Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-17
Sopot: Dostawa i montaż wyposażenia elektronicznego w ramach adaptacji na potrzeby MEDIATEKI, lokalu położonego w zespole budynków biurowo-usługowo-handlowych w Sopocie przy ul. Kościuszki
Numer ogłoszenia: 180676 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sopotu , ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5213750, faks 058 5510133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mbp.sopot.pl/biuletyn-informacji-publicznej
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: mbp.sopot.pl/biuletyn-informacji-publicznej
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Biblioteka Publiczna w Sopocie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia elektronicznego w ramach adaptacji na potrzeby MEDIATEKI, lokalu położonego w zespole budynków biurowo-usługowo-handlowych w Sopocie przy ul. Kościuszki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia elektronicznego w ramach adaptacji na potrzeby MEDIATEKI, lokalu położonego w zespole budynków biurowo-usługowo-handlowych w Sopocie przy ul. Kościuszki.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust 1 pkt 7 Ustawy
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.60.00-2, 30.23.13.00-0, 30.23.13.20-6, 32.34.24.00-6, 32.34.30.00-9, 35.12.53.00-2, 48.00.00.00-8, 51.31.00.00-8, 72.26.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1) w zakresie 1 części: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) 2) w zakresie 2 części: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 3) w zakresie 3 części: 1.200,00 (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100), 4) w zakresie 4 części: 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbp.sopot.pl/biuletyn-informacji-publicznej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Biblioteka Publiczna im. Józefa Wybickiego ul. Obrońców Westerplatte 16 81-706 Sopot.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Ogólnej pok. Nr 16 Urzędu Miasta Sopotu, ul. Kościuszki 25/27,81-704 Sopot.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: urządzenia komputerowe i elektroniczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż każdej z części odpowiednio realizowana będzie na podstawie: a) Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ (w zakresie właściwym dla danej części), b) Umowy, której wzór zawarty jest w Rozdziale 13 SIWZ (dla każdej części obowiązuje ten sam wzór).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: urządzenia audio i RTV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż każdej z części odpowiednio realizowana będzie na podstawie: a) Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ (w zakresie właściwym dla danej części), b) Umowy, której wzór zawarty jest w Rozdziale 13 SIWZ (dla każdej części obowiązuje ten sam wzór).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: urządzenia interaktywne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż każdej z części odpowiednio realizowana będzie na podstawie: a) Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ (w zakresie właściwym dla danej części), b) Umowy, której wzór zawarty jest w Rozdziale 13 SIWZ (dla każdej części obowiązuje ten sam wzór).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: system projekcji i nagłośnienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż każdej z części odpowiednio realizowana będzie na podstawie: a) Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ (w zakresie właściwym dla danej części), b) Umowy, której wzór zawarty jest w Rozdziale 13 SIWZ (dla każdej części obowiązuje ten sam wzór).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Usługa sprawowania funkcji Zewnętrznego Koordynatora Projektu oraz funkcji Zewnętrznego Koordynatora Finansowego projektu MUNIMAP
- Usługa organizacji konferencji Baltic Sea Science Congress 2025
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Budowa punktów kamerowych - realizacja 3 zadań z budżetu obywatelskiego"
- Przedłużenie posiadanych subskrypcji oprogramowania Autodesk: Product Design & Manufacturing Collection IC Commercial Single-user ELD Annual Subscription Switched From M2S Multi-User 2:1 Trade-In
- Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.