eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.600.000,- zł. z przeznaczeniem na zrefundowanie nakładów poniesionych na realizację zadania inwestycyjnego Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Trzebini wraz z bud

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Chrzanów: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.600.000,- zł. z przeznaczeniem na zrefundowanie nakładów poniesionych na realizację zadania inwestycyjnego Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Trzebini wraz z budową przewiązki i wyposażeniem.
Numer ogłoszenia: 180765 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chrzanowski, Starosta Chrzanowski - Skarb Państwa, ul. Partyzantów 2, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6257900, fax 032 6257955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chrzanowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.600.000,- zł. z przeznaczeniem na zrefundowanie nakładów poniesionych na realizację zadania inwestycyjnego Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Trzebini wraz z budową przewiązki i wyposażeniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.600.000,- zł. z przeznaczeniem na zrefundowanie nakładów poniesionych na realizację zadania inwestycyjnego Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Trzebini wraz z budową przewiązki i wyposażeniem. CPV - 66130000-0 2)Wykorzystanie kredytu i jego spłata w walucie polskiej. 3)Uruchomienie kredytu nastąpi po podpisaniu umowy w jednej transzy. 4)Okres kredytowania 6 lat budżetowych - od 2007 r. do 2012 r. 5)Karencja w spłacie kapitału 9 miesięcy od dnia uruchomienia kredytu. 6)Spłata kapitału po upływie karencji w okresach kwartalnych. Planowany harmonogram spłaty kredytu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 7)Oprocentowanie wg zmiennej stopy procentowej, która ulega zmianie zgodnie z niżej wymienionymi zasadami: -stopa procentowa składa się ze zmiennej stawki WIBOR 3M (trzymiesięcznej), liczonej jako średnia arytmetyczna ze wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego kwartalny okres obrachunkowy oraz ze stałej marży banku, określonej w punktach procentowych, -zmiana oprocentowania skutkuje z pierwszym dniem kwartału kalendarzowego, -odsetki naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. 8)Spłata odsetek liczonych z chwilą uruchomienia kredytu, od faktycznie wykorzystanej kwoty będzie następowała w okresach kwartalnych. Przy czym za okres obrachunkowy przyjmuje się kwartał kalendarzowy. Naliczone odsetki będą płatne w terminie pierwszego dnia roboczego po zakończeniu kwartalnego okresu obrachunkowego. 9)Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że rok trwa 365 dni, a miesiąc i kwartał rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych. 10)Oprocentowanie kredytu i jednorazowa prowizja bankowa będą stanowić jedyne wynagrodzenie Banku. Nie dopuszcza się jakichkolwiek prowizji i opłat dodatkowych. 11)Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 12)Zagwarantowanie przez Bank na rzecz Zamawiającego - w zależności od woli Zamawiającego przyjęcia przedterminowej spłaty części lub całości kredytu po uprzednim powiadomieniu Banku o zamiarze spłaty w terminie 7 dni przed jej realizacją.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.). 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5)Terminowo złożą ofertę, odpowiadającą treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały załączone do oferty a wymagane postanowieniami niniejszej Specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : 1)a) Banki utworzone na podstawie Kodeksu spółek handlowych, Prawa spółdzielczego i ustawy Prawo bankowe: aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. b) Bank państwowy utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe: rozporządzenie Rady Ministrów na wniosek Ministra Skarbu Państwa w sprawie nadania statusu na potwierdzenie posiadania uprawnienia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP wraz z aktualnym składem zarządu i dokumentami powołującymi poszczególnych członków zarządu. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 2)Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika (pełnomocników). Oryginał pełnomocnictwa wymagany jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum). 3)Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1). 4)Przewidywany koszt kredytu (na dzień składania ofert) - zgodnie z załącznikiem nr 1a. 5)Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - załącznik nr 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w zaświadczenia muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 6)Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2a). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w zaświadczenia muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 7)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 3) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał lub wykonuje minimum jedną usługę o charakterze i wartości podobnej do przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 8)Zaakceptowany i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy projekt umowy (załącznik nr 4). Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć razem do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. Z tym, że pełnomocnictwa muszą zostać złożone w formie oryginałów. 9)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9 ppkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonej na język polski przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty, o których mowa w pkt 9 ppkt 9 lit. a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument., o którym mowa w pkt 9 ppkt 9 lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 9 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-chrzanowski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można także odebrać w siedzibie Zamawiającego, Wydział Rozwoju i Inwestycji pokój nr 310 (III piętro)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Chrzanowie, ul. Partyzantów 2, Dziennik Podawczy (parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.