakres i dostępność informacji przydatnych dla ewidencji gruntów i budynków, zawartych w szczególności w: -ewidencjach i rejestrach prowadzonych przez organy administracji architektoniczno-budowlanej oraz nadzoru budowlanego, -archiwach państwowych, -miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego, -dokumentacji dotyczącej numeracji porządkowej nieruchomości, -ewidencji dróg publicznych, -katastrze wodnym, -rejestrach prowadzonych przez jednostki organizacyjne statystyki publicznej, -ewidencji ludności, -rejestrze zabytków, -innych rejestrach. Dokumentację powstałą w wyniku prac omówionych powyżej należy sporządzić z podziałem na dane: -ewidencji gruntów, -ewidencji budynków i lokali. Szczegółowy zakres danych obejmujących ewidencję gruntów i budynków oraz lokali został omówiony w rozdziale 4 Rozporządzenia - Szczegółowy zakres informacji objętych ewidencją gruntów i budynków oraz zakres informacji objętych rejestrem cen i wartości nieruchomości. Dokumentacja powstała w wyniku realizacji ETAPU 1 podlega uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Warunkiem przystąpienia do realizacji ETAPU 2 jest przyjęcie bez zastrzeżeń prac ETAPU 1 przez Zamawiającego. ETAP 2: opracowanie projektu modernizacji ewidencji - zgodnie z §33 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, w projekcie założenia ewidencji gruntów i budynków Wykonawca ma obowiązek określić w szczególności: a)charakterystykę obiektu, Charakterystyka obiektu objętego projektem określa: -lokalizację obiektu w tym identyfikator i nazwę: województwa, powiatu, jednostki ewidencyjnej, obrębu (obrębów), -oznaczenie rejonów statystycznych i obwodów spisowych, -powierzchnię obiektu, -przewidywaną liczbę działek, -przewidywaną liczbę jednostek rejestrowych, -przybliżoną liczbę budynków i lokali, -ogólne informacje o strukturze użytków gruntowych. b)zakres przewidywanych prac do wykonania, Zakres prac do wykonania w ramach kompleksowej modernizacji ewidencji należy określić na podstawie analizy wykonanej w ETAPIE 1. Dokumentacja ETAPU 1 będzie stanowiła załącznik do realizowanego projektu modernizacji ewidencji. W zakresie przewidywanych prac do wykonania należy szczegółowo określić: -zakres danych niezbędnych do utworzenia: rejestru budynków, rejestru lokali, kartoteki budynków, kartoteki lokali, -zakres danych do uzupełnienia w rejestrze gruntów i mapie ewidencyjnej, -zakres modyfikacji istniejących danych ewidencji gruntów mający na celu dostosowanie części opisowej i kartograficznej operatu ewidencyjnego do obowiązujących przepisów prawa. W przypadku stwierdzenia w wyniku przeprowadzonej analizy występowania w dotychczasowej dokumentacji geodezyjnej błędów o charakterze systematycznym, w projekcie należy określić, działanie mające na celu eliminowanie lub zmniejszenie tych błędów; do działań takich zalicza się w szczególności: 1.dostosowanie istniejących współrzędnych punktów granicznych do nowo założonej szczegółowej osnowy geodezyjnej metodą transformacji w oparciu o zidentyfikowane punkty łączne, 2.ponowne przeliczeniu osnowy geodezyjnej i punktów granicznych, 3.kalibrację rastrowej mapy ewidencyjnej w oparciu o odpowiednią liczbę punktów łącznych równomiernie rozmieszczonych na arkuszu mapy, 4.transformacja rastrowych map katastralnych (ewidencyjnych) i innych map wielkoskalowych rastry, ortofotomapy w oparciu o wybrane punkty łączne równomiernie rozmieszczone na arkuszu mapy. c)źródła danych ewidencyjnych i metody ich pozyskania W punkcie tym, na podstawie dokumentacji etapu I należy szczegółowo wymienić źródła danych ewidencyjnych i sposób ich pozyskania. Wskazywany w projekcie system komputerowy musi umożliwić prowadzenie ewidencji gruntów i budynków zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ewidencji gruntów i budynków. e)przewidywany sposób wyłonienia wykonawcy prac Informacja o sposobie wyłonienia wykonawcy prac zostanie określona w uzgodnieniu z Zamawiającym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), I.przewidywany koszt przedsięwzięcia oraz sposób jego finansowania Przewidywany koszt realizacji prac objętych projektem modernizacji ewidencji winien być określony dla poszczególnych etapów prac: Informacja o sposobie finansowania kolejnych etapów prac zostanie podana Wykonawcy projektu przez Zamawiającego. f)W zależności od zakresu terytorialnego opracowania, częścią składową projektu musi być fragment mapy przeglądowej, zawierający uzgodniony z Gminą, i Urzędem Statystycznym podział na obręby, sporządzonej w skali 1:10000 lub 1:25000. g)Zakończenie prac nastąpi z chwilą uzgodnienia projektu przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego lub zgodnie z §33 ust 3 Rozporządzenia, projekt uważa się za uzgodniony.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 61000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Geobaza Spółka z o.o., ul. Łokietka 10/2, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 61000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 61000.00 oferta z najwyższą ceną: 61000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.