eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Technolog robót wykończeniowych z aktywizacją zawodową w ramach Projektu NrPO KL.01.03.04-00-027/08

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-04

Kielce: Technolog robót wykończeniowych z aktywizacją zawodową w ramach Projektu Nr: PO KL.01.03.04-00-027/08
Numer ogłoszenia: 18079 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Technolog robót wykończeniowych z aktywizacją zawodową w ramach Projektu Nr: PO KL.01.03.04-00-027/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi szkoleniowej Technolog robót wykończeniowych z aktywizacją zawodowej w ramach Projektu Nr POKL.01.03.04-00-027/08 Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności - w ramach Poddziałania 1.3.4. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem projektu jest zorganizowanie na terenie Aresztu Śledczego w Kielcach dwóch edycji kursu przyuczającego do zawodu Technolog robót wykończeniowych z aktywizacją zawodową, a następnie przeprowadzenie po jego zakończeniu (część teoretyczna i praktyczna) egzaminu oraz wydanie w tym zakresie oddzielnych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i zajęć z aktywizacji zawodowej - dla każdej edycji kursu oddzielnie. - Opis szczegółowy zamówienia; - Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. - Kurs Technolog robót wykończeniowych z aktywizacją zawodową poprzedzającą kurs - zakres zamówienia: - ilość edycji kursu wraz z aktywizacją zawodową: 2 - ilość godzin aktywizacji zawodowej: 16 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) dla każdej edycji kursu oddzielnie - ilość godzin teoretycznej nauki zawodu: 32 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) dla każdej edycji kursu oddzielnie - ilość godzin praktycznej nauki zawodu: 80 (1 godz. dydaktyczna = 45 min) dla każdej edycji kursu oddzielnie - przewidywany termin realizacji kursu: do 30 kwietnia 2013 r. - ilość uczestników: 12 osoby dla każdej edycji kursu oddzielnie. Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych - dla każdej edycji kursu oddzielnie. W ramach szkolenia Wykonawca musi zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami w zakresie materiałoznawstwa i przepisami BHP - dla każdej edycji kursu oddzielnie. - Kurs musi kończyć się egzaminem potwierdzającym zdobyte umiejętności oraz wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r., (Dz. U. Nr 0.poz. 186) - dla każdej edycji kursu oddzielnie. - Bezpośrednio przed rozpoczęciem kursu Wykonawca musi przeprowadzić zajęcia z aktywizacji zawodowej dla 12 osób skierowanych na ww. edycje kursu. Zajęcia powinny obejmować po 16 godzin dydaktycznych, w trakcie których należy zapoznać uczestników z podstawowymi zagadnieniami i metodami skutecznego poszukiwania pracy (tworzenie dokumentacji aplikacyjnej, komunikacja z pracodawcą) oraz elementami prawa pracy - dla każdej edycji kursu oddzielnie. - Zajęcia z aktywizacji zawodowej muszą być zakończone wydaniem odpowiednich certyfikatów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r., (Dz. U. Nr. 0 poz. 186) - dla każdej edycji kursu oddzielnie. - Wykonawca zapewnia: - Sfinansowanie badań lekarskich osobom pozbawionym wolności dopuszczających do ww. edycji kursu wraz z aktywizacją zawodową. - Ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NW) każdego uczestnika kursu wraz z aktywizacją zawodową przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże Zamawiającemu - dla każdej edycji kursu oddzielnie. - W ramach zajęć teoretycznych kursu przyuczającego do zawodu i aktywizacji zawodowej: podręczniki, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia - dla każdej edycji kursu oddzielnie. - Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia: instruktorów nauki zawodu, materiały do realizacji praktycznej części szkolenia, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. Ponadto Wykonawca zapewni materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń wykorzystywanych podczas szkolenia - dla każdej edycji kursu oddzielnie - Wykonawca zapewni taką ilość materiałów szkoleniowych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie 80 godzin zajęć praktycznych - dla każdej edycji kursu oddzielnie. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu - dla każdej edycji kursu oddzielnie. Przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia szkolenia - dla każdej edycji kursu oddzielnie. - Wykonawca prowadzi dokumentację z przebiegu szkolenia osobną do każdej edycji kursu i aktywizacji zawodowej oddzielnie. Dokumentację stanowią: a)program szkolenia, b)dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający: imienną listę obecności podpisaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, c) rejestr wydanych zaświadczeń i materiałów szkoleniowych z potwierdzonym odbiorem przez kursantów. -Przed rozpoczęciem każdej edycji kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji kosztorys usługi szkoleniowej (osobny do aktywizacji i do szkolenia), uwzględniający koszt roboczogodziny (osobogodziny), program szkolenia i program zajęć z aktywizacji zawodowej, który musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r., w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 0, poz. 186). - po zakończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej i kursu Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu dla każdej edycji kursu kopię dokumentacji szkoleniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - na Wykonawcy ciąży obowiązek wystawienia zaświadczenia o ukończeniu zajęć z aktywizacji zawodowej oraz zaświadczenia o ukończeniu kursu przyuczającego do zawodu - dla każdej edycji kursu oddzielnie. - Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w całości bez możliwości powierzenia go innym podmiotom. Wszelkie dane niezbędne do prowadzenia kursu i zajęć aktywizacyjnych Wykonawca winien gromadzić bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem z chwilą jego rozpoczęcia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za osoby, które: ukończyły kurs i otrzymały odpowiednie zaświadczenia, uczestniczyły w kursie ale go nie ukończyły w całości - proporcjonalnie do ilości godzin przepracowanych przez beneficjentów na kursie. - Zamawiający zapewnia: - w zakresie zajęć teoretycznych, pomieszczenie dostosowane do potrzeb określonego szkolenia, przepisów p.poż, BHP. - w zakresie zajęć praktycznych zapewnia pomieszczenia i miejsce w Areszcie Śledczym w Kielcach do ich realizacji oraz niezbędne narzędzia i sprzęt zakupiony ze środków finansowych projektu, udział kursantów (skazanych) w realizacji szkolenia oraz ochronę dla kadry realizującej program szkoleniowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22.ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć: - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.), wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 - Aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonej przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - (Zamawiający uzna również dokument przedstawiony w formie elektronicznej wydruk z Rejestru Instytucji Szkoleniowych www.ris.praca.gov.pl) lub akredytację przyznaną przez właściwego kuratora oświaty potwierdzającą spełnianie przez Wykonawcę określonych wymogów i zapewnienie wysokiej jakości prowadzonego kształcenia zgodnie z art. 68a ustawy z dnia 07.09.1991 r., o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.). Złożenie przez Wykonawcę powyższej akredytacji jest jednocześnie potwierdzeniem przez niego, że nie została ona cofnięta w drodze decyzji administracyjnej przez właściwego kuratora oświaty. - Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli). Wyżej wymienione dokumenty mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. - W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę, doświadczenie, odpowiedni potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 5 do s.i.w.z. Dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi są referencje wydane przez Zleceniodawcę dla którego została wykonana tożsama usługa potwierdzające odpowiednio, że usługa (kurs) została wykonana z należytą starannością - analizie podlegać będą referencje udzielone przez odbiorców innych niż Zamawiający w niniejszym postępowaniu chyba, że Wykonawca realizował podobne usługi tylko dla Zamawiającego. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie jeśli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przeprowadził przynajmniej jeden kurs grupowy o tożsamej tematyce dla min. 10 osób i przedstawi dokument o należytym wykonaniu tej usługi (list referencyjny). Wyżej wymienione dokumenty mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń grupowych o tematce tożsamej z przedmiotem zamówienia - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov. pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155 25-563 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155 25-563 Kielce Sekretariat I piętro budynku administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: usługa szkoleniowa Technolog robót wykończeniowych z aktywizacją zawodową jest realizowana w ramach Projektu Nr POKL.01.03.04-00-027/08 Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności - w ramach Poddziałania 1.3.4. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.