eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przegląd, konserwacja oraz serwis w przypadkach awarii, systemów zabezpieczenia technicznego w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu JW 3811 w roku 2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-08

Kraków: Przegląd, konserwacja oraz serwis w przypadkach awarii, systemów zabezpieczenia technicznego w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu JW 3811 w roku 2016
Numer ogłoszenia: 180871 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO

I.1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3811 , Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 261135116, +48 261133017, faks +48 261135059, +48 261135165.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.35wog.mil.pl/

I.2) RODZAJ: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Przegląd, konserwacja oraz serwis w przypadkach awarii, systemów zabezpieczenia technicznego w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu JW 3811 w roku 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądu, konserwacji oraz serwis w przypadku awarii systemów zabezpieczeń technicznych, w celu utrzymania ich w stałej sprawności technicznej w obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu JW nr 3811 w roku 2016. Postepowanie jest prowadzone w trybie przetargu ograniczonego zgodnie z treścią rozdziału 4a ustawy Pzp. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług stanowiących nie więcej niż 25% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2, 35.12.17.00-5.

II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej , liczba części: 2.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał (II etap postępowania ) wniesienia wadium w wysokości: Dla części nr 1 2 000,00 zł ( dwa tysiące złotych) Dla części nr 2 7 000,00 (siedem tysięcy złotych) Wadium ma dwie części zamówienia łącznie wynosi : 9 000,00 zł (dziewięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
    Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dotyczy Wykonawcy: aktualnego na dzień składania wniosków Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne zgodnie z art. 54, art. 55 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228); aktualnego na dzień składania wniosków zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z art. 19, art. 20 ust. 1, w związku z art. 2 ust.14 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228); aktualnego na dzień składania wniosków poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych, zgodnie z art. 21 ust. 1 w związku z art. 2 ust.14 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228)
  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:
    W przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców, Wykonawca powinien wskazać zakres przedmiotu zamówienia, który będzie realizował podwykonawca (wzór załącznik nr 4 do informacji). Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców z zastrzeżeniem, że Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy dokumenty wymagane dla Podwykonawcy, określone w niniejszym punkcie tj.: ważną koncesję na dzień podpisania umowy MSWMSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221 - tekst jednolity); aktualne na dzień podpisania umowy Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne zgodnie z art. 54, art. 55 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228- dotyczy Podwykonawcy - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia. pracowników posiadających aktualne poświadczenie bezpieczeństwa do pracy na stanowiskach związanych z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli poufne zgodnie art. 21 ust. 1, ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z art. 19, art. 20 ust. 1, ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228), Oświadczenie Podwykonawcy o posiadaniu pracowników z aktualnymi uprawnieniami do dostępu do informacji niejawnych przedmiotu zamówienia, według wzoru zał. nr 10 informacji).

III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.2) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualnej na dzień składania wniosków koncesji MSWMSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. O ochronie osób i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych upoważniającej do realizacji zadań w zakresie zabezpieczenia technicznego (Dz.U. z 1997 r. nr 114, poz. 740 z póź. zm.); aktualnego na dzień składania wniosków Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne zgodnie z art. 54, art. 55 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228); aktualnego na dzień składania wniosków zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z art. 19, art. 20 ust. 1, w związku z art. 2 ust.14 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228); aktualnego na dzień składania wniosków poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych, zgodnie z art. 21 ust. 1 w związku z art. 2 ust.14 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228)

  • III.3.3) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.6) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: co najmniej 6 pracownikami posiadającymi legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego; pracowników posiadających aktualne poświadczenie bezpieczeństwa do pracy na stanowiskach związanych z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli poufne zgodnie art. 21 ust. 1, ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z art. 19, art. 20 ust. 1, ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228), Mając powyższe na uwadze Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wniosku oświadczenie, iż dysponuje będzie dysponował ww. osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. (zał. nr 10 do informacji)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
    • w przypadku zamówień, które wiążą się z przetwarzaniem informacji niejawnych, wymagają do nich dostępu, ich wykorzystania lub je zawierają - dokumenty potwierdzające zdolność wykonawcy do ochrony tych informacji i ich przetwarzania;
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 131e ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.5.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.5.2)

    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

    III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie wymagań związanych z realizacją zamówienia dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa informacji niejawnych lub bezpieczeństwa dostaw
      aktualnego na dzień składania wniosków Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne zgodnie z art. 54, art. 55 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228); aktualnego na dzień składania wniosków zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z art. 19, art. 20 ust. 1, w związku z art. 2 ust.14 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228); aktualnego na dzień składania wniosków poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych, zgodnie z art. 21 ust. 1 w związku z art. 2 ust.14 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228);

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

    Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

    Zamawiający podczas oceny w celu wyboru Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert będzie brał pod uwagę końcową liczbę punktów wyliczoną w nw. sposób: KRYTERIUM DOŚWIADCZNIE (D1): Posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca który wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Co najmniej dwie usługi dot. przeglądu lub konserwacji lub serwisu w przypadkach awarii systemów zabezpieczenia technicznego w kwocie: Dla części nr 1 : Co najmniej 40 000,00 zł brutto każda; Dla części nr 2 : Co najmniej 60 00,00 zł brutto każda; z podaniem ich wartości, przedmiotu realizacji usługi, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane (załącznik nr 8 do informacji) Do wykazu wykonanych lub wykonywanych usług Wykonawca musi dołączyć dowody (poświadczenia) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca za wskazanie ww. dwóch usług otrzyma łącznie 50 pkt. Jest to wymóg podstawowy tego kryterium oznacza to, że Zamawiający punktuję tylko dwie usługi. W przypadku gdy Wykonawca wskaże więcej usług niż to jest wymagane nie będą one brane pod uwagę przy podliczaniu punktów. W sytuacji gdy Wykonawca nie wykaże dwóch usług na ww. kwoty otrzyma 0 pkt i nie będzie brany pod uwagę w dalszej punktacji. Zamawiający informuje, iż Wykonawca może uzyskać punkty za dodatkową ilość usług tj.: usługi dot. przeglądu lub konserwacji lub serwisu w przypadkach awarii systemów zabezpieczenia technicznego realizowane na terenach jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na kwotę: Dla części nr 1 : Co najmniej 40 000,00 zł brutto każda; Dla części nr 2 : Co najmniej 60 00,00 zł brutto każda; z podaniem ich wartości, przedmiotu realizacji usług, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane (załącznik nr 8 do informacji). Do wykazu wykonanych lub wykonywanych usług Wykonawca musi dołączyć dowody (poświadczenia) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Za każdą wskazana usługę ( lecz nie więcej niż dwie) spełniającą ww. wymogi, Wykonawca otrzyma 25 pkt każda. Ocena Wykonawcy (Kryterium D1): Wnioski oceniane będą wg wzoru: D1 = Do x 100% Do wartość punktowa wniosku ocenianego (od 50 -100 pkt) W przypadku kiedy Wykonawcy otrzymają taka sama liczbę punktów za wskazane usługi w oparciu o zapisy w pkt 1 i pkt 2, warunkiem zaproszenia do składania ofert będzie decydować wyższa wartość kwot brutto z trzech najwyższych wartości usług wskazanych przez Wykonawcę.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 90
    • 2 - TERMIN WYKONANIA I PRZEDSTAWIENIA OFERTY USUNIĘCIA AWARII - 10

    IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.5.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.35wog.mil.pl/zamowienia-publiczne
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy SIWZ 74INFR15. Zamawiający przekaże wybranym Wykonawcom SIWZ drogą elektroniczną lub faksem..

    IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3811 ul. Krakowska 2, Rząska 30-901 Kraków Kancelaria jawna, budynek nr 1, pokój nr 120 (piętro I) w godzinach 8.00 - 11.00 i 13.00 - 15.00.

    IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądu, konserwacji oraz serwis w przypadku awarii systemów zabezpieczeń technicznych, w celu utrzymania ich w stałej sprawności technicznej w niżej wymienionych obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu JW nr 3811.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądu, konserwacji oraz serwis w przypadku awarii systemów zabezpieczeń technicznych, w celu utrzymania ich w stałej sprawności technicznej w niżej wymienionych obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu JW nr 3811: w Krakowie przy ulicach: Wrocławska nr 21; Głowackiego nr 11; Zyblikiewicza nr 1; Mogilska nr 85; Rydla nr 19; Odrowąża nr 7; Montelupich nr 3; Koletek nr 10; Tarnów, ul. Dąbrowskiego 11, Nowy Sącz, ul. Czarnieckiego 13, Jednostka Wojskowa Niedźwiedź 32- 090 Słomniki..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2, 35.12.17.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 90
      • 2. TERMIN WYKONANIA I PRZEDSTAWIENIA OFERTY USUNIĘCIA AWARII - 10

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: : Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądu, konserwacji oraz serwis w przypadku awarii systemów zabezpieczeń technicznych, w celu utrzymania ich w stałej sprawności technicznej w niżej wymienionych obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu JW Nr 3811.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądu, konserwacji oraz serwis w przypadku awarii systemów zabezpieczeń technicznych, w celu utrzymania ich w stałej sprawności technicznej w niżej wymienionych obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu JW Nr 3811: w Krakowie przy ulicach: Skrzatów nr 2; Ułanów nr 43; Wrocławska nr 82; Rakowicka nr 29, COL-DKL; Rakowicka nr 29, EU OHQ; Rakowicka nr 29, RWT; Rakowicka nr 29, WKT; Rakowicka nr 29, ZZWT; Rakowicka nr 22, WBE; Rakowicka nr 22, bud. nr 2; Rakowicka nr 22, WPG; Dietla nr 30; Rząska, ul. Krakowska 2, Jednostka Wojskowa Kłaj;.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00-5, 50.70.00.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 90
      • 2. TERMIN WYKONANIA I PRZEDSTAWIENIA OFERTY USUNIĘCIA AWARII - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.