Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-16
Zduńska Wola: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Zduńskowolskiego
Numer ogłoszenia: 18081 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zduńskowolski , ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8232204, faks 043 8232204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzdunskowolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Zduńskowolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych szacowanych ilości w okresie od 1 marca 2009 r. do 28 lutego 2010 r. do dla potrzeb Powiatu, w wyszczególnieniu: 1) tablice rejestracyjne zwyczajne, samochodowe jednorzędowe - 6.000 kpl.; 2) tablice rejestracyjne zwyczajne, samochodowe dwurzędowe - 100 kpl.; 3) tablice rejestracyjne zabytkowe, samochodowe jednorzędowe - 5 kpl.; 4) tablice rejestracyjne zabytkowe, samochodowe dwurzędowe - 5 kpl.; 5) tablice rejestracyjne indywidualne, samochodowe jednorzędowe - 5 kpl.; 6) tablice rejestracyjne indywidualne, samochodowe dwurzędowe - 5 kpl.; 7) tablice rejestracyjne tymczasowe, samochodowe jednorzędowe - 20 kpl.; 8) tablice rejestracyjne tymczasowe, samochodowe dwurzędowe - 10 kpl.; 9) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep jednorzędowe - 50 szt.; 10) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep dwurzędowe - 30 szt.; 11) tablice rejestracyjne motocyklowe - 200 szt.; 12) tablice rejestracyjne motocyklowe zabytkowe - 5 szt.; 13) tablice rejestracyjne motocyklowe indywidualne - 5 szt.; 14) tablice rejestracyjne motocyklowe tymczasowe - 5 szt.; 15) tablice rejestracyjne ciągnikowe - 50 szt.; 16) tablice rejestracyjne motorowerowe - 300 szt.; 17) tablice rejestracyjne motorowerowe tymczasowe - 5 szt.; 18) tablice rejestracyjne samochodowe wtórnik - 200 szt.; 19) tablice rejestracyjne motocyklowe wtórnik - 50 szt.; 20) tablice rejestracyjne ciągnikowe wtórnik - 10 szt.; 21) tablice rejestracyjne motorowerowe wtórnik - 20 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice 14.70.00.00 - Metale zwykłe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 8000 zł (słownie: osiem tysięcy zł)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca dostarczy tablice rejestracyjne wg wzorów zgodnych z załącznikiem nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) Wykonawca na dostarczone tablice rejestracyjne udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od dnia wydania tablic i zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany na nowe w przypadku dostarczenia wadliwych tablic, a także zużycia się tablic nie wynikającego z wadliwej ich eksploatacji przed upływem okresu gwarancyjnego, w terminie 10 dni od dnia zgłoszenia pisemnej reklamacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 4) zezwolenie wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) referencje potwierdzające, że wykonywane usługi w zakresie pokrewnym z przedmiotem zamówienia zostały wykonane z należytą starannością; 9) dowód wniesienia wadium; 10) oświadczenie o dyspozycyjności do przystąpienia do realizacji zlecenia w czasie nie dłuższym niż 7 dni od otrzymania zamówienia; 11) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Zamawiający żąda podania zakresu zamówienia realizowanego przez podwykonawców. Zamawiający w przypadku wskazania wykonania części zamówienia przez podwykonawców sprawdzi posiadanie zezwolenia wojewody na produkcję tablic przed podpisaniem umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzdunskowolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli
ul. Złotnickiego 25
98-220 Zduńska Wola.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25 98-220 Zduńska Wola sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Utworzenie 68 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w żłobku miejskim w Zduńskiej Woli przy ul. Sieradzkiej 7.
- Budowa placu zabaw na osiedlu 1000-lecia
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."
- Budowa parku przy ul. Sieradzkiej
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Przebudowa chodników na terenie miasta- etap IV
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Oławie oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku w latach 2024-2026
więcej: Metale zwykłe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.