eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieroszów › Zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych na terenie gminy Mieroszów w roku szkolnym 2011/2012 przez zakup biletów miesięcznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-01

Mieroszów: Zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych na terenie gminy Mieroszów w roku szkolnym 2011/2012 przez zakup biletów miesięcznych
Numer ogłoszenia: 180818 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mieroszów , pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8494318, faks (074) 84 94 323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych na terenie gminy Mieroszów w roku szkolnym 2011/2012 przez zakup biletów miesięcznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przewozu do placówek oświatowych poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2011/2012, tj. w okresie od 1 września 2011 roku do 30 czerwca 2012 roku - w dniach realizacji obowiązku szkolnego. b) Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe, do których dowożeni są uczniowie z ich miejsca zamieszkania: Publiczne Gimnazjum w Mieroszowie ul. Żeromskiego 30 Publiczna Szkoła Podstawowa w Mieroszowie ul. Wolności 19 Publiczna Szkoła Podstawowa w Kowalowej ul. Wałbrzyska 38 Zespól Szkolno Przedszkolny w Sokołowsku ul. Unisławska 4 Przedszkole Miejskie w Mieroszowie ul. Wolności 27 c) Wykaz przystanków w miejscowościach, z których odjeżdżają dzieci wraz z orientacyjna odległością od tych miejscowości do przystanku końcowego wyrażoną w kilometrach, a także ilość potrzebnych biletów na tych trasach przedstawiony jest poniżej d) Liczba uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach jest liczbą, która może ulec zmianie w trakcie trwania umowy (w przypadku np. rezygnacji ucznia z kształcenia w danej placówce, zdarzenia losowe). e) Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, muszą być odpowiednio oznakowane, muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki zewnętrznej i wewnętrznej. f) Do obsługi zlecenia zadania Wykonawca zapewni autobusy, które będą dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Maja to być autobusy posiadające minimum 39 miejsc siedzących. Zamawiający wymaga, aby wszystkie przewożone dzieci miały zapewnione miejsca siedzące..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100) 2) Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej oddział Wałbrzych Nr konta 74 2030 0045 1110 0000 0087 7690 z dopiskiem: Wadium przetargowe Zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych na terenie gminy Mieroszów w roku szkolnym 2011/2012 przez zakup biletów miesięcznych 5) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów w sekretariacie pok. 7 lub dołączyć do oferty. Z przedstawionego dokumentu musi wynikać, że wadium zostanie wypłacone bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7) Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający rozumie posiadanie przez wykonawcę: 1) Licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - wydawanej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym; 2) Zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, która w ramach linii regularnej swoją trasą będzie obejmować miejscowości, z których odbierani będą uczniowie (wykaz przystanków miejscowościach z których odjeżdżają uczniowie opisany jest w pkt 3 siwz) - wydawanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: 1) oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 do siwz 2) Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydawanej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2007 Nr 125 poz. 874 tekst jednolity z późn. zm.)., 3) Zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, która w ramach linii regularnej swoją trasą będzie obejmować miejscowości, z których odbierani będą uczniowie - wydawanych na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2007 Nr 125 poz. 874 tekst jednolity z późn. zm.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający rozumie posiadanie, co najmniej dwóch autobusów, które posiadają po minimum 39 miejsc siedzących. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: 1) oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 do siwz 2) Wykaz wyposażenia przeznaczonego do realizacji zamówienia - załącznik nr 5 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający rozumie dysponowaniem, co najmniej trzema osobami odpowiednio wykwalifikowanymi, posiadającymi Prawo jazdy kategorii D. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: 1) oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 do siwz, 2) oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia- załącznik nr 4 do siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez sytuację ekonomiczną i finansową zamawiający rozumie posiadanie opłaconej a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: 1) oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 do siwz, 2) załączoną kserokopie w/w dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2) Zmiany osobowe: a) zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, 3) Pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; b) inna niż wymienione siła wyższa (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ i umową 4) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców) b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; udzielenie zamówień dodatkowych i uzupełniających określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mieroszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mieroszowie, Plac Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Mieroszowie, Plac Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.