eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kochanowice › Remont i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Pawełki, ul. Leśna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Kochanowice: Remont i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Pawełki, ul. Leśna
Numer ogłoszenia: 180712 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kochanowice , ul. Wolności 5, 42-713 Kochanowice, woj. śląskie, tel. 034 3533100 w. 36, faks 034 3533105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kochanowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Pawełki, ul. Leśna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie korytowania na całej długości drogi t.j. 650 mb i szerokości 4 mb, wykonanie podbudowy o grubości 20 cm z tłucznia drogowego o średnicy 0-60 mm, rozkładarką do mas wraz z uwałowaniem. Położenie nakładki bitumicznej o grubości 6 cm (po uwałowaniu).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych oraz art. 24 ust 1 i ust. 2 pkt.1-3 Prawa zamówień publicznych; b) Złożą oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; c) Udokumentują, że zamówienie będzie wykonywać lub w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo drogowe oraz będąca członkiem Izby Inżynierów Budownictwa; d) Posiadają narzędzia i urządzenia gwarantujące wykonanie określonego w pkt 3 niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia; e) Zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu; f) Udzielają gwarancji na wykonane całego zadania na okres min. 36 miesięcy, licząc od końcowego odbioru robót. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionych warunków: Ad. a) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz art. 24 ust. 1 i ust 2 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych; Ad. b) Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (według wzoru Zamawiającego) zawierający co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo drogowe oraz będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu muszą być dołączone kopie wymaganych uprawnień i zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzone za zgodność z oryginałem; Ad. c)Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz narzędzi i urządzeń, które będą użyte do wykonania zamówienia. (według wzoru Zamawiającego); Ad. d) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu; Ad. e) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży Zamawiającemu ofertę według wzoru Zamawiającego zawierającą oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonanie zadania na okres 36 miesięcy od dnia tych robót..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (według wzoru Zamawiającego); b) szczegółowy kosztorys ofertowy; c) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 Prawa zamówień publicznych (według wzoru Zamawiającego); d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; f) oświadczenie Wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 i ust 2, pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych; g) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia (według wzoru Zamawiającego); h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; i) kopie uprawnień do kierowania robotami w specjalności budownictwo drogowe; j) kopie zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa; k) posiadają narzędzia i urządzenia gwarantujące wykonanie określonego w pkt 3 niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia; l) wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu; m) dokument potwierdzający, że robota budowlana ujęta w wykazie, o którym mowa w lit. l została wykonana należycie. Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. W przypadku kiedy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć: a) dokumenty wymienione w punkcie 6 lit. d - g, które składa każdy Wykonawca, b) pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kochanowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kochanowice ul. Wolności nr 5 42-713 Kochanowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kochanowice ul. Wolności nr 5 42-713 Kochanowice Pokój nr 11 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.