eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup licencji radiowych do systemu DMR, zakup i montaż elementów sieci DMR wraz z instalacją licencji radiowych z możliwością składania ofert częściowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-28

Poznań: Zakup licencji radiowych do systemu DMR, zakup i montaż elementów sieci DMR wraz z instalacją licencji radiowych z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 180792 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup licencji radiowych do systemu DMR, zakup i montaż elementów sieci DMR wraz z instalacją licencji radiowych z możliwością składania ofert częściowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: w części I zamówienia: - dostawa 300 licencji radiowych do radiotelefonów przewoźnych i przenośnych; - dostawa 32 licencji radiowych dla dyspozytorów medycznych; w części II zamówienia: dostawa oraz wykonanie instalacji nowych urządzeń radiowej sieci przemiennikowej, w skład których wchodzą 4 zestawy retransmisyjne z osprzętem oraz integracja urządzeń z istniejącym wojewódzkim systemem łączności cyfrowej niezbędnej dla sprawnego funkcjonowania systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne na terenie województwa Wielkopolskiego, opartym na przemiennikach MOTOTRBO DR 3000 oraz oprogramowaniu dyspozytorskim ConSel oraz instalacja licencji radiowych, o których mowa w części I zamówienia, w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego na terenie województwa Wielkopolskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zawarto odpowiednio w załącznikach nr 7a i 7b do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.24.20-7, 51.31.10.00-5, 48.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda posiadania dokumentu potwierdzającego, iż Wykonawca jest aktualnym przedstawicielem handlowym firmy Motorola Solutions z ważnym certyfikatem. (dotyczy części II zamówienia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda wykazania się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej: dwóch usług obejmujących instalację i konfigurację systemu opartego na standardzie DMR firmy Motorola opartego na min. 15 stacjach retransmisyjnych DR3000 funkcjonujących w jednej sieci (każda usługa) oraz jednej usługi obejmującej wdrożenie i obsługę oprogramowania ConSEL. (dotyczy części II zamówienia)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda dysponowania minimum: 1) jedną osobą przeszkoloną i posiadającą dokument poświadczający szkolenie z systemów DMR firmy Motorola, (dotyczy części II zamówienia) 2) jedną osobą przeszkoloną i posiadającą dokument poświadczający szkolenie z wdrażania oprogramowania ConSEL firmy AKSEL Sp. z o. o., (dotyczy części II zamówienia) 3) jedną osobą posiadającą dokument poświadczający posiadanie uprawnień elektrycznych w tym pomiarów, oraz minimum dwiema osobami posiadającymi dokument poświadczający do pracy na wysokości (dotyczy części II zamówienia). Zamawiający dopuszcza sytuację, gdy jedna osoba będzie posiadała 2 lub więcej uprawnień.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający żąda wykazania się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej: dwóch usług obejmujących instalację i konfigurację systemu opartego na standardzie DMR firmy Motorola opartego na min. 15 stacjach retransmisyjnych DR3000 funkcjonujących w jednej sieci (każda usługa) oraz jednej usługi obejmującej wdrożenie i obsługę oprogramowania ConSEL. (dotyczy części II zamówienia);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w pkt 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań Sekretariat Biura Organizacyjno - Administracyjnego, pok. 373 bud. A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa 300 licencji radiowych do radiotelefonów przewoźnych i przenośnych oraz 32 licencji radiowych dla dyspozytorów medycznych;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: w części I zamówienia: - dostawa 300 licencji radiowych do radiotelefonów przewoźnych i przenośnych; - dostawa 32 licencji radiowych dla dyspozytorów medycznych; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zawarto w załączniku nr 7a do SIWZ. 3. W zakresie oprogramowania, Zamawiający żąda, aby Wykonawca dostarczył oprogramowanie akredytowanego Partnera Aplikacyjnego firmy Motorola Solutions posiadającego ważny certyfikat. (dotyczy części I zamówienia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa oraz wykonanie instalacji nowych urządzeń radiowej sieci przemiennikowej, w skład których wchodzą 4 zestawy retransmisyjne z osprzętem oraz integracja urządzeń z istniejącym wojewódzkim systemem łączności cyfrowej niezbędnej dla sprawnego funkcjonowania systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne na terenie województwa Wielkopolskiego, opartym na przemiennikach MOTOTRBO DR 3000 oraz oprogramowaniu dyspozytorskim ConSel oraz instalacja licencji radiowych....

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wykonanie instalacji nowych urządzeń radiowej sieci przemiennikowej, w skład których wchodzą 4 zestawy retransmisyjne z osprzętem oraz integracja urządzeń z istniejącym wojewódzkim systemem łączności cyfrowej niezbędnej dla sprawnego funkcjonowania systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne na terenie województwa Wielkopolskiego, opartym na przemiennikach MOTOTRBO DR 3000 oraz oprogramowaniu dyspozytorskim ConSel oraz instalacja licencji radiowych, o których mowa w części I zamówienia, w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego na terenie województwa Wielkopolskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zawartow załączniku nr 7b do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca oferujący najniższą cenę i spełniający wszystkie warunki udziału w postępowaniu, przed wyborem najkorzystniejszej oferty może zostać zobowiązany, na wniosek Zamawiającego, do praktycznej demonstracji funkcjonalności oferowanego sprzętu i oprogramowania w celu dowiedzenia, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełniają wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry i funkcjonalności oraz charakteryzują się pełną kompatybilnością z urządzeniami łączności będącymi w użytkowaniu Zamawiającego. Przedmiotowe testy muszą zostać zrealizowane w nieprzekraczalnym terminie 3 dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego przy użyciu technicznych środków łączności (e-mail, fax). (dotyczy części II zamówienia). 4. W przypadku niespełnienia wymogów, o których mowa w pkt 3 oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. W przypadku odrzucenia oferty Wykonawcy oferującego najniższą cenę do przeprowadzenia demonstracji zobowiązany będzie kolejny Wykonawca oferujący najniższą cenę i spełniający wszystkie warunki udziału w postępowaniu itd. 5. Przed podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca do zaoferowanych urządzeń dołączy karty katalogowe w języku polskim, deklaracje zgodności CE (zgodnie z wymogami) urządzeń. (dotyczy części II zamówienia) 6. Wykonawca na dostarczony sprzęt udziela gwarancji 24 miesięcznej. (dotyczy II części zamówienia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.24.20-7, 51.31.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.