eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośnice › Remont ul. Parkowej w Krośnicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Krośnice: Remont ul. Parkowej w Krośnicach
Numer ogłoszenia: 180956 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krośnice, ul. Sportowa 4/20, 56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3846019, fax 071 3846015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.krosnice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Parkowej w Krośnicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ul. Parkowej w Krośnicach obejmujący następujące elementy: 1) nawierzchnia skrzyżowania Przyjęto typową konstrukcję nawierzchni odtwarzanej jezdni odpowiadającą obciążeniu ruchem na poziomie KR3 (według Załącznika do Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999). Zestawienie konstrukcji nawierzchni wraz z ilością przedmiarową przedstawiono poniżej. a) Nawierzchnia jezdni - skrzyżowanie - 1100,0 m2: - beton asfaltowy 0/12,8 mm - gr. 5 cm - beton asfaltowy 0/16 mm - gr. 13 cm - kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie - gr. 20 cm - kruszywo stabilizowane spoiwem o Rm=2,5 MPa - gr. 25 cm b) Nawierzchnia odtwarzanej jezdni - 290,0 m2: - beton asfaltowy 0/12,8 mm - gr. 5 cm - beton asfaltowy 0/16 mm - gr. 13 cm - kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie - gr. 20 cm - kruszywo stabilizowane spoiwem o Rm=2,5 MPa - gr. 25 cm 2) kanalizacja deszczowa Odcinek nr 1: Nowa kanalizacja deszczowa odwadniająca skrzyżowanie ul. Szkolnej i Kolejowej oraz odcinek ul. Szkolnej od nr 1 do nr 8. Włączenie istniejącej kanalizacji odprowadzającej wody opadowe z ul. Szkolnej od strony skrzyżowania z ul. Łąkową. Odprowadzenie wód opadowych do rowu melioracyjnego na terenie działki nr 497. 3) oświetlenie Dla oświetlenia modernizowanego skrzyżowania zaprojektowano: a) stalowe ocynkowane słupy oświetleniowe z wysięgnikami o łącznej wysokości h = 9m, b) wysięgniki o kącie nachylenia 15 i wysięgu 1m, c) tabliczki bezpiecznikowe z zabezpieczeniami 6A, d) kabel zasilający YAKY 4 x 35mm2, e) przewody YDYżo 3 x 2,5mm2,750V f) fundamenty betonowe, 4) remont chodników W zakres opracowania wchodzi: a) wymiana nawierzchni chodnika południowego (wraz z jego poszerzeniem do 2,0 m) - na odcinku od budynku nr 2 (sklep) do końca miejscowości (we kierunku Milicza); b) wymiana nawierzchni chodnika północnego (wraz z jego poszerzeniem do 2,0 m w miarę możliwości terenowych) - na odcinku od budynku nr 2 (sklep) do budynku przedszkola; c) wymiana krawężników wzdłuż remontowanych chodników i wykonanie w jezdni ścieku przykrawężnikowego; d) remont nawierzchni jezdni polegający na wymianie warstwy ścieralnej na odcinku od budynku nr 2 do skrzyżowania z ulica Sanatoryjną; e) przebudowa istniejących zjazdów na długości remontowanych chodników; f) urządzenie zatoki postojowej w rejonie budynku nr 2 (sklep); g) przebudowa istniejącej zatoki autobusowej w rejonie szkoły; h) korekta geometrii skrzyżowania ulicy Sanatoryjnej z Parkową (z wymianą warstwy ścieralnej na wlocie ul. Sanatoryjnej); i) korekta geometrii skrzyżowania ulicy Kasztanowej z Parkową (z j) wymianą warstwy ścieralnej na wlocie ul. Kasztanowej); k) wymiana warstwy ścieralnej na wlocie ul. Sosnowej do ul. Parkowej;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 25000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 2)Dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia do wykonania zamówienia, co oznacza iż: Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy legitymującym się trzyletnim doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska jakie zostanie mu powierzone. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby w kierowaniu budową oraz jego życiorys zawodowy. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane i dokument potwierdzający przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa. 3)Dysponują niezbędną wiedzą, doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i techni­cznym gwarantującym należyte wykonanie zamówienia, w tym: a)wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (należy uwzględnić roboty budowlane zakończone w okresie od 22 października 2002 roku do 22 października 2007 roku - dla podmiotów prowadzących działalność przez okres co najmniej 5 lat.). Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, rozumie się wykonanie co najmniej trzech inwestycji wraz z instalacjami (deszczowa i elektryczna) o nawierzchni asfaltowej nie mniejszej niż 1.200 m2 każda i o nawierzchni z kostki betonowej nie mniejszej niż 1.500 m2 każda. b)pozostają w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, to znaczy posiadają zdolność do sfinansowania robót z własnych środków i/lub środków kredytowych, a wysokość tych środków powinna stanowić minimum 35% ceny ofertowej. c)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 1.000.000,00 PLN; 2)Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - dokumentu pełnomocnictwa, z którego wynika ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. 3.Wykazu kadry kierowniczej - załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, o których mowa w rozdziale V pkt. 2 SIWZ, tj. decyzję o nadaniu uprawnień i kopię wpisu na listę właściwego samorządu zawodowego. Wymagane doświadczenie zawodowe zostanie zweryfikowane w oparciu o załączony życiorys zawodowy. 4.Wykazu wykonanych robót budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 5.Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 1.000.000,00 PLN wraz z dowodem wpłaty należnej składki. 7.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; 11.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych załącznik nr 3 do SIWZ; 12.Kopia dowodu wniesienia wadium. 13.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wymieniony w punktach 1.1, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10 powinien złożyć każdy z osobna, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.11 oraz 1.12 składają łącznie; 14.Kosztorys ofertowy sporządzony wg. załączonego do SIWZ przedmiaru robót - załącznik nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krosnice.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Urzędu Gminy w Krośnicach, ul. Sportowa 4 56-320 Krośnice (pokój nr 20).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Urzędu Gminy Krośnice, ul. Sportowa 4, 56-320 Krośnice pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.