eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Utrzymanie czystości na terenie miasta Knurów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-22

Knurów: Utrzymanie czystości na terenie miasta Knurów
Numer ogłoszenia: 180895 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158903 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenie miasta Knurów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania. 2. Zadanie nr I - Bieżące utrzymanie czystości na terenie miasta Knurów: 1) Zakres rzeczowy: a) Opróżnianie koszy ulicznych na odpady, b) Opróżnianie koszy na psie odchody, c) Utrzymywanie tablic i słupów ogłoszeniowych, d) Zbieranie rozjechanych zwierząt z dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta, e) Zakup i zabudowa koszy ulicznych na odpady, f) Zakup i zabudowa koszy na psie odchody, g) Malowanie konstrukcji tablic ogłoszeniowych, h) Malowanie konstrukcji słupów ogłoszeniowych, i) Remont barierek rurowych (prostowanie, czyszczenie,malowanie), j) Wymiana płyt laminowanych w słupach ogłoszeniowych, k) Montaż i dostawa słupa ogłoszeniowego, l) Naprawa i ponowna zabudowa koszy na odpady, m) Naprawa lub wymiana w koszach na psie odchody zasobników, na pakiety higieniczne lub woreczki, n) Demontaż zniszczonych koszy lub słupków po koszach, o) Odchwaszczanie nawierzchni z kostki brukowej, p) Usuwanie zanieczyszczeń z terenów gminnych (liści,błota,śmieci i innych), q) Likwidacja dzikich wysypisk, r) Rozwieszenie i zdjęcie flag (na słupach oświetlenia ulicznego lub masztach), s) Usługi i zabiegi interwencyjne wg potrzeb. 2) Opis przedmiotu zamówienia: a) Opróżnianie koszy ulicznych na odpady - 295 szt - zgodnie z wykazem wg załącznika nr 1 do wzoru umowy. Częstotliwość opróżniania koszy ulicznych 2 razy w tygodniu tj. w poniedziałki i piątki. Do obowiązków Wykonawcy należy opróżnianie koszy, uprzątnięcie terenu wokół kosza i wyzbieranie rozsypanych śmieci. W przypadku braku w koszach wkładów metalowych Wykonawca zobowiązany jest po każdorazowym opróżnieniu, zastosować w koszach worek foliowy. Wykonawca umyje i wydezynfekuje 3 razy wszystkie kosze (w miesiącach: październiku 2014, kwietniu i październiku 2015). W terminach do dnia 15.09.2014r., 15.05.2015r. Wykonawca przemaluje lakierobejcą kosze drewniane zlokalizowane na zieleńcu przy ul.Kopalnianej-Dworcowej w ilości 24 szt i w parku przy ul.Parkowej w ilości 20 szt. W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana terminowo lub należycie (kosz jest nadmiernie przepełniony rozsypują się z niego śmieci, teren wokół kosza jest zanieczyszczony Wykonawca zostanie obciążony karą finansową określoną w § 7 ust. 2 wzoru umowy. b) Opróżnianie koszy służących do zbierania psich odchodów- 62 szt zgodnie z wykazem wg załącznika nr 2 do wzoru umowy. Częstotliwość opróżniania koszy 2 razy w tygodniu tj. w poniedziałki, i piątki. Do obowiązków Wykonawcy należy opróżnianie koszy, uprzątnięcie terenu wokół kosza, wymiana worka foliowego oraz każdorazowo umieszczania w zasobniku po 25 szt zestawów higienicznych lub 30 szt woreczków do zbierania psich odchodów. Wykonawca umyje i wydezynfekuje 3 razy wszystkie kosze (w miesiącach: październiku 2014, kwietniu i październiku 2015) W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana terminowo lub należycie (kosz jest przepełniony, teren wokół kosza jest zanieczyszczony) Wykonawca zostanie obciążony karą finansową określoną w § 7 ust. 2 wzoru umowy. c) Utrzymywanie tablic i słupów ogłoszeniowych - 20 szt zgodnie z wykazem wg załącznika nr 3 do wzoru umowy. Sprzątanie terenu w obrębie tablic i słupów ogłoszeniowych - na bieżąco. Całkowite oczyszczanie tablic i słupów z ogłoszeń - 1 raz w kwartale - w ostatni poniedziałek miesiąca marca, czerwca, września i grudnia. Zgłaszanie uszkodzeń w/w nośników informacji i ich naprawa, na podstawie pisemnego wskazania Zamawiającego wg załącznika nr 4 do wzoru umowy. W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana terminowo lub należycie (teren pod tablicą lub słupem jest zanieczyszczony, nie zostały usunięte ogłoszenia), Wykonawca zostanie obciążony karą finansową określoną w § 7 ust. 2 wzoru umowy. d) Zbieranie rozjechanych zwierząt z dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta - wg potrzeb ( średnio 5 szt/m-c). Czas wykonania - niezwłocznie i każdorazowo do 1 godziny od przyjęcia zgłoszenia telefonicznego ze strony odpowiednich służb : Wydziału GKRiOŚ Urzędu Miasta lub Straży Miejskiej w Knurowie. Do obowiązków Wykonawcy należy wpisanie do miesięcznego rozliczenia ryczałtowo-ilościowego miejsc z których zostały zebrane rozjechane zwierzęta, data, rodzaj oraz powiadamiający. Spis weryfikowany będzie przez Straż Miejską. W razie stwierdzenia, iż usługa ta nie została wykonana w powyższym czasie Wykonawca zostanie obciążony karą finansową określoną w § 7 ust. 2 wzoru umowy. e) Pozostały zakres usług tj.: I Zakup i zabudowa koszy na śmieci, II Zakup i zabudowa koszy na psie odchody, III Malowanie konstrukcji tablic ogłoszeniowych, I V Malowanie konstrukcji słupów ogłoszeniowych, V Remont barierek rurowych (prostowanie,czyszczenie, malowanie), VI Wymiana płyt laminowanych w słupach ogłoszeniowych, VII Montaż i dostawa słupa ogłoszeniowego, VIII Naprawa i ponowna zabudowa koszy na śmieci, IX Naprawa lub wymiana w koszach na psie odchody zasobników, na pakiety higieniczne lub woreczki, X Demontaż zniszczonych koszy lub słupków po koszach, XI Odchwaszczanie nawierzchni z kostki brukowej, XII Usuwanie zanieczyszczeń z terenów gminnych (liści,błota,śmieci i innych), XIII Likwidacja dzikich wysypisk, XIV Rozwieszenie i zdjęcie flag (na słupach oświetlenia ulicznego lub masztach (3 razy w roku 116 szt), XV Usługi i zabiegi interwencyjne wg potrzeb realizowany będzie wyłącznie na podstawie pisemnego wskazania Zamawiającego wg wzoru, który jest załącznikiem nr 5 do wzoru umowy. 3. Zadanie Nr II - Oczyszczanie mechaniczne i ręczne ulic, chodników, ciągów pieszych i rowerowych oraz parkingów na terenie miasta Knurów. 1) Do obowiązków Wykonawcy należy: a) Oczyszczanie mechaniczne i ręczne wyznaczonych w załącznikach i zleceniach ulic, chodników, ciągów pieszych i rowerowych oraz parkingów. b) Awaryjne oczyszczenie ulic, chodników i parkingów w przypadku zanieczyszczenia zagrażającego bezpieczeństwu ruchu. c) Pozimowe oczyszczenie ulic, chodników, ciągów pieszych i parkingów. 2) Szczegółowy opis usług: a) Oczyszczanie mechaniczne ulic - zgodnie z wykazem wg załącznika nr 1 do wzoru umowy. Częstotliwość czyszczenia ulic ustala się na 1 raz w tygodniu. Usługi te wykonywane będą w tzw. sezonie letnim tj. w bieżącym roku: rozpoczęcie nastąpi w ciągu 1 tygodnia od zawarcia umowy, zakończenie w momencie rozpoczęcia zimowego utrzymania dróg tj. ok. 30.11.2014r. W roku 2015 - od momentu zakończenia pozimowego oczyszczenia ulic, chodników i parkingów gminnych tj. od ok. 15.04.- do rozpoczęcia sezonu zimowego ok.30.11.2015r. Mechaniczne oczyszczanie ulic realizowane będzie zamiatarką przeznaczoną do oczyszczania ulic, wyposażoną w kontener na zanieczyszczenia oraz wyposażoną w zraszacze. Zamiatanie odbywać się będzie przy włączonym i sprawnie działającym systemie zraszającym. Każdy stwierdzony przypadek mechanicznego zamiatania ulic bez sprawnie działającego systemu zraszającego spowoduje naliczenie kary umownej. Mechaniczne oczyszczenie ulic obejmuje usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z całej szerokości pasa jezdni łącznie z krawężnikami wraz z ich opaskami oraz z zatokami autobusowymi, parkingowymi, polami martwymi, powierzchniami skrzyżowań (pasy włączenia i wyłączenia), wysepkami i rondami. W zakres prac wchodzi również usuwania kamieni, śmieci, gałęzi zalegających na jezdni, usuwanie zanieczyszczeń z zatok postojowych znajdujących się w jezdni, usuwanie zanieczyszczeń z wpustów deszczowych zlokalizowanych wzdłuż ulic, usunięcie darni, chwastów i trawy wyrastającej przy krawężnikach (przy stosowaniu środków chemicznych uschnięte chwasty należy usunąć). W miejscach niedostępnych dla zamiatarki Wykonawca będzie zobowiązany do ręcznego oczyszczenia tych miejsc. Zamawiający przeprowadzał będzie wyrywkowe kontrole stanu ulic (w tym samym lub w następnym dniu po wyznaczonym na zamiatanie) . W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana należycie (ulica nie jest czysta, nie jest pozamiatana prawidłowo, nie jest pozamiatana w całości, pominięto zatoki i wysepki) Wykonawca obciążony zostanie karą finansową określoną w § 7 ust.2 wzoru umowy. Obowiazkiem Wykonawcy jest takie pozamiatanie ulicy, w którym stan czystości ulic nie będzie budził wątpliwości Zleceniodawcy. Wykonawca zobowiązany jest również do wykonywania usługi oczyszczania mechanicznego ulic wskazanych przez Zamawiającego, przy temperaturach dodatnich w sezonie zimowym. b) Ręczne oczyszczenie ulic dotyczy miejsc oraz ulic gdzie ze względu na parkujące samochody występują utrudnienia w mechanicznym oczyszczaniu. Usługa wykonywana będzie wyłącznie na pisemne wskazanie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do wzoru umowy. Wykonując usługę ręcznego oczyszczenia ulic należy również ręcznie lub chemicznie usunąć darń, chwasty i trawę rosnącą przy krawężnikach (przy stosowaniu środków chemicznych uschnięte chwasty należy usunąć). Zasady prawidłowej realizacji oraz kontroli wykonania usługi - analogiczne do opisanych powyżej. c) Oczyszczanie chodników, ciągów pieszych i rowerowych oraz parkingów - oznacza zamiatanie z występujących nieczystości (np. piasek, szkło, liście, kwiatostany) i obejmuje całą powierzchnię j/w, usunięcie z nawierzchni wyrastającej darni i pełne odkrycie obrzeży chodnikowych i/lub krawężnika drogowego. Mechaniczne oczyszczanie chodników wykonywane może być jedynie za pomocą urządzeń mechanicznych lekkich tzn. fabrycznie wyprodukowanych z przeznaczeniem do użytkowania na chodniki i ciągi piesze (o masie całkowitej do 3,5t). Miejsca, gdzie nie będzie możliwości zastosowania sprzętu mechanicznego, oczyszczane będą ręcznie. Usługa wykonywana będzie wyłącznie na pisemne wskazanie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do umowy. W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana należycie (chodnik, ciąg pieszy, parking nie jest czysty, nie jest pozamiatany w całości, pominięto obrzeża i krawężniki). Wykonawca obciążony zostanie karą finansową określoną w § 7 ust.2 wzoru umowy. d) Awaryjne czyszczenie ulic, chodników, ciągów pieszych i parkingów: piasek i inne zanieczyszczenia z ulic lub ich skrzyżowań, chodników, parkingów naniesionych w wyniku nagłych, obfitych opadów lub powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych, wymagających jak najszybszego uprzątnięcia, tj. w ciągu 2 godzin, licząc od otrzymania zgłoszenia telefonicznego służb miejskich - Wydziału GKRiOŚ lub Straży Miejskiej w Knurowie. e) Pozimowe oczyszczenie ulic wg wykazu- załącznik nr 2 - Wykonawca zapewni oczyszczenie ulic na całej długości i szerokości, ze szczególną dbałością o pas przykrawężnikowy w terminie do 3 tygodni, od momentu zakończenia zimowego utrzymania dróg. Zakres pozimowego oczyszczenia ulic może zostać ograniczony. Szczegółowy zakres ulic do pozimowego oczyszczenia ustalony zostanie wskazaniem prac wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do umowy. Pozimowe oczyszczenie ulic obejmuje: usunięcie wszelkich zanieczyszczeń zgromadzonych przez okres zimowy z całej szerokości pasa jezdni wraz z ich opaskami oraz z zatokami autobusowymi, parkingowymi, polami martwymi, powierzchniami skrzyżowań (pasy włączenia i wyłączenia), wysepkami i rondami. W miejscach niedostępnych dla zamiatarki Wykonawca będzie zobowiązany do ręcznego oczyszczenia tych miejsc. W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana terminowo lub należycie (ulica nie jest czysta, nie jest pozamiatana prawidłowo, nie jest pozamiatana w całości, pominięto zatoki i wysepki) Wykonawca obciążony zostanie karą finansową określoną w § 7 ust. 2 wzoru umowy. Obowiązkiem Wykonawcy jest takie oczyszczenie ulic, w którym stan ich czystości nie będzie budził wątpliwości Zleceniodawcy. f) Pozimowe oczyszczenie chodników, ciągów pieszych i parkingów wg wykazu - załącznik nr 3 do wzoru umowy. Zakres prac może zostać ograniczony. Szczegółowy wykaz chodników, ciągów pieszych i parkingów do pozimowego oczyszczenia ustalony zostanie przed wskazaniem prac wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do wzoru umowy. Wykonawca zapewni oczyszczenie ze wszystkich nieczystości zgromadzonych przez okres zimowy całej powierzchni chodników, ciągów pieszych i parkingów, łącznie z oczyszczeniem krawężników i obrzeży (tzw. odkryciem) w terminie do 3 tygodni, od momentu zakończenia zimowego utrzymania miasta. W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana terminowo lub należycie (chodnik, parking nie jest czysty, pominięto obrzeża i krawężniki) Wykonawca obciążony zostanie karą finansową określoną w § 7 ust.2 wzoru umowy. Obowiązkiem Wykonawcy jest takie oczyszczenie chodników, ciągów pieszych i parkingów, w którym stan ich czystości nie będzie budził wątpliwości Zleceniodawcy. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w § 1 wzorów umów stanowiących załączniki do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Bieżące utrzymanie czystości na terenie miasta Knurów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REST Adam Marquardt, ul. Władysława Jagiełły 4a/15, 44-194 Knurów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 316949,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 146267,53

  • Oferta z najniższą ceną: 146267,53 / Oferta z najwyższą ceną: 257561,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Oczyszczanie mechaniczne i ręczne ulic, chodników, ciągów pieszych i rowerowych oraz parkingów na terenie miasta Knurów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Drogowych i Komunalnych DROMAR Marian Kaliściak, ul. Gliwicka 25, 44-145 Stanica, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 254664,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 176377,13

  • Oferta z najniższą ceną: 167805,54 / Oferta z najwyższą ceną: 272741,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.