eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przebudowa dachu z wymianą pokrycia eternitowego na budynku warsztatu nr inw. -220 w GR Kałków, gm. Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie. Postępowanie nrZP-016/II/31/2007/RB

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Opole: Przebudowa dachu z wymianą pokrycia eternitowego na budynku warsztatu nr inw. -220 w GR Kałków, gm. Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie. Postępowanie nr: ZP-016/II/31/2007/RB
Numer ogłoszenia: 180790 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu, ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, fax 077 4000951.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dachu z wymianą pokrycia eternitowego na budynku warsztatu nr inw. -220 w GR Kałków, gm. Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie. Postępowanie nr: ZP-016/II/31/2007/RB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dachu z wymianą pokrycia eternitowego na budynku warsztatu nr inw. -220 w GR Kałków, gm. Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie. Szczegółowy zakres prac stanowiący przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający poniższe warunki: 1.1 Wykonawca posiada decyzje bądź pozwolenie na wytwarzanie odpadów, w ilościach co najmniej 6.000,00 kg oraz obejmujące teren, gdzie będą przeprowadzane roboty. 1.2 Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku pzp. 1.3 Wykonawca dysponuje kierownikiem budowy wraz z wymaganymi uprawnieniami oraz co najmniej 3 osobami przeszkolonymi w zakresie robót zawierających azbest. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Spełnianie powyższych warunków należy potwierdzić dokumentami i oświadczeniami, wymaganymi przez zamawiającego: 2.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1. zamawiający żąda poniższe dokumenty. 2.1.1. dokument - koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia, licencji na podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, Decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, wytwarzanymi w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą w wyniku przeprowadzania prac rozbiórkowych, bądź pozwolenie na wytwarzanie odpadów, w ilościach 6.000 kg oraz obejmujące teren, gdzie będą przeprowadzane roboty. 2.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt. 1.2. zamawiający żąda poniższe dokumenty. 2.2.1. dokument - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne za¬świadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcze¬śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2.2. dokument Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego stanowiące, potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.2.3. dokument Zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS, zawierający potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.2.4. dokument: oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3. 2.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt. 1.3. zamawiający żąda poniższe dokumenty. 2.3.1. dokument - Uprawnienia kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych - oraz aktualne dokumenty stwierdzające przynależność do izby zawodowej (przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) 2.3.2. dokument - dokumenty wskazujące, że osoby które będą wykonywać zamówienie w części dotyczącej azbestu/eternitu oraz kierownik robót zostały przeszkolone w zakresie robót zawierających azbest/eternit - dotyczy pracowników ujętych w wykazie. 2.3.3. dokument - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (należy wskazać osoby o których mowa w pkt 2.3.1 i 2.3.2.) - załącznik nr 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 09:45, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.