eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów › Dostawa szacunkowej ilości 70 tys. litrów oleju opałowego lekkiego wg normy DIN 51603-1 do budynków gminnych Gminy Baranów w sezonie grzewczym 2007/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Baranów: Dostawa szacunkowej ilości 70 tys. litrów oleju opałowego lekkiego wg normy DIN 51603-1 do budynków gminnych Gminy Baranów w sezonie grzewczym 2007/2008
Numer ogłoszenia: 180853 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Baranów, ul. Rynek 14, 24-105 Baranów, woj. lubelskie, tel. 081 8834027, fax 081 8834041.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabaranow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szacunkowej ilości 70 tys. litrów oleju opałowego lekkiego wg normy DIN 51603-1 do budynków gminnych Gminy Baranów w sezonie grzewczym 2007/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy szacunkowej ilości 70 tysięcy litrów oleju opałowego lekkiego wg normy DIN 51603-1 do budynków gminnych Gminy Baranów w sezonie grzewczym 2007/2008.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy Oryginalny kod CPV: 60.12.33.00 - Transport paliw Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 3.000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą w przedmiocie odpowiadającym zamówieniu b) posiadają wymagane prawem koncesje i zezwolenia na sprzedaż i przewóz paliw płynnych 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) dysponują wymaganym sprzętem (wymagane jest posiadanie 1 samochodu ciężarowego przystosowanego do przewozu i rozładunku oleju opałowego wyposażonego w legalizowane liczniki tankowania) b) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat ( 2005-2007 ) dostaw - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie potwierdzonych referencjami od zamawiających, że zostały one wykonane z należytą starannością Wymagane jest wykonanie dostaw oleju opałowego, oleju napędowego, benzyny w minimalnej ilości co najmniej 70 tys. litrów rocznie w rozbiciu na nie więcej niż trzech zamawiających, potwierdzonych referencjami od zamawiających c) dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) w przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia - posiadają umowę regulującą szczegółowo wzajemne zobowiązania stron ( podmiotów ) w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia 6) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. l i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) kserokopie (poświadczone za zgodność z oryginałem) koncesji i zezwoleń na sprzedaż i przewóz paliw płynnych 4) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 5) podpisany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ; 6) umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy (pełnomocnictwo) w przypadku, gdy oferta podpisywana jest przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestrowym jako osoba mająca prawo do reprezentowania firmy; 7) kopia dowodu wniesienia wadium 8) wypełniony formularz Wykaz sprzętu transportowego stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ 9) wypełniony formularz Wykaz zrealizowanych dostaw stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ 10) wypełniony formularz Wykaz osób i podmiotów stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabaranow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Baranów ul. Rynek 14 24-105 Baranów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Baranów ul. Rynek 14 24-105 Baranów Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.