eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i adaptacji wybranych pomieszczeń Przedszkola Samorządowego Nr 36 w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-23

Białystok: wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i adaptacji wybranych pomieszczeń Przedszkola Samorządowego Nr 36 w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 180682 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Samorządowe Nr 36 , ul. Św. Mikołaja 9, 15-419 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 74 24 301, faks 85 74 24 301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: przedszkole samorządowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i adaptacji wybranych pomieszczeń Przedszkola Samorządowego Nr 36 w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, służące adaptacji Przedszkola Samorządowego nr 36 w Białymstoku do dalszej realizacji programu pn. Innowacja programowo-organizacyjna według koncepcji pedagogicznej Marii Montessori, i polegające na: 1. adaptacji i remoncie sali dydaktyczno-rekreacyjnej o pow. 39,6 m2 na parterze, 2. remoncie sali dydaktycznej nr 1 o pow. 39,4 m2 na I piętrze, 3. remoncie sali dydaktycznej nr 2 o pow. 45,6 m2 na I piętrze, 4. remoncie łazienki nr 1, o pow. 14,21 m2 na I piętrze, 5. remoncie korytarza przy łazience nr 1 o pow. 6,3 m2 na I piętrze, 6. remoncie jadalni nr 1 o pow. 31,0 m2 na I piętrze, 7. remoncie sali dydaktycznej nr 3 o pow. 46,30 m2 na I piętrze, 8. remoncie sali dydaktycznej nr 4 o pow. 38,80 m2 na I piętrze, 9. remoncie łazienki nr 2 o pow. 14,21 m2 na I piętrze 10. remoncie korytarza przy łazience nr 2 o pow. 6,30 m2 na I piętrze 11. remoncie jadalni nr 2 o pow. 31,0 m2 na I piętrze, 12. remoncie klatki schodowej A o pow. 15,19 m2, 13. remoncie klatki schodowej B o pow. 12,38 m2. Roboty będą polegały m.in. na: 1) rozebraniu ścianek działowych, zerwaniu posadzek, obiciu ścian z desek, rozebraniu posadzki z mozaiki, wykładziny ścian z płytek, wykuciu ościeżnic drzwiowych, wykuciu otworów w ścianach, wywiezieniu i utylizacji gruzu z rozbiórki, zamurowaniu otworów, montażu ścianek z płyt g-k na rusztach metalowych, wykonaniu nowych tynków, przetarciu istniejących tynków wewnętrznych, wykonaniu gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, malowaniu ścian i sufitów, malowaniu balustrad, wykonaniu pochwytu drewnianego, licowaniu ścian płytkami, wykonaniu warstw wyrównujących z zapraw samopoziomujących, izolacji z folii w płynie i ułożeniu posadzek z deszczułek, cyklinowaniu i lakierowaniu parkietu, szlifowaniu lastrico, ułożeniu posadzek z gresu, posadzek z PCV i cokołów, obsadzeniu drzwi, wykonanie obudów grzejnikowych, montaż przegród łazienkowych, 2) demontażu wanny, baterii wannowych i umywalkowych, ustępu z miską fajansową, umywalki, rurociągu i zaworu, montażu zlewów z doprowadzeniem wody i odpływu, montażu baterii, brodzika, z doprowadzeniem wody i odpływu oraz baterii prysznicowej, montażu miski ustępowej 3) wymianie opraw żarowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej, stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych do 50 % wartości zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.30 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: niewymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień, polegających na wykonywaniu robót budowlanych o łącznej wartości min. 400 000 zł brutto. Wykaz winien wskazywać rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania prac, wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniem.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1 o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia robót, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania, 2) wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, 3) siły wyższej. Zamawiający nie ma obowiązku przedłużania terminu wykonania robót, jeżeli wykonawca w terminie 3 dni od wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2, nie złoży Zamawiającemu na piśmie uzasadnionego wniosku o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia określonego w ust. 1 w następujących przypadkach: 1) wystąpienia robót zamiennych, 2) zmniejszenia bądź zwiększenia ilości robót wynikających z rzeczywistych obmiarów, które spowodują zmianę wartości umowy, na podstawie zatwierdzonych protokołów konieczności, 3) zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązującego prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkolak-na-diecie.blog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Samorządowe Nr 36 15-419 Białystok ul. Św. Mikołaja 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 15:15, miejsce: Przedszkole Samorządowe Nr 36 (sekretariat) 15-419 Białystok ul. Św. Mikołaja 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.