eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa i montaż dwóch szt. dźwigów osobowych w siedzibie Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku, Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 8 z demontażem istniejących dźwigów wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi w oparciu o dokumentacją techniczną uprzednio o



Ogłoszenie z dnia 2008-08-05

Białystok: Dostawa i montaż dwóch szt. dźwigów osobowych w siedzibie Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku, Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 8 z demontażem istniejących dźwigów wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi w oparciu o dokumentacją techniczną uprzednio opracowaną przez Wykonawcę, uzgodnioną z UDT i rzeczoznawcą p.poż.
Numer ogłoszenia: 180932 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 10a, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6526215, fax 085 6526219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poi.bialystok.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: przedsiębiorstwo państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dwóch szt. dźwigów osobowych w siedzibie Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku, Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 8 z demontażem istniejących dźwigów wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi w oparciu o dokumentacją techniczną uprzednio opracowaną przez Wykonawcę, uzgodnioną z UDT i rzeczoznawcą p.poż..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Dostawa i montaż dwóch szt. dźwigów osobowych w siedzibie Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku, Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 8 z demontażem istniejących dźwigów wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi w oparciu o dokumentacją techniczną uprzednio opracowaną przez Wykonawcę, uzgodnioną z UDT i rzeczoznawcą p.poż. III.1. Zakres zamówienia do wykonania i wymagania szczegółowe: 1. wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego szybu i maszynowni wraz z dokonaniem szczegółowych pomiarów, niezbędnych do opracowania przez Wykonawcę dokumentacji technicznej wykonawczej, 2. sporządzenie dokumentacji technicznej związanej z wymianą dźwigów w zakresie robót budowlanych i elektrycznych i uzgodnienie jej z UDT i rzeczoznawcą ds. p.poż i po zatwierdzeniu przez Zamawiającego i Inwestora, niezwłoczne przystąpienie do robót, 3. demontaż istniejących dźwigów wraz z pracami zabezpieczającymi dostęp do strefy budowy. Zdemontowane podzespoły i części Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i dokona na swój koszt ich wywozu i utylizacji w sposób określony w tym zakresie przepisami prawa, przedstawiając Zamawiającemu dokument złomowania (utylizacji) części dźwigowych. Środki uzyskane ze złomowania starych dźwigów należy przekazać Inwestorowi na jego rachunek bankowy. 4. wykonanie niezbędnych prac budowlanych związanych z: - zaadaptowaniem istniejących otworów drzwiowych do zamontowania nowych drzwi przystankowych i ich wykończeniem - montaż elementów maskujących na przystankach, we wnękach otworów- ze stali nierdzewnej (listwy, blachy, portale i in.), - wymianą drzwi do maszynowni - odnowieniem szybów i maszynowni, naprawę wokół elementów sygnalizacji, - wykonanie posadzki w maszynowni z materiału antypoślizgowego, - wykonanie barierki przy schodach w maszynowni, - oświetleniem i wentylacją szybów, - dostosowaniem istniejących szybów i maszynowni do potrzeb nowych dźwigów, - wykonaniem wentylacji oddymiającej szyby i maszynownię, - wymianą kabla zasilającego rozdzielnicę dźwigu w maszynowni na kabel o odporności ogniowej 90 minut, - inne prace budowlane, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia - wg doświadczenia Wykonawcy, a nie są ujęte w specyfikacji, 5. kompletacja i dostawa 2 szt. nowych dźwigów osobowych, 6. montaż nowych dźwigów w standardzie i wyposażeniu określonym przez Zamawiającego wraz z zasilaniem elektrycznym, w oparciu o dokumentację techniczną uzgodnioną z UDT i rzeczoznawcą p.poż., zatwierdzoną przez Zamawiającego i Inwestora, 7. wykonanie na własny koszt: pomiarów elektrycznych, badań technicznych, rozruchu , prób, przeprowadzenia oceny zgodności przez Jednostkę Notyfikowaną UDT zakończoną certyfikatem, stwierdzającym zgodność wykonanych dźwigów z obowiązującymi przepisami i dopuszczającej nowe dźwigi do eksploatacji i rejestracji w UDT. 8. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości na zamontowane dźwigi z robotami budowlano-instalacyjnymi, licząc od daty podpisania protokółu odbioru końcowego i przekazania dźwigów do eksploatacji i wydania deklaracji zgodności WE. Wykonawca (dostawca) w okresie udzielonej gwarancji zapewni konserwację zamontowanych urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na własny koszt, który uwzględni w cenie oferty. 9. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie zgodnie z: a) dokumentacją techniczną uzgodnioną z UDT, rzeczoznawcą p.poż i innymi wytycznymi producenta dźwigów, b) obowiązującymi Dyrektywami Dźwigowymi Unii Europejskiej, c) obowiązującymi przepisami o Dozorze Technicznym (Dz.U.z 2000 r. Nr 122 poz.1321 ze zmianami, d) obowiązującymi przepisami instalowania dźwigów osobowych, e) zasadami wiedzy technicznej, normami (pomocniczo dla dźwigu dla Straży Pożarnej ma zastosowanie PN - EN 81-72) i przepisami prawnymi w tym zakresie, f) zgodnie z SIWZ i złożoną ofertą. Wykonawca poda w ofercie wykaz producentów: zespołu napędowego dźwigów, sterowni, ramy kabinowej z chwytaczami, drzwi szybowych i kabinowych oraz ogranicznika prędkości, które zastosuje do montażu dźwigów. 10. Przed złożeniem oferty konieczne jest przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca montażu dźwigów w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, z dokonaniem szczegółowych pomiarów celem skonfrontowania danych określonych przez Zamawiającego w pkt.III.2 SIWZ i uzyskaniem wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. 11. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie biurowym w godzinach pracy Urzędu: od godz.8.00 do godz.18.00 12. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać w trakcie wykonywanych prac zasad bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie obiektu poprzez dokonanie sztywnych szczelnych obudów, głównie drzwi przystankowych z odpowiednią informacją pisemną a także dokonania zabezpieczeń mienia Użytkownika przed zniszczeniem. Przewiduje się wymianę dwóch dźwigów jednocześnie. III.2. Charakterystyka techniczna dla nowych dźwigów (dostosować do wymiarów istniejących szybów: 1700x1400 mm) - typ dźwigu - osobowy z napędem elektrycznym - maszynownia górna (nad szybem dźwigowym) - udźwig - minimum 450kg (dla dźwigu dla potrzeb Straży Pożarnej zapewnić nośność max. do wymiarów istniejącego szybu) - ilość przystanków - 9/9 - prędkość - 1 m/s - wysokość podnoszenia ok. 22,4 m - nadszybie 3460 mm - podszybie 1700 mm Kabina: - nieprzelotowa - maksymalne wymiary dostosować do wymiarów istniejącego szybu, - wykonana ze stali nierdzewnej strukturalnej, - wyposażona w: lustro na ścianie tylnej, poręcz ze stali nierdzewnej pod lustrem, oświetlenie sufitowe, wentylator, podłoga wyłożona trudnościeralną wykładziną antypoślizgową, - panel sterowniczy - ze stali nierdzewnej z piętrowskazywaczem elektronicznym i świetlnymi strzałkami kierunku jazdy, przyciski otwierania i zamykania drzwi, przyciski przystanków antywandal, przyciski podświetlane po zadaniu dyspozycji i oznaczone alfabetem Braillea, - drzwi kabinowe: automatycznie otwierane centralnie o szerokości otwarcia min. 800 mm, wykonane ze stali nierdzewnej strukturalnej, z regulowaną prędkością zamykania, - drzwi szybowe: automatycznie otwierane centralnie o szerokości otwarcia min. 800 mm wykonane ze stali nierdzewnej strukturalnej, - drzwi zabezpieczone kurtyną świetlną, - alarm w szybie, - wyposażona w instalację telefoniczną, zgodną z obowiązującymi przepisami Sterowanie: - mikroprocesorowe wyposażone w falownik, - zbiorcze dwukierunkowe dla grupy dwóch dźwigów, - sygnalizacja: piętrowskazywacze podtynkowe ze stali nierdzewnej typu antywandal na wszystkich przystankach ze wskaźnikami kierunku jazdy, wyposażone w gong, - kasety wezwań podtynkowe typu antywandal, ze stali nierdzewnej z przyciskami podświetlanymi po zadaniu dyspozycji, Funkcje: - na przystanku Nr 1 -0- czyt. parter - dźwig dostępny za pomocą karty magnetycznej, (parter na kasetę z czytnikiem karty magnetycznej, zamontowany w szybie dźwigu zasilacz czytnika, zasilany z obwodu administracyjnego), - po zakończonej jeździe dźwig oczekuje na wezwanie na przystanku Nr 2 ozn.-1 - I piętro, - zjazd awaryjny po zaniku napięcia na parter z umożliwieniem wydostania się pasażerów poprzez otwarcie drzwi, - oba dźwigi powinny być włączone w system centralki pożarowej z zaprogramowaniem opcji pożar tj .przy wykryciu pożaru przez instalację sygnalizacji pożarowej, sprowadzenie dźwigów na poziom parteru i ich unieruchomienie, - system informacji głosowej w kabinie, Dodatkowe wymagania dla dźwigu dla potrzeb Straży Pożarnej (częściowo dostosowanego do pełnienia roli dźwigu ewakuacyjnego w sytuacji zagrożenia): - automatyczne drzwi przystankowe o szerokości otwarcia minimum 800 mm o odporności ogniowej EI 60, obrobione materiałami o odpowiedniej ogniotrwałości, - nośność dźwigu dostosować do maksymalnie możliwej do uzyskania w istniejących gabarytach szybu, - stacyjka kluczykowa umożliwiająca uruchomienie dźwigu kluczem tylko przez ratowników, - system wentylacji oddymiającej szybu i maszynowni z zapewnieniem intensywności usuwania dymu nie mniejszej jak 10-krotnej na godzinę, uruchamiany razem z funkcją zjazdu pożarowego (np. poprzez automatyczne okno lub żaluzje w maszynowni), - zasilanie w energie elektryczną przez okres nie mniejszy jak : a) dźwig - 90 minut, b) przeciwpożarowa wentylacja oddymiająca - 120 minut. Wymaga się oznaczenia piktogramem wg Załącznika F (normatywnego), określonego na stronie 28 PN-EN 81-72 dźwigu dla straży pożarnej, zamieszczonego na parterze budynku, obok portierni. III. 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w przyszłości zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2. Na potwierdzenie spełniania w/w warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w rozdziale VI. SIWZ. 3. Warunki będą oceniane na podstawie druku ZP-17 (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Wykonawca składa następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz należy załączyć do oferty dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia z UDT, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożoną w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 3) w celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do SIWZ, b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia. Zamawiający wymaga aby osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia posiadały wymagane przepisami uprawnienia i przynależały do właściwego samorządu zawodowego, c) wykaz wykonanych co najmniej 2 zamówień, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje) - załącznik nr 4 do SIWZ, 4) w celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż kwota w ofercie, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż kwota w ofercie - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w ust. 1 pkt 1 i 2, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego powinni przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a, c i d składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty określone w pkt 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument określony w pkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 i 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia zawarte w ust. 3 zdanie drugie stosuje się odpowiednio. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem wszystkich składanych kserokopii może być dokonane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy i musi być opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem osoby poświadczającej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poi.bialystok.uw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji ,15-703 Białystok, ul. Zwycięstwa 10 A pokój Nr 203, II piętro.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji , 15-703 Białystok, ul. Zwycięstwa 10 A pokój Nr 204, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.