eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › Utrzymanie terenów zielonych i prace związane z utrzymaniem, ścieżki pieszo-rowerowej i alejek parkowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski w latach 2015 - 2018

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-10

Lwówek Śląski: Utrzymanie terenów zielonych i prace związane z utrzymaniem, ścieżki pieszo-rowerowej i alejek parkowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski w latach 2015 - 2018
Numer ogłoszenia: 18073 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek Śląski , al. Wojska Polskiego 25A, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 6477888, faks 075 6477889.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zielonych i prace związane z utrzymaniem, ścieżki pieszo-rowerowej i alejek parkowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski w latach 2015 - 2018.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie terenów zielonych i prace związane z utrzymaniem ścieżki pieszo - rowerowej oraz alejek parkowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje: 1.Oczyszczanie alejek/chodników/trawników - zał nr 3,7 i 8 - usuwanie wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń poprzez: chemiczne, ręczne i mechaniczne, usuwanie zanieczyszczeń (zamiatanie, grabienie, zbieranie wraz z opróżnianiem koszy na śmieci oraz ich dezynfekcja) zachwaszczeń, liści i piasku z zimowego utrzymania alejek/chodników z powierzchni alejek w niżej wymienionych obiektach: 1.1. Ścieżka pieszo - rowerowa; 1.2. Planty miejskie; 1.4. Park koło byłego więzienia. 2. Zimowe utrzymanie alejek - zał. nr 6, . W okresie zimowym bieżące utrzymanie (tj. w stanie umożliwiającym bezpieczne poruszanie się osób), obejmujące odśnieżanie oraz posypywanie materiałami szorstkimi (typu piasek) alejek/chodników wraz opróżnianiem koszy na śmieci na niżej wymienionych obiektach: 2.1. Planty miejskie; 2.2. Park miejski; 2.3. Park koło byłego więzienia. 3. Koszenie nawierzchni trawiastych (częstotliwość w zależności od potrzeb) - koszenie trawy kosiarkami, kosami, wykaszanie traw w miejscach trudno dostępnych (np. przy znakach, barierkach itp.) oraz grabienie, zbieranie innych zanieczyszczeń z trawników. Pierwsze wiosenne koszenie na plantach należy wykonać przy wysokości trawy 10 cm ze względu na rosnące krokusy, następne koszenia w zależności od potrzeb przy zachowaniu wysokości trawy od 8 do 15 cm. Miejsca wykonywania koszenia trawy określa załącznik nr 3 do umowy. 4. Koszenie boisk wiejskich i terenów przy świetlicach wiejskich. Miejsca wykonywania koszenia trawy określa załącznik nr 15 do umowy 5. Odchwaszczanie, plewienie, pielęgnacja różnego rodzaju nasadzeń krzewów ozdobnych i kwiatów rosnących na klombach i rabatach. Miejsca wykonywania prac określa załącznik nr 4 i 5 do umowy. 6. Pielęgnacja drzew (częstotliwość w zależności od potrzeb) - usuwanie odrostów przy pniach drzew, usuwanie obumarłych/suchych gałęzi, przesadzanie, jesienne wygrabianie liści w miarę potrzeb oraz wiosenne usunięcie liści, formowanie drzew. Miejsce wykonywania pielęgnacji określa zał. nr 1 do umowy. 7. Dostarczenie i nasadzenie nowych drzew jako uzupełnienia istniejących obejmuje: sadzenie z mocowaniem palików (3 paliki o wys. min. 170 cm dla jednego drzewa), uzupełnianie i wymianę palików przy drzewach, uzupełnianie nasadzeń. Miejsce wykonywania nasadzeń drzew określa załącznik nr 14. pkt 1.3. (rozliczanie asortymentowo-ilościowe) i 16 do umowy . 8. Pielęgnacja krzewów (żywopłoty) jako istniejących obejmuje przesadzanie i karczowanie (w razie potrzeb), cięcia odmładzające, uzupełnianie nasadzeń, podlewanie, nawożenie. Miejsca wykonywania prac określa załącznik nr 2 do umowy. 9. Dostarczenie i nasadzenie roślin balkonowych obejmujące przygotowanie podłoża do nasadzeń (wymiana ziemi na nową) wraz z usunięciem niepotrzebnych nasadzeń, nasadzenie roślin i pielęgnacja roślin. Miejsce wykonywania nasadzeń roślin balkonowych określa załącznik nr 12 do umowy. Nasadzenia powinny być wykonane do dnia 15 maja każdego roku a rośliny umieszczone w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Każda sadzonka winna być rozkrzewiona i posiadać min. 3 pędy kwiatowe. 10. Utrzymanie ścieżki rowerowej - pobocza po 1,00 m z każdej strony w tym 0,50 m utrzymywanie w stanie ugoru (teren niezawierający roślinności), usuwanie gałęzi, drzew pochylonych nad ścieżką rowerową do wysokości 2,50 m. Koszenie i utrzymanie w ugorze Ze względu na przerastanie chwastów przez nawierzchnię, należy na bieżąco wykonywać czynności niszczenia i usuwania chwastów-określa załącznik nr 3. 11. Dostarczenie i nasadzenie roślin cebulowych jesienią oraz ich pielęgnacja określa załącznik nr 13. 12. Prace remontowe ławek - określa załącznik nr 9. 13. Pielęgnacja pnącza na budynku ratusza-określa załącznik nr 11, 14. Pielęgnacja murów obronnych - określa załącznik nr 10.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. pielęgnacja trawników, żywopłotów, drzew 2. nowe nasadzenia, 3. usuwanie zanieczyszczeń z alejek/chodników wraz z zimowym utrzymaniem

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, co najmniej jedno zamówienie podobne; za zamówienie podobne Zamawiający uważa usługi polegające na pielęgnacji zieleni tj. wykonał pielęgnację trawników na pow. min. 28 000 m2, pielęgnację rabat na pow. min 700 m2,pielęgnację żywopłotów na dług. 1 200mb oraz utrzymywał w czystości i zimowym utrzymaniu ścieżki i aleje parkowe na pow. min.10 000m2. Wartość umowna wykonanych prac wynosiła nie mniej niż 150 000,00 zł (słownie zł: sto pięćdziesiąt tysięcy) .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje, co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi: 1. kosiarka spalinowa - co najmniej 2 szt., 2. kosiarka spalinowa z napędem - co najmniej 1 szt., 3. kosiarka do żywopłotu w tym z wysięgnikiem - co najmniej 2 szt., 4. kosa spalinowa - co najmniej 2 szt., 5. kosiarka samojezdna (kosiarka traktorek) 1 szt, 6. samochód towarowo - osobowy do szybkiego przewozu ludzi i sprzętu o masie całkowitej do 3,5 t 7. dmuchawa spalinowa - co najmniej 1 szt 8. zamiatarka chodnikowa do 3,5 ton - co najmniej 1szt

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje, co najmniej 5 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia w tym: 1 (jedną) osobą o wykształceniu min. średnim rolniczym lub ogrodniczym posiadającą doświadczenie w zakresie pielęgnacji terenów zielonych oraz nasadzeniach kwiatów, krzewów i drzew.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Gwarancja - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy wyłącznie wymienionych w pkt 21 w art. SIWZ zmian w drodze aneksu, poprzedzonych pisemnym umotywowanym wnioskiem strony zainteresowanej wprowadzeniem wnioskowanych zmian z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: 2. Dopuszczalna jest zmiana personelu kluczowego wskazanego w załączniku nr 4 do umowy - Wykaz osób: 2.1.w przypadku śmierci lub długotrwałej choroby lub innego zdarzenia losowego. 2.2. nie wywiązywania się tej osoby z obowiązków wynikających z umowy, 2.3.gdy zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacja z realizacji zamówienia. 2.5. W przypadku zmiany określonej w pkt 1. nowa osoba musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla osoby z wykształceniem rolniczym 3. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia wykonawcy jeżeli zmiany określone w poniżej będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę w sytuacji: 3.1. zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian, 4. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wykonawcy po upływie każdych 365 dni obowiązywania umowy na jego pisemny wniosek złożony nie później niż do końca każdego okresu 365 dni obowiązywania umowy z uwzględnieniem następujących zasad: 4.1.zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - zmianie ulegnie oferowana wartość stawki jednej roboczogodziny proporcjonalnie do zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę 4.2.zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - zmianie ulegnie oferowana wartość stawki jednej roboczogodziny proporcjonalnie do wprowadzonych zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Lwówek Ślaski ,Al.Wojska Polskiego 25A, 59-600 Lwówek Śląski.Pokój nr 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2015 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Lwówek Ślaski ,Al.Wojska Polskiego 25A, 59-600 Lwówek Śląski.Pokój nr 21, Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.