eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Realizacja robót budowlanych wielobranżowych związanych z remontem pomieszczeń parteru i przebudową łazienek w Budynku Łóżkowym B.C.O.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Białystok: Realizacja robót budowlanych wielobranżowych związanych z remontem pomieszczeń parteru i przebudową łazienek w Budynku Łóżkowym B.C.O.
Numer ogłoszenia: 180850 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Białostockie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie, ul. Ogrodowa 12/31, 15-027 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7435913, fax 085 7435913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia,bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja robót budowlanych wielobranżowych związanych z remontem pomieszczeń parteru i przebudową łazienek w Budynku Łóżkowym B.C.O..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1/ Realizacja następujących robót budowlanych wielobranżowych związanych z remontem pomieszczeń parteru i przebudową łazienek w Budynku Łóżkowym Białostockiego Centrum Onkologii w Białymstoku, ul. Ogrodowa 12, zgodnie z dokumentacją projektowo - techniczną wykonania i odbioru robót. a/ branża ogólnobudowlana - skucie i wykonanie nowych tynków wraz z malowaniem i położeniem glazury, - wymiana posadzek i izolacji, - wykonanie sufitów podwieszonych, - wymiana stolarki drzwiowej, - wykonanie obudów GKB kanałów wentylacyjnych, - wydzielenie p.poż. klatek schodowych i ciągu komunikacyjnego, - wykonanie ścianek działowych b/ branża sanitarna - wymiana instalacji wod-kan z przyborami i armaturą, inst. wodne zaślepione nad sufitami podwieszonymi ( docelowe przedłużenie na wyższe piętra I-III), - częściowa rozbudowa instalacji c.o., przebudowa gałązek i obudowa pionów GKB, - wykonanie inst. gazów medycznych - tlenu i próżni wraz z agregatem próżniowym, instalacja zakończona nad posadzką Ip.na wys.50cm, - instalację klimatyzacji należy zakończyć na parterze na kształtce Nr 1W71 zaprojektowanej w ścianie klatki schodowej Nr 1 oraz na kształtkach Nr 1N42 i Nr 1N80 zaprojektowanych w ścianie klatki schodowej Nr 2. Zakres robót obejmuje: oprzewodowanie, izolację kanałów, uzbrojenie w kratki nawiewne i kratki wyciągowe, tłumiki kryzy, regulatory przepływu, klapy p.poż. - komplet. Kształtki 1W71, 1N42 i 1N80 zaślepić od strony klatek schodowych. c/ wykonanie okien oddymiających dwie klatki schodowe z zasilaniem i sterowaniem. d/ roboty elektryczne: wymiana instalacji elektrycznej na nową z dostosowaniem do obowiązujących wymogów technicznych w tym wykonanie instalacji: - oświetlenia ogólnego - oświetlenia miejscowego - oświetlenia administracyjno-nocnego korytarzy - oświetlenia ewakuacyjnego - oświetlenia nocnego przypodłogowego - zajętości pomieszczeń - oświetlenia lamp bakteriobójczych i lamp bezcieniowych - gniazd napięcia gwarantowanego dla komputerów - gniazd 1-fazowych - odbiorów technologicznych 3-fazowych - dźwigów - ochrony od porażeń - połączeń wyrównawczych miejscowych i uziemienia podłóg - ochrony przeciwprzepięciowej - przyzywowej - telefonicznej - komputerowej - RTV - montaż zestawów nadłóżkowych ( wymiana kabli, osprzętu, oświetleń itp.), 2/ Roboty towarzyszące do wykonania przy remoncie parteru budynku łóżkowego BCO a/ Instalacje elektryczne ogólne i zasilające urządzenia wentylacji i automatyki - Wykonać zasilanie oświetlenia zewnętrznego w RG w piwnicy oraz w zakresie przebiegającym przez parter (przekaźnik zmierzchowy), umożliwiający dalsze prowadzenie tej instalacji. - Wykonać instalację oświetleniową klatek schodowych w zakresie przebiegającym przez parter, umożliwiający prowadzenie tej instalacji na wyższych kondygnacjach oraz podłączenie istniejącej instalacji oświetleniowej klatek do momentu ich remontu. - Wykonać instalację oddymiającą klatek schodowych w całości. - Wykonać instalację zasilania UPS-a w pomieszczeniu RG. - Wykonać instalację zasilania klimatyzatora pracującego na potrzeby rozdzielni głównej RG w piwnicy. - Wykonać instalację sygnalizacji gazów medycznych w zakresie przebiegającym przez parter w sposób umożliwiający prowadzenie jej na wyższych kondygnacjach. - Ułożyć przewody do czujników instalacji automatyki wentylacji w sposób umożliwiający układanie ich w przyszłości przez wyższe kondygnacje. - Ułożyć w piwnicy i na parterze kabel zasilający rozdzielnię główną wentylacji RW na 6 piętrze w sposób umożliwiający dalsze układanie kabla na wyższych kondygnacjach. - Ułożyć kable pomiędzy szafą SS1.3 w piwnicy a szafą SS1.2 na 6 piętrze w zakresie przebiegającym przez parter umożliwiający prowadzenie tej instalacji na wyższych kondygnacjach. b/ Instalacje teletechniczne - Wykonać instalację logiczną komputerową i telefoniczną na parterze przez 1 piętro do szafy dystrybucyjnej K1. - Wykonać instalację RTV w zakresie umożliwiającym korzystanie z niej na parterze i 4 i 5 piętrze. Należy dokonać ewentualnych przełączeń tymczasowej instalacji RTV funkcjonującej na 4 i 5 piętrze.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium 15 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 14. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Ustawy. 2/ Wyrażą zgodę na termin płatności równy lub dłuższy niż 30dni od daty częściowego i końcowego odbioru robót i dostarczenia faktury. 3/ Wyrażą zgodę na zawarcie umowy na zasadach określonych w SIWZ. 4/ Posiadają doświadczenie tj. w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zrealizowali na rzecz służby zdrowia nie mniej niż 2 roboty budowlane o zbliżonym zakresie robót i wartości nie mniejszej niż 500.000,- zł każda. 5/ Zatrudnią Kierownika Budowy z co najmniej dwuletnim stażem na takim stanowisku oraz skierują na budowę osoby z wymaganymi uprawnieniami do wykonywania określonym prawem prac. 6/ Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 400.000,- zł. 7/ Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8/ Udzielą gwarancji na wykonane roboty i urządzenia na okres min. 36 miesięcy. 9/ Wskażą części zamówienia, których wykonanie powierzą podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mają dostarczyć: 1/ Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej Ustawy; 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki; 3/ Aktualne zaświadczenia właściwego: a) Naczelnika Urzędu Skarbowego b) Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 4/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w wykonywanym zakresie przedmiotu zamówienia i są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 5/ Wykaz robót zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie 6/ Wykaz pracowników nadzoru przewidzianych do wykonania zamówienia wraz dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia. 7/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy; 8/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy. 9/ Oświadczenie, że użyte materiały są dopuszczone do obrotu i spełniają wymagania jakościowe określone w art.10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane. 10/ Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. 11/ Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bialystok.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Białostockie Centrum Onkologii, ul. Warszawska 15, Białystok; płatność gotówką lub za zaliczeniem pocztowym; cena SIWZ - 250,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Szpitala B.C.O., ul.Warszawska 15,15-062 Białystok..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.