eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ośno Lubuskie › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta i gminy Ośno Lubuskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-08

Ośno Lubuskie: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta i gminy Ośno Lubuskie
Numer ogłoszenia: 180800 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ośno Lubuskie , ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie, tel. 095 7571330, faks 095 7575080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta i gminy Ośno Lubuskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta i gminy Ośno Lubuskie oraz transporcie i ich zagospodarowaniu wraz z wyposażeniem nieruchomości zamieszkałych w pojemniki do zbiórki odpadów (wg specyfiki rodzajowej zawartej w pkt. 3.4. SIWZ). 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie: 1.1. Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w workach, pojemnikach lub kontenerach usytuowanych przy nieruchomościach zamieszkałych, 1.2. Segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny) podanych poniżej rodzajów odpadów: 1. Papier i tektura ( kod 20 01 01, 15 01 01), 2. Szkło (kod 20 01 02, 15 01 07), 3. Tworzywa sztuczne ( kody 20 01 39, 15 01 02),Opakowania wielomateriałowe ( kod 15 01 05),Metal (kod 20 01 40, 15 01 04) 4. Odpadów z ogrodów i parków - zielonych biodegradowalnych o kodzie 20 02 01, 5. Odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08. gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach usytuowanych przy nieruchomościach zamieszkałych. 2. W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu centralnego zgodnie z uchwałą Nr XXX/281/12 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 10 września 2012r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubuskiego na lata 2012-2017 z perspektywą do 2020 r. (Dz.Urz. Woj. Lubuskiego z dnia 17 października 2012 r - Nr 2012.1835 z późn. zm.). W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. W zakres zamówienia wchodzi także porządkowanie terenu w miejscu gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia wynikającego z przepełnienia pojemnika oraz okresowa dezynfekcja i mycie pojemników do gromadzenia odpadów (co najmniej raz na 6 m-cy). 3.Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować odpady w sposób umożliwiający gminie osiągnięcie określonych poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych oraz określonych poziomów recyklingu wybranych frakcji odpadów tj. 3.1 ograniczenie masy przekazywanych do składowania odpadów ulegających biodegradacji do poziomu 50 % w 2013 i 2014 r. tj. - 347 Mg rocznie; 3.2. osiągnięcie odpowiednio wskaźnika w wysokości 12% (w 2013 r.) i 14% (w 2014 r.) w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych, poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metalu, tworzyw sztucznych, szkła zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645); 4. Odpady odbierane z terenu miasta i gminy będą gromadzone w następujących typach pojemników (dostarczanych przez Wykonawcę): 4.1. pojemniki o pojemności 120/240 l w zależności od wielkości gospodarstwa domowego do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych w zabudowie jednorodzinnej miejskiej i wiejskiej; 4.2. pojemniki o pojemności 240/1100 l do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych w zabudowie wielolokalowej w zabudowie miejskiej i wiejskiej; 4.3. pojemniki o pojemności 80 l w kolorze brązowym do zbiórki odpadów komunalnych biodegradowalnych w zabudowie jednorodzinnej; 4.4. pojemniki o pojemności dostosowanej do ilości wytwarzanych odpadów, przeznaczone do zbiórki odpadów komunalnych biodegradowalnych w zabudowie wielolokalowej; 4.5. worki HDPE o pojemności 120 l do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych na terenie gminy z wyłączeniem budynków wielolokalowych wskazanych przez Zamawiającego (dane adresowe wskazano w załączniku nr 4). Dla tych rodzajów budynków wykonawca zapewni urządzenia do selektywnej zbiórki odpadów np. typu igloo - z wlotem do pojemnika uniemożliwiającym włożenie tam pełnego worka (część igloo w dyspozycji zamawiającego) dla następujących frakcji odpadów: papier, szkło, tworzywa sztuczne (i metale oraz opakowania wielomateriałowe), odpady zielone. Oznakowanych odpowiednio kolorem - niebieskim, zielonym, żółtym i czarnym. W przypadku zabudowy kilkurodzinnej, nie wskazanych przez zamawiającego w zał. nr 4, (budynki zamieszkiwane przez kilka rodzin) dopuszcza się zastąpienie selektywnej zbiórki w systemie workowym na oznakowane zestawy urządzeń do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o pojemności dostosowanej do potrzeb danej nieruchomości - jednakże wyłącznie po uzgodnieniu tej kwestii z Zamawiającym. 5. Worki na odpady segregowane dostarczy właścicielom nieruchomości Wykonawca. Pierwsze komplety worków dostarczy wraz z pojemnikami na odpady zmieszane najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Kolejne komplety worków wykonawca dostarczy w dniu odbioru odpadów selektywnie zbieranych zgodnie z ustalonym harmonogramem. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość podstawienia pojemników wspólnych np. dla nieruchomości przyległych z uwzględnieniem wymaganego przelicznika w stosunku do 1 osoby zawartego w regulaminie utrzymania czystości i porządku w gminie - załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca ze względu na fakt odbioru odpadów zmieszanych z terenów wiejskich co 2 tygodnie zapewni pojemniki podwójnej pojemności niż to wynika z przelicznika zastosowanego w regulaminie utrzymania czystości i porządku. 7. Liczbę pojemników oraz liczbę worków oraz pozostałych urządzeń przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów (w porozumieniu z Zamawiającym) ustali Wykonawca na podstawie wykazu gospodarstw indywidualnych, o których mowa w pkt.3.8 i 3.9. 8. Odpady będą zbierane od ok. 5300 mieszkańców z ok. 2042 gospodarstw domowych. Szczegółowy wykaz gospodarstw indywidualnych oraz budynków zamieszkania zbiorowego (tam gdzie wskazano zarządcę) określa załącznik nr 3 do SIWZ (na dzień przygotowania SIWZ brak pełnych danych - 5300 mieszkańców to wielkość szacowana). Ostateczny wykaz zamawiający dostarczy najpóźniej 20 czerwca 2013 r. Szacowany wskaźnik wytwarzania odpadów (wszystkich frakcji łącznie wynosi 250 kg/rocznie/1 mieszkańca. 9. Szczegółowy wykaz danych adresowych zawierających dane o deklarowaniu bądź nie zbiórki selektywnej zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (na dzień przygotowania SIWZ brak pełnych danych). Ostateczny wykaz zamawiający dostarczy najpóźniej 20 czerwca 2013 r. 10. Wykonawca w ramach usługi ma obowiązek prowadzenia ewidencji nieruchomości wraz z pełna informacją o rodzajach odbieranych odpadów z nieruchomości. 11. Zbiórką zostanie objęty teren całego miasta i gminy - mapka poglądowa z wykazem miejscowości stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 12. W celu realizacji przedmiotu umowy wykonawca musi dysponować specjalistycznymi środkami technicznymi umożliwiającymi odbiór odpadów gromadzonych w typach pojemników, o których mowa w pkt. 3.4 SIWZ. 13. Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramami stanowiącymi załączniki do umowy z wykonawcą z częstotliwością określoną w regulaminie utrzymania czystości i porządku w gminie - załącznik nr 2 do SIWZ. Za przygotowanie harmonogramów wywozu odpowiada Wykonawca. Wywozy mogą odbywać się od poniedziałku do soboty w godz. 7.00-20.00. Jeśli zaplanowany w harmonogramie dzień wywozu wypada w święto (dzień ustawowo wolny od pracy) Wykonawca wykona usługę następnego dnia roboczego. 14. Odpady zmieszane gromadzone będą w pojemnikach dowolnego koloru ale wyraźnie oznakowanych, że są przeznaczone do gromadzenia odpadów zmieszanych. 15. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 16. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. Wykonawca powinien być ubezpieczony na taką ewentualność. 17. Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną) na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Dokumentację wraz z wykazem właścicieli nieprawidłowo segregujących odpady przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt. 3 SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu Wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w przypadku zwiększenia średniej miesięcznej ilości odpadów przyjętej do kalkulacji ceny oferty: 1. odpadów zmieszanych powyżej 5 %; 2. biodegradowalnych i zielonych powyżej 5 %; 3. szkła powyżej 5%; 4. papieru i makulatury powyżej 5 %; 5. tworzyw sztucznych, metalu i opakowań wielomateriałowych powyżej 5 %.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). Forma wadium. 1. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.), 2. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 2.1. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: 42 8369 0008 0000 0589 2000 0010 do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2.2. wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach; należy oryginał dokumentu załączyć w osobnej kopercie opisanej - WADIUM. 2.3. w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców o których mowa w pkt 6 niniejszej SIWZ. 3. Termin wniesienia wadium. 3.1. wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 3.2. w wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3.3. Wadium musi być wniesione na okres związania ofertą. 3.4. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać, że wykonawca: - posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Ośna Lubuskiego; - posiada aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. 2010.185.1243) lub posiada zezwolenia na zbieranie i transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013.21). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę zaświadczenia o dokonanym wpisie do rejestru działalności regulowanej oraz zezwolenia na zbieranie i transport odpadów wydanego przez właściwego starostę lub w zakresie transportu odpadów zawiadomienie marszałka województwa o dokonanym wpisie do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (w przypadku dokonania wpisu). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca należycie wykonał co najmniej: jedną usługę w zakresie odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych od dowolnej ilości podmiotów na łączną kwotę brutto nie mniejszą niż 300.000,00 zł rocznie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu głównych usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz na podstawie załączonych dowodów, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie. Wykonawca zamieści informacje o wykonanych lub wykonywanych usługach wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać, że wykonawca posiada co najmniej: a) dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz b) co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także c) co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać, że Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 250.000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie należy ująć usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych od dowolnej ilości podmiotów na łączną kwotę brutto nie mniejszą niż 300.000,00 zł wykonaną lub wykonywaną w okresie jednego roku.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) 3. Parafowany wzór umowy wraz z projektem załączników od 3 do 6 (harmonogramy wywozu odpadów). 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. 5. Zobowiązanie innego podmiotu (jeśli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugosnolubuskie/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ośnie Lubuskiem ul. Rynek 1 69-220 Ośno Lubuskie pok. 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2013 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Ośnie Lubuskiem ul. Rynek 1 69-220 Ośno Lubuskie Sekretariat (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.