eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa trzech modułów kontenerowych o funkcji biurowo-socjalnej w ramach inwestycji p.n. Budowa doświadczalnej stacji tankowania pojazdów sprężonym gazem ziemnym (CNG) oraz stacji paliw gazu płynnego (LPG) przy ul. Legionów 220 w Toruniu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Toruń: Dostawa trzech modułów kontenerowych o funkcji biurowo-socjalnej w ramach inwestycji p.n. Budowa doświadczalnej stacji tankowania pojazdów sprężonym gazem ziemnym (CNG) oraz stacji paliw gazu płynnego (LPG) przy ul. Legionów 220 w Toruniu
Numer ogłoszenia: 180772 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biogaz Inwestor Sp. z o.o., ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6527229, fax 056 6527228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biogaz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa trzech modułów kontenerowych o funkcji biurowo-socjalnej w ramach inwestycji p.n. Budowa doświadczalnej stacji tankowania pojazdów sprężonym gazem ziemnym (CNG) oraz stacji paliw gazu płynnego (LPG) przy ul. Legionów 220 w Toruniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - kontenery o powierzchni od 14,5 m2 do 17,0 m2 każdy (wysokość wewnętrzna pomieszczeń: 2,45 - 2,5 m, wys. zewnętrzna: do 2,95 m) - wymagany kolor ścian zewnętrznych: popiel - wymagany kolor ścian wewnętrznych: biały. Funkcje pomieszczeń kontenerowych: - kontener biurowy nr 1: obsługa stacji ze stanowiskiem kasowym - kontener biurowy nr 2: pomieszczenie kierownictwa stacji - kontener socjalny nr 3: pomieszczenie socjalne (szatnie dla pracowników) trzy załączniki graficzne: rzuty kontenerów ze wskazaniem rozmieszczenia otworów drzwiowych i okiennych oraz elementów instalacji elektrycznej - załączniki nr 1, 2, 3 mapa z lokalizacją kontenerów - załącznik nr 4 Wyposażenie kontenerów: Kontener biurowy nr 1 - drzwi zewnętrzne i wewnętrzne przeszklone do połowy koloru białego - 2 szt.; wyposażone w dwa zamki wielozastawkowe; jeden z zamków o zwiększonej odporności na sforsowanie; zamki potwierdzone atestem/certyfikatem lub świadectwem kwalifikacji jakości wydanym przez upoważnioną jednostkę - okna zewnętrzne z PCV jednokwaterowe rozwierano-uchylne koloru białego o wymiarach 120/120 cm ogółem - 6 szt., w tym: okno na stanowisku kasjerki o wymiarach 120/120 cm dzielone podawcze przesuwane poziomo umieszczone na wysokości: 90 cm od posadzki pomieszczenia - 1 szt; - okno wewnętrzne na stanowisku kasjerki z PCV koloru białego o wymiarach: 80/120 cm podawcze przesuwane pionowo, umieszczone na wysokości: 80 cm od posadzki pomieszczenia - instalacja elektryczna: - wewnętrzna instalacja kablowa - oświetlenie: lampy jarzeniowe 2x36 W - 4 szt. - gniazda wtykowe 2 x 230V - 5 szt. - instalacja grzewcza: piec akumulacyjny z wyłącznikiem pakietowym - 1 szt. - zabezpieczenie prądowe przy drzwiach wejściowych - wentylacja grawitacyjna poprzez kratki naścienne Kontener biurowy nr 2 - drzwi zewnętrzne przeszklone do połowy koloru białego - 1 szt.; wyposażone w dwa zamki wielozastawkowe; jeden z zamków o zwiększonej odporności na sforsowanie; zamki potwierdzone atestem/certyfikatem lub świadectwem kwalifikacji jakości wydanym przez upoważnioną jednostkę - okna zewnętrzne z PCV jednokwaterowe uchylne w części górnej koloru białego o wymiarach: 190/200 cm (na całej szerokości ściany pomieszczenia biurowego) - 3 szt. - instalacja elektryczna: - wewnętrzna instalacja kablowa - oświetlenie: lampy jarzeniowe 2x36 W - 3 szt. - gniazda wtykowe 2 x 230V - 3 szt. - instalacja grzewcza: piec akumulacyjny z wyłącznikiem pakietowym - 1 szt. - zabezpieczenie prądowe przy drzwiach wejściowych - wentylacja grawitacyjna poprzez kratki naścienne Kontener socjalny nr 3 - drzwi zewnętrzne stalowe ocieplane pełne koloru białego - 1 szt.; wyposażone w dwa zamki wielozastawkowe; jeden z zamków o zwiększonej odporności na sforsowanie; zamki potwierdzone atestem/certyfikatem lub świadectwem kwalifikacji jakości wydanym przez upoważnioną jednostkę - okno zewnętrzne z PCV jednokwaterowe rozwierano-uchylne koloru białego o wymiarach: 120/120 umieszczone na wysokości: 90 cm od posadzki pomieszczenia - 2 szt. - instalacja elektryczna: - wewnętrzna instalacja kablowa - oświetlenie: lampy jarzeniowe 2x36 W - 3 szt. - gniazda wtykowe 2 x 230V - 2 szt. - instalacja grzewcza: piec akumulacyjny z wyłącznikiem pakietowym - 1 szt. - zabezpieczenie prądowe przy drzwiach wejściowych - wentylacja grawitacyjna poprzez kratki naścienne Uwaga: podejście zewnętrzne zasilania elektrycznego po stronie zamawiającego. Wykonawca oprócz urządzeń elektrycznych wymienionych powyżej wykona skrzynkę przyłączeniową i zabezpieczenie prądowe w każdym kontenerze. Wykonawca załączy zwymiarowany rzut każdego kontenera oraz założenia techniczno - ilościowe dotyczące konstrukcji kontenerów, ścian zewnętrznych i działowych, stropodachu, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, okien, podłóg i wyposażenia oraz przedstawi warunki udzielanej gwarancji na konstrukcję ścian, stropodachów i podłóg. Uwaga: zamawiający utwardzi podłoże pod kontenery. Wykonawca zapewni rozładunek kontenerów w miejscu lokalizacji przy ul. Legionów 220 w Toruniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.11.11.00 - Budynki modułowe i przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 2.500,- zł Wadium musi być wniesione przez wykonawcę przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 74124040091111000044843263 z dopiskiem: wadium - dostawa kontenerów (zamawiający przechowuje na rachunku bankowym), terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin wpływu na konto zamawiającego - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnych - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy oryginał dokumentu złożyć jako depozyt w siedzibie zamawiającego przed terminem złożenia ofert, a kserokopię dołączyć do oferty. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonej wysokości zostanie wykluczony z postępowania. Zwrot wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163) c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową minimum w wysokości: 120.000,- zł d. wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na minimum: 100.000,- zł e. dysponują wykwalifikowaną kadrą, sprzętem niezbędnym do wykonania zadania oraz posiadają udokumentowane doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - zrealizowali jako główni wykonawcy co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - należy przedłożyć referencje zamawiającego f. wnieśli wadium w wysokości: 2.500,- zł g. spełnią warunki niniejszej SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. formularz ofertowy - załącznik nr 5 b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w treści odnoszącej się do przepisu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163) - załącznik nr 6 c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e. informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (minimum: 120.000,- zł) - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert f. aktualna polisa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na minimum: 100.000,- zł z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, w przypadku gdy ubezpieczenie wygasa w trakcie trwania umowy wykonawca jest zobowiązany do złożenia dodatkowego oświadczenia, że przedłoży zamawiającemu nową polisę w dniu wygaśnięcia dotychczasowego ubezpieczenia g. wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 7 h. zwymiarowany rzut każdego kontenera oraz założenia techniczno - ilościowe dotyczące konstrukcji kontenerów, ścian zewnętrznych i działowych, stropodachu, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, okien, podłóg i wyposażenia i. atesty i świadectwa jakości na materiały z których wykonywane są moduły kontenerowe oraz ich wyposażenie j. warunki udzielanej gwarancji na konstrukcję ścian, stropodachów i podłóg kontenerów k. dowód wniesienia wadium l. oświadczenie z art. 230 Kodeksu spółek handlowych (dotyczy tylko wykonawców będących Spółką z o.o.) Dokumenty, o których mowa (poza oświadczeniami - wyłącznie oryginały), mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie ma §2 Rozporządzenia Rady Ministrów z 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605). Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - art. 23 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163) ustanawiają pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy i składają stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku wybrania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zamawiający będzie żądał przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają każdy z osobna dokumenty, o których mowa w pkt 5 ppkt b, c, d. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 4 ppkt c, d, e, rozpatrywane będą łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biogaz.torun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.biogaz.torun.pl; na wniosek wykonawcy zamawiający w terminie 5 dni przekazuje SIWZ; cena wydruku SIWZ wynosi 10 zł + 22% VAT.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Biogaz Inwestor Sp. z o.o., 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka 159 pok. 211.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.