eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiżajny › Dostawa żwiru i usługi związane z utrzymaniem dróg na terenie gminy Wiżajny w 2014 r. - etap II.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-29

Wiżajny: Dostawa żwiru i usługi związane z utrzymaniem dróg na terenie gminy Wiżajny w 2014 r. - etap II.
Numer ogłoszenia: 180978 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wiżajny , ul. Rynek 1, 16-407 Wiżajny, woj. podlaskie, tel. 087 5688049, faks 087 5688049.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wizajny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żwiru i usługi związane z utrzymaniem dróg na terenie gminy Wiżajny w 2014 r. - etap II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa żwiru i usługi związane z utrzymaniem dróg na terenie gminy Wiżajny w 2014 r. - etap II polegające na: 1. Dostawa żwiru (pospółki składającej się z frakcji żwirowej i kamienistej o uziarnieniu 0,1 - 63 mm.) bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wiżajny. Pospółka powinna być dostarczony samochodami samowyładowczymi o ładowności 12 - 20 Mg z wywrotem do tyłu. 1.1 Dostawa żwiru polegać będzie na transporcie, wyładunku, rozplantowaniu, wyrównaniu i wyprofilowaniu naprawianego odcinka drogi. Szacunkowa ilość dostarczonego i rozplantowanego żwiru to około 1000 ton. 1.2 Dostawa żwiru polegać będzie na transporcie i punktowym wyładunku pospółki na wskazanym odcinku drogi. Szacunkowa ilość dostarczonej pospółki to około 1500 ton. Ilość zamówionej pospółki należy traktować szacunkowo, ilość ta może się zwiększać lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie realizacji umowy. Dostarczona pospółka ma posiadać właściwości materiału do nawierzchni dróg żwirowych i pochodzić z legalnych, posiadających ważną koncesję żwirowni. Zamawiający może żądać, aby kierowca wraz z dostawą żwiru dostarczał również potwierdzenie ilości żwiru. 2. Równanie i profilowanie równiarką samojezdną nawierzchni dróg żwirowych, żwirowo-gruntowych wraz z usunięciem kęp i wyzbieraniem kamieni oraz innych usług wykonywanych przy użyciu równiarki, np. odtwarzanie rowów przydrożnych, ścinanie skarp itp. Przewidywana ilość roboczogodzin pracy równiarki (nie wliczając dojazdu) to około 100 roboczogodzin. Ilość roboczogodzin pracy równiarki należy traktować szacunkowo, ilość ta może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie realizacji umowy. 3. Usługa świadczona koparką oraz samochodem samowyładowczym o ładowności 10 - 20 Mg przy czyszczeniu i udrożnieniu rowów przydrożnych, przepustów z załadunkiem materiału (urobku) i wywozem. Przewidywana ilość roboczogodzin pracy sprzętu to około 20 roboczogodzin (bez dojazdu). Ilość roboczogodzin pracy sprzętu należy traktować szacunkowo, ilość ta może się zwiększać lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie realizacji umowy. 4. Remont przepustów drogowych z rur PCV O 20 cm przy drogach gminnych i dojazdowych. Łączna długość przepustów to około 12 mb. Usługa obejmuje koszty rur na przepusty, koszty pracy koparki i innego sprzętu oraz koszt dostawy żwiru na naprawiany przepust. Długość przepustów należy traktować szacunkowo, bowiem ilość ta może się zwiększać lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie realizacji umowy. 5. Remont przepustów drogowych z rur PCV O 30 cm przy drogach gminnych i dojazdowych. Łączna długość przepustów to około 12 mb. Usługa obejmuje koszty rur na przepusty, koszty pracy koparki i innego sprzętu oraz koszt dostawy żwiru na naprawiany przepust. Długość przepustów należy traktować szacunkowo, bowiem ilość ta może się zwiększać lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie realizacji umowy. 6. Remont przepustów drogowych z rur PCV O 40 cm przy drogach gminnych i dojazdowych. Łączna długość przepustów to około 12 mb. Usługa obejmuje koszty rur na przepusty, koszty pracy koparki i innego sprzętu oraz koszt dostawy żwiru na naprawiany przepust. Długość przepustów należy traktować szacunkowo, bowiem ilość ta może się zwiększać lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie realizacji umowy. 7. Remont przepustów drogowych z rur PCV O 50 cm przy drogach gminnych i dojazdowych. Łączna długość przepustów to około 12 mb. Usługa obejmuje koszty rur na przepusty, koszty pracy koparki i innego sprzętu oraz koszt dostawy żwiru na naprawiany przepust. Długość przepustów należy traktować szacunkowo, bowiem ilość ta może się zwiększać lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie realizacji umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 44.16.31.00 - Rury .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku, wymagane jest wykazanie posiadania minimum: dwa samochody samowyładowcze o ładowności 10 - 20 MG, drogowa równiarka samojezdna - 1 szt., ładowarka czołowa - 1 szt., kołowa/gąsienicowa koparka lub ładowarko-koparka - 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wizajny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiżajny 16-407 Wiżajny ul. Rynek 1 (pok. nr 8).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Wiżajny 16-407 Wiżajny ul. Rynek 1 (pok. nr 1 - sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.