eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostawa dwóch aparatów USG dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju DZP/38/382-33/14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-28

Jastrzębie-Zdrój: Dostawa dwóch aparatów USG dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju DZP/38/382-33/14
Numer ogłoszenia: 180860 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch aparatów USG dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju DZP/38/382-33/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch aparatów USG dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunków gwarancji, serwisu gwarancyjnego innych wymagań przedstawiony został w Załączniku nr 1 - Formularz asortymentowo- cenowy. Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych. 3. Wykonawca dostarczy, zainstaluje oraz uruchomi na Oddziale Ginekologiczno-Położniczym dwa nowe aparaty do USG w stanie kompletnym i gotowym do użytku Zamawiającego bez konieczności dodatkowego ponoszenia kosztów przez Zamawiającego; 4. Wykonawca oświadcza, że aparaty do USG, o którym mowa w pkt.3.4. SIWZ odpowiadają warunkom określonym w dokumentach dopuszczających je do obrotu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, a w szczególności spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r nr 107,poz. 679 ze zm.) oraz jest zgodny z parametrami technicznymi określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo- cenowy. Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych. 5. Wykonawca oświadcza, że dostarczy sprzęt fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2014r. wprowadzony na rynek polski nie wcześniej niż w 2012 r. dostarczony przez autoryzowanego dystrybutora producenta, nieużywany (który nie był przedmiotem wystaw, prezentacji) oraz nie jest obciążony prawami osób trzecich). 6. Dostawę, zainstalowanie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca ponosząc koszty i ryzyko transportu. 7. Wykonawca przed przekazaniem przedmiotu zamówienia Zamawiającemu zobowiązany jest zaopatrzyć dostarczony przedmiot umowy w: a) kartę gwarancyjną, b) etykiety producenta, c) świadectwa homologacji, w przypadku, gdy obowiązujące przepisy nakładają obowiązek jej posiadania, d) instrukcje obsługi w języku polskim, e) właściwe certyfikaty bezpieczeństwa w języku polskim (w tym aktualny certyfikat producenta wystawiony dla polskiego autoryzowanego serwisu), f) wykaz materiałów zużywalnych niezbędnych dla bieżącej eksploatacji przedmiotu umowy określonych przez producenta, g) wykaz dostawców części zamiennych, części zużywalnych oraz materiałów eksploatacyjnych określonych przez producenta przedmiotu umowy, h) wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania okresowej konserwacji, okresowej lub doraźnej obsługi serwisowej, aktualizacji oprogramowania, okresowych lub doraźnych przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa - które zgodnie z instrukcją używania przedmiotu umowy nie mogą być wykonane przez Zamawiającego. 8. Minimalne wymogi szkoleń personelu: a) W ramach ceny oferty Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia: 1) szkolenia personelu Zmawiającego, tj. wskazanych przez Zamawiającego osób, w zakresie niezbędnym do prawidłowego użytkowania w tym mycia, dezynfekcji i sposobu przechowywania dostarczonego aparatu medycznego; 2) co najmniej dwóch szkoleń personelu Zamawiającego, tj. wskazanych przez niego osób personelu technicznego i medycznego w zakresie niezbędnym do prawidłowego użytkowania z zakresu diagnostyki obrazowej ultrasonograficznej (dot. personelu medycznego), obsługi technicznej z poświadczeniem przeprowadzenia szkolenia, dostarczonego i zamontowanego przedmiotu zamówienia; 3) szkolenia personelu technicznego w zakresie bieżącej konserwacji oraz podstawowych napraw wraz z wydaniem zaświadczenia certyfikatu o przebytym szkoleniu i wydaniu upoważnienia do wykonywania bieżących konserwacji oraz podstawowych napraw po upływie okresu gwarancji; 4) szkolenia co najmniej 3 lekarzy w ośrodku referencyjnym Wykonawcy z wydaniem zaświadczenia certyfikatu o przebytym szkoleniu. b) Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia pierwszego szkolenia personelu Zamawiającego w dniu przekazania przedmiotu zamówienia; c) Szkolenia przeprowadzane będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem ppkt. b); 9. Zamawiający informuje, iż płatność za dostarczony przedmiot zamówienia regulowana będzie przez Zamawiającego w czterech równych ratach. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 14. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych, zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1; 2) Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy, o związaniu z ofertą - zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 2; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika jak w punkcie 8 i 9 SIWZ; UWAGA: pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany przedstawić w ofercie: a) szczegółowy opis oferowanych urządzeń (katalogi, ulotki informacyjne, broszury, foldery, itp.) z danymi technicznymi dla oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającymi spełnienie wymagań technicznych stawianych przez Zamawiającego - w języku polskim lub w innym języku z tłumaczeniem na język. W przypadku braku danych w ww. dokumentach należy dołączyć potwierdzony za zgodność z oryginałem fragment instrukcji obsługi lub oświadczenie producenta. b) oświadczenie o posiadaniu pozwoleń na dopuszczenie do obrotu i używania - według Załącznika nr 7 do SIWZ; c) Certyfikat CE (lub inny), d) Deklaracja Zgodności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: a) zmiany cen w związku z korzystaniem z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie-Zdrój Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, XI piętro pokój nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, Sekretariat Szpitala, piętro I, pokój A1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.