eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja Budynku Zespołu Szkół Sportowych Nr 50 przy ul. Lindego 20, Etap II - Zagospodarowanie terenu ZSS Nr 50 z budową boisk sportowych, bieżni, z oświetleniem i odwodnieniem terenu oraz wymianą ogrodzenia na terenie ZSS Nr 50 przy ul. Lindego 20

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-12

Warszawa: Modernizacja Budynku Zespołu Szkół Sportowych Nr 50 przy ul. Lindego 20, Etap II - Zagospodarowanie terenu ZSS Nr 50 z budową boisk sportowych, bieżni, z oświetleniem i odwodnieniem terenu oraz wymianą ogrodzenia na terenie ZSS Nr 50 przy ul. Lindego 20
Numer ogłoszenia: 180805 - 2016; data zamieszczenia: 12.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134962 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Budynku Zespołu Szkół Sportowych Nr 50 przy ul. Lindego 20, Etap II - Zagospodarowanie terenu ZSS Nr 50 z budową boisk sportowych, bieżni, z oświetleniem i odwodnieniem terenu oraz wymianą ogrodzenia na terenie ZSS Nr 50 przy ul. Lindego 20.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu Zespołu Szkół Sportowych Nr 50 przy ul. Lindego 20 z budową boisk sportowych, bieżni, z oświetleniem, monitoringiem, odwodnieniem terenu oraz wymianą ogrodzenia w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany w dniu 29.04.2016 r. przez mgr inż. Izabellę Krawczyk, działającą pod firmą Kosztorysy, Izabella Krawczyk (stanowiący załącznik nr 1 do Ogłoszenia) oraz wzór umowy zawarty w sekcji IV - pkt 4.15) i 4.16) Ogłoszenia (stanowiący równocześnie załącznik nr 8 do Ogłoszenia). I. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca powinien wykonać: 1. Projekty budowlane wykonawcze i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja projektowa musi spełniać wymagania przepisów techniczno-budowlanych. 2. Roboty budowlane polegające w szczególności na: a) budowie zespołu boisk sportowych wraz z ciągami komunikacyjnymi, zagospodarowaniem terenu oraz dostarczeniem, montażem wyposażenia w urządzenia sportowe i sprzętu rekreacyjnego; b) wykonaniu odwodnienia terenu boisk sportowych; c) wykonaniu oświetlenia terenu przeznaczonego pod zagospodarowanie, zasilania napędów bram; d) wykonaniu monitoringu wizyjnego w technologii IP (CCTV) terenu zespołu boisk sportowych oraz uruchomieniu i wdrożeniu powyższego systemu wraz ze wszystkimi pracami towarzyszącymi; e) wymianie ogrodzenia terenu działki szkolnej wzdłuż ul. Szubińskiej i ul. Wrzeciono (na odcinku: 1-15 wg rys. nr 3 z PFU) wraz z remontem ścian oporowych (przy ulicy Szubińskiej); f) montażu piłkochwytów; g) dostarczeniu i montażu wraz z wykonaniem instalacji oświetleniowej modułowego kontenera magazynowego na sprzęt sportowy; h) dostarczeniu i montażu masztów flagowych; i) zagospodarowaniu terenu w zakresie zieleni. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia szkoła będzie funkcjonowała. II. W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 (Dz. U. z 2013 poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych z uwzględnieniem założeń programu funkcjonalno-użytkowego, w branżach: a) architektoniczno - budowlana, b) instalacje sanitarne: odwodnienie terenu, c) instalacje elektryczne i teletechniczne: oświetlenie terenu, zasilenie napędów bram i monitoring terenu, d) zieleń. 2) Pełnienie nadzoru autorskiego, 3) Wykonanie kompletnych robót budowlano - montażowych na podstawie opracowanych projektów. III. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art.29 ust.4 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Wykonawca/Podwykonawca, realizujący zamówienie, skieruje - na cały okres realizacji prac budowlanych - zatrudnionego na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy majstra do prowadzenia i nadzorowania robót budowlanych objętych zamówieniem stosownie do art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164). Równocześnie informuję się, iż wymóg ten zostanie przez Wykonawcę/Podwykonawcę spełniony (przy uwzględnieniu powyższego) poprzez: zatrudnienie nowego majstra lub wyznaczenie do realizacji zamówienia - majstra już zatrudnionego; b) Pozostałe wymagania związane z zatrudnieniem ww. osoby określone są we wzorze umowy zawartym w Sekcji IV.4.15) i 4.16) Ogłoszenia (stanowiącym równocześnie załącznik nr 8 do Ogłoszenia). Parametry techniczne: Powierzchnia terenu podlegająca zagospodarowaniu ok. 10 000 m2; Powierzchnia terenowych urządzeń sportowych ok.3 740 m2; OGRODZENIE STALOWE: - przęsła ogrodzeniowe ze słupkami na podmurówce betonowej ok.253 m; - przęsła ogrodzeniowe ze słupkami na ścianie oporowej ok.55 m; - brama przesuwna automatyczna z wykonaniem linii zasilających - 2kpl; - brama rozwierana dwuskrzydłowa - 1 kpl; - furtki rozwierane jednoskrzydłowe - 3 kpl; Remont okładziny ścian oporowych ok. 200m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 57.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZIEL-BUD Wojciech Rukat, ul. Józefa Mehoffera 122, 03-158 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1758615,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1350000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1350000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1480000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.