eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyrzysk › WYKONYWANIE USŁUG KOMUNALNYCH NA TERENIE WSI OSIEK NAD NOTECIĄ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-01

Wyrzysk: WYKONYWANIE USŁUG KOMUNALNYCH NA TERENIE WSI OSIEK NAD NOTECIĄ
Numer ogłoszenia: 180782 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wyrzysku , ul. Bydgoska 29, 89-300 Wyrzysk, woj. wielkopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyrzysk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUG KOMUNALNYCH NA TERENIE WSI OSIEK NAD NOTECIĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług komunalnych na terenie wsi Osieka n./Not. w zakresie: a) oczyszczanie dróg tj. jezdni, chodników, poboczy i placów publicznych, b) oczyszczanie i utrzymanie terenów rekreacyjnych, terenów i ciągów komunikacyjnych, c) utrzymanie dróg tj. jezdni, chodników, poboczy i placów publicznych, terenów i ciągów komunikacyjnych, polegające na oczyszczaniu z błota, piasku i innych zanieczyszczeń, d) utrzymanie drzewostanu ulicznego, krzewostanu i żywopłotów, e) pielęgnacja trawników i zieleńców, f) utrzymanie i pielęgnacja zieleni ozdobnej, h) sprzątanie terenu (cmentarz), i) sprzątanie poboczy i rowów wszystkich dróg do granic miejscowości, współudział w akcjach porządkowych. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług komunalnych na terenie wsi Osiek n./Not. w szczególności: a) Oczyszczanie ulic tj. jezdni, chodników dróg, poboczy i placów publicznych. Usuwanie zanieczyszczeń z ulic, chodników, ciągów spacerowych i pozostałych terenów gminnych: - dbanie o należyty stan estetyczny elementów terenów wiejskich, usuwania zanieczyszczeń z ulic, chodników, ciągów spacerowych i pozostałych terenów gminnych, utrzymywanie terenów zielonych, - bieżące utrzymanie czystości na w/w terenach (usuwanie gałęzi, liści, błota, śmieci itp.), - odchwaszczanie nawierzchni z kostki brukowej oraz płytek chodnikowych, - likwidacja odrostów traw i chwastów w strefie przykrawężnikowej, - bieżące utrzymanie terenów zielonych - systematyczne koszenie trawy w zależności od jej wzrostu, grabienie, wywóz skoszonej trawy b) Dokonywanie z udziałem Zamawiającego przeglądu drzewostanu pod kątem jego zdrowotności i konieczności usuwania drzew suchych, pielęgnacja i bieżące formowanie koron drzew i krzewów oraz żywopłotów. c) pielęgnacja i podlewanie młodych drzew , krzewów i żywopłotów (według potrzeb), d) utrzymanie słupów ogłoszeniowych - 1 szt. ul. Piękna - sprzątanie terenu w obrębie słupów ogłoszeniowych (w promieniu ok.3m) - na bieżąco, - całkowite oczyszczanie słupów z ogłoszeń - 1 raz na kwartał- w ostatni poniedziałek ostatniego miesiąca kwartału, - zgłaszanie uszkodzeń w/w nośników informacji. 3. Szczegółowy zakres prac określa Część II SIWZ 4. Zamawiający zastrzega, iż: 1) Wykonywanie zamówienia podstawowego odbywać się będzie w okresie wiosenno - jesiennym tj. od 1 marca do 30 listopada. W okresie zimowym tj.: od 1 grudnia 2011r. do 29 lutego 2012r. wykonywanie zamówienia odbywać się będzie w przypadku braku śniegu i tylko na wyłączne zlecenie usługi przez Zamawiającego. Prace w okresie zimowym będą traktowane przez Zamawiającego jako zamówienia uzupełniające. 2) wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady należy zbierać w sposób selektywny. 3) wytworzone w wyniku realizacji zamówienia odpady należy w pierwszej kolejności poddać odzyskowi. Jeżeli jest to niemożliwe lub ekonomicznie nieuzasadnione, odpady należy poddać unieszkodliwieniu odpady mają trafić do odpowiednich punktów unieszkodliwiania. 4) Wykonawca wytwarzający odpady zielone, powstałe w wyniku prac związanych z utrzymaniem trawników, terenów zielonych, terenów zalesionych, żywopłotów, krzewów, drzewostanu ulicznego itp. przekaże nie mniej niż 30% całkowitej ich ilości do kompostowni. 5) Wykonawca będzie składał Zamawiającemu miesięczne informacje dotyczące rodzaju i ilości wytworzonych oraz przekazanych do odzysku lub unieszkodliwienia (w tym składowania) odpadów. 5. Wykonawca ma obowiązek prowadzić ewidencję odpadów zgodnie z ustawą o odpadach. 6. Wykonawca ma obowiązek do każdej faktury, przedkładanej Zamawiającemu za wykonane usługi, dołączyć kopię karty przekazania odpadu, poświadczającą odbiór odpadów przez firmę posiadającą zezwolenia na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów. 7. Szczegółowy harmonogram wykonywanych prac zostanie ustalony przez Zamawiającego wraz z Wykonawcą przed podpisaniem umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust. 1 pkt 6). Wykonywanie zamówienia odbywać się będzie w okresie wiosenno - jesiennym tj. od 1 marca do 30 listopada. W okresie zimowym tj.: od 1 grudnia 2011r. do 29 lutego 2012r. wykonywanie zamówienia odbywać się będzie w przypadku braku śniegu i tylko na wyłączne zlecenie usługi przez Zamawiającego. Prace w okresie zimowym będą traktowane przez Zamawiającego jako zamówienia uzupełniające.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust. 1 pkt 6). Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust. 1 pkt 6). Wykonywanie zamówienia odbywać się będzie w okresie wiosenno - jesiennym tj. od 1 marca do 30 listopada. W okresie zimowym tj.: od 1 grudnia 2011r. do 29 lutego 2012r. wykonywanie zamówienia odbywać się będzie w przypadku braku śniegu i tylko na wyłączne zlecenie usługi przez Zamawiającego. Prace w okresie zimowym będą traktowane przez Zamawiającego jako zamówienia uzupełniające. dotzcyz

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż posiada zezwolenie w zakresie transportu odpadów (wydane na podstawie Ustawy z 27 kwietnia 2001r. O odpadach (Dz.U. z 2010r. Nr 185, poz 1243)) lub umowę zawartą z kolejnym posiadaczem odpadów, który posiada w/w zezwolenie. ocena spełnienia wymienionego wyżej warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż zrealizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zadanie polegające na utrzymaniu czystości w miastach poprzez sprzątanie ulic, chodników i ciągów spacerowych oraz dbanie o tereny zielone. ocena spełnienia wymienionego wyżej warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zadania w tym miedzy innymi: a) pojazdem specjalistycznym przeznaczonym transportu zebranych odpadów. b) pojazdem skrzyniowym o ładowności min. 1 t. c) kosa spalinowa - min 1 szt. d) kosiarka samojezdna - min. 1 szt. e) nożyce do żywopłotu spalinowe - min 1szt. ocena spełnienia wymienionego wyżej warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dotyczącego odpowiedniej sytuacji ekonomiczno - finansowej wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. ocena spełnienia wymienionego wyżej warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, aktu terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej. 2) Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. 3) Inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy: a) zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron, b) zmiany podwykonawców w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy (o ile takie zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ), c) zmiana wynikająca ze zmiany danych podmiotowych Wykonawcy, d) zmiana Harmonogramu wykonywania usług może polegać tylko i wyłącznie na zmianie świadczenia usług w poszczególne dni przy zachowaniu częstotliwości wykonywania usług wynikającej z siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyrzysk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wyrzysku, ul. Bydgoska 29, 89-300 Wyrzysk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyrzysku, ul. Bydgoska 29, 89-300 Wyrzysk, pok. nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.