eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszyniec › Adaptacja części budynku Szkoły Podstawowej w Białusnym Lasku na Środowiskowy Dom Samopomocy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-06

Myszyniec: Adaptacja części budynku Szkoły Podstawowej w Białusnym Lasku na Środowiskowy Dom Samopomocy
Numer ogłoszenia: 180867 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159781 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszyniec, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, tel. 029 7721141, faks 029 7721141.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja części budynku Szkoły Podstawowej w Białusnym Lasku na Środowiskowy Dom Samopomocy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlano-instalacyjnych w zakresie: branży architektoniczno-konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej na części istniejącego budynku byłej Szkoły Podstawowej w Białusnym Lasku w celu adaptacji budynku na Środowiskowy Dom Samopomocy. Do zakresu rzeczowego robót budowlanych należą: 1) roboty budowlane: a) wewnątrz budynku: - rozebranie klatki schodowej żelbetowej, - wykonanie nowej klatki schodowej dwubiegowej powiększając ją o 0,92 m, - wykonanie nowych sanitariatów łącznie z wyposażeniem, - wykonanie nowej wentylacji do sanitariatów, murując je z bloczków wentylacyjnych od stropu parteru i wyprowadzając je za pomocą wywietrzaków dachowych ponad dach, - rozebranie stropu żelbetowego, stropu lekkiego i posadzki w miejscu zaprojektowanego dźwigu, -wykonanie fundamentów i ścian do windy, - wykonanie otworów drzwiowych w ścianach istniejących do pomieszczeń nr 0.4, 0.12,1.2,1.8,1.10., - wymiana podłóg, - wykonanie nowych ścianek działowych i zamurowań otworów, - wykonanie na poddaszu ścianki oddzielającej część szkoły nie objętej opracowaniem, wydzielającej je drzwiami przeciwpożarowymi zgodnie z oznaczeniami na rysunkach, - wydzielenie klatki schodowej wymieniając drzwi na przeciwpożarowe, - wykonanie nowego stropu lekkiego nad klatką schodową - zgodnie z oznaczeniami na rysunkach, - wymiana na poddaszu podsufitki na płytę gips.-karton. o ognioodporności do 30 min., b) zewnątrz budynku: - rozebranie schodów przy wejściu głównym i wykonanie nowych schodów razem z pochylnią, - rozebranie schodów tylnych i wykonanie w ich miejscu nowego wiatrołapu (przykrytego odrębnym daszkiem jednospadowym) ze schodkami i pochylnią, - zmodernizowanie odprowadzania wody z rur spustowych w miejscu zaprojektowanych pochylni za pomocą odwodnienia liniowego, - rozebranie ściany szczytowej klatki schodowej oraz opaski betonowej przylegającej do niej, - wykonanie nowej ściany szczytowej klatki schodowej przesuwając ją o 92 cm, przykrywając ją dachem o kształcie i konstrukcji nawiązując do istniejącego dachu, - zamontowanie nowych okien w wiatrołapie i na klatce schodowej oraz okien dachowych oddymiajacych; 2) roboty sanitarne: a) instalacja wodociągowo - kanalizacyjna: - rurociągi wody zimnej ciepłej i cyrkulacji wykonane z rur PP o śr zewn. 16-25 mm, łączone za pomocą kształtek zgrzewanych, - podejścia wodociągowe pod przybory prowadzone w bruzdach, - rurociągi kanalizacyjne wykonane z rur PVC o śr. 50 - 160 mm, - podejścia kanalizacyjne pod przybory prowadzone w bruzdach, - umywalki z półpostumentem - 5 kpl, - umywalki dla niepełnosprawnych- 2 kpl., - miska ustępowa typu kompakt - 3 kpl., - miska ustępowa typu kompakt dla niepełnosprawnych - 2 kpl., - przebudowa istniejącego zaworu hydrantowego o śr. 25 mm - 1 kpl., - rurociągi instalacji wodociągowej izolowane otulinami z pianki polietylenowej. b) instalacja centralnego ogrzewania: - demontaż grzejnika stalowego i ponowny jego montaż - 2 kpl., - demontaż grzejnika żeliwnego i ponowny jego montaż - 2 kpl., - zmiana gałązek grzejnikowych wraz z wymianą zaworów grzejnikowych - 4 kpl.; 3) roboty elektryczne: - modernizacja rozdzielni głównej, - wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych w pomieszczeniach objętych opracowaniem, - odtworzenie zasilania instalacji elektrycznej do pomieszczeń nie objętych adaptacją, - zasilanie windy, - odnowienie instalacji odgromowej, - wykonanie instalacji oddymiania. Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w: - projekcie budowlanym, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - przedmiarze robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 31.21.31.00 - Rozdzielnie 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD BUDOWLANY Krzysztof Brakoniecki, ul. A. Chętnika 19, 07-430 Myszyniec, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 478187,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 570600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 570600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 570600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.