Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-01
Suwałki: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych, niepełnosprawnych i wychowanków z rodzin zastępczych i Domu Dziecka, uczestników projektu KORKOCIĄG.Wypłyń na głębię! realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 180670 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 565 92 80, faks 0-87565 92 84.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych, niepełnosprawnych i wychowanków z rodzin zastępczych i Domu Dziecka, uczestników projektu KORKOCIĄG.Wypłyń na głębię! realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych, niepełnosprawnych i wychowanków z rodzin zastępczych i Domu Dziecka: 1) Stylizacja paznokci - szkolenie podstawowe- przewidziane dla 7 osób, w tym bezrobotnych, niepełnosprawnych oraz wychowanków Domu Dziecka posiadających minimum wykształcenie podstawowe. W szkoleniu uczestniczyć będą osoby skierowane przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie na podstawie opinii od doradcy zawodowego. Program szkolenia winien zawierać nie mniej niż 100 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną. Udział zajęć praktycznych powinien wynosić minimum 70% ogółu wymiaru godzin szkolenia. 2) Mała gastonomia z organizacją przyjęć okolicznościowych +książeczka zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych.Szkolenie przewidziane jest dla 6 osób, w tym: bezrobotnych i niepełnosprawnych, znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy.W szkoleniu uczestniczyć będą osoby skierowane przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na podstawie opinii od doradcy zawodowego.Program szkolenia winien zawierać nie mniej niż 120 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną. Udział zajęć praktycznych powinien wynosić minimum 60% ogółu wymiaru godzin szkolenia. 3) Kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym oraz bezpieczną wymianą butli w wózkach wyposażonych w te urządzenia.Szkolenie przewidziane jest dla 5 osób, w tym niepełnosprawnych i wychowanków Domu Dziecka, które są w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy. W szkoleniu uczestniczyć będą osoby skierowane przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na podstawie opinii od doradcy zawodowego.Program szkolenia winien zawierać nie mniej niż 65 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną. Udział zajęć praktycznych powinien wynosić minimum 50% ogółu wymiaru godzin szkolenia. 4) Szkolenie Kadry - płace - ZUS Szkolenie przewidziane jest dla 4 osób, w tym bezrobotnych i niepełnosprawnych posiadających minimum średnie wykształcenie oraz znajomość obsługi komputera.W szkoleniu uczestniczyć będą osoby skierowane przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na podstawie opinii od doradcy zawodowego.Program szkolenia winien zawierać nie mniej niż 120 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną. Udział zajęć praktycznych powinien wynosić minimum 60% ogółu wymiaru godzin szkolenia. 5) Brukarz, robotnik drogowy. Szkolenie przewidziane jest dla 2 osób, w tym bezrobotnej i wychowanka Domu Dziecka znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy. W szkoleniu uczestniczyć będą osoby skierowane przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na podstawie opinii od doradcy zawodowego. Program szkolenia winien zawierać nie mniej niż 120 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną. Udział zajęć praktycznych powinien wynosić minimum 60% ogółu wymiaru godzin szkolenia. 6) Kurs bukieciarz - florysta .Szkolenie przewidziane jest dla 3 osób niepełnosprawnych, znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy. W szkoleniu uczestniczyć będą osoby skierowane przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na podstawie opinii od doradcy zawodowego. Program szkolenia winien zawierać nie mniej niż 120 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną. Udział zajęć praktycznych powinien wynosić minimum 70% ogółu wymiaru godzin szkolenia. 7) Obsługa kasy fiskalnej i fakturowanie z modułem przedstawiciela handlowego Szkolenie przewidziane jest dla 10 osób, w tym bezrobotnych, niepełnosprawnych i wychowanków Domu Dziecka znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy. W module pierwszym - obsługa kasy fiskalnej i fakturowanie udział weźmie 10 osób, natomiast do modułu drugiego - przedstawiciel handlowy przejdzie 5 osób z danej grupy. W szkoleniu uczestniczyć będą osoby skierowane przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na podstawie opinii od doradcy zawodowego.Program szkolenia winien zawierać nie mniej niż 130 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną (moduł I kasa fiskalna i fakturowanie - 40 godzin; moduł II przedstawiciel handlowy - 90 godzin). Udział zajęć praktycznych powinien wynosić minimum 60% ogółu wymiaru godzin szkolenia. 8) Operator koparko - ładowarek kl. III. Szkolenie przewidziane jest dla 23 osób, w tym bezrobotnych, niepełnosprawnych i wychowanków Domu Dziecka znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy. W szkoleniu uczestniczyć będą osoby skierowane przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na podstawie opinii od doradcy zawodowego. Program szkolenia winien zawierać nie mniej niż 185 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną, udział zajęć praktycznych powinien wynosić minimum 50% ogółu wymiaru godzin szkolenia. 9) Księgowość komputerowa. Szkolenie przewidziane jest dla 3 osób, w tym bezrobotnych i niepełnosprawnych znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy. W szkoleniu uczestniczyć będą osoby skierowane przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na podstawie opinii od doradcyzawodowego. Program szkolenia winien zawierać nie mniej niż 120 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną, udział zajęć praktycznych powinien wynosić minimum 60% ogółu wymiaru godzin szkolenia. 10) Asystent osoby niepełnosprawnej. Szkolenie przewidziane jest dla 1 osoby bezrobotnej znajdującej się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy. W szkoleniu uczestniczyć będzie osoba skierowana przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na podstawie opinii od doradcy zawodowego. Program szkolenia winien zawierać nie mniej niż 130 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną, udział zajęć praktycznych powinien wynosić minimum 60% ogółu wymiaru godzin szkolenia. 11) Kosztorysant budowlany (poziom podstawowy). Szkolenie przewidziane jest dla 1 osoby niepełnosprawnej znajdującej się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy.W szkoleniu uczestniczyć będzie osoba skierowana przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na podstawie opinii od doradcy zawodowego. Program szkolenia winien zawierać nie mniej niż 128 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną, udział zajęć praktycznych powinien wynosić minimum 60% ogółu wymiaru godzin szkolenia. 12) Technolog robót wykończeniowych. Szkolenie przewidziane jest dla 1 osoby niepełnosprawnej znajdującej się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy. W szkoleniu uczestniczyć będzie osoba skierowana przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na podstawie opinii od doradcy zawodowego. Program szkolenia winien zawierać nie mniej niż 120 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną, udział zajęć praktycznych powinien wynosić minimum 65% ogółu wymiaru godzin szkolenia. 13) Prawo jazdy kat. C. Szkolenie przewidziane jest dla 4 osób, w tym bezrobotnych i niepełnosprawnych znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy. W szkoleniu uczestniczyć będą osoby skierowane przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na podstawie opinii od doradcy zawodowego. Program szkolenia powinien zawierać: a)20 godzin zajęć teoretycznych, b)30 godzin zajęć praktycznych (lub 20 godzin o ile słuchacz posiada prawo jazdy kat. D) 14) Prawo jazdy kat. E .Szkolenie przewidziane jest dla 1 osoby niepełnosprawnej znajdującej się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy. W szkoleniu uczestniczyć będzie osoba skierowana przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na podstawie opinii od doradcy zawodowego. Program szkolenia winien zawierać: a)20 godzin zajęć teoretycznych, b)25 godzin zajęć praktycznych 15) Operator ładowarek kl. III. Szkolenie przewidziane jest dla 1 osoby niepełnosprawnej znajdującej się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy. W szkoleniu uczestniczyć będzie osoba skierowana przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na podstawie opinii od doradcy zawodowego Program szkolenia winien zawierać nie mniej niż 176 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną. Udział zajęć praktycznych powinien wynosić minimum 30% ogółu wymiaru godzin szkolenia. 16) Palacz kotłów centralnego ogrzewania. Szkolenie przewidziane jest dla 2 osób niepełnosprawnych znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy. W szkoleniu uczestniczyć będą osoby skierowane przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na podstawie opinii od doradcy zawodowego. Program szkolenia winien zawierać nie mniej niż 66 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną, udział zajęć praktycznych powinien wynosić minimum 25% ogółu wymiaru godzin szkolenia. 17) Pilarz - drwal. Szkolenie przewidziane jest dla 1 osoby bezrobotnej znajdującej się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy. W szkoleniu uczestniczyć będzie osoba skierowana przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na podstawie opinii od doradcy zawodowego. Program szkolenia winien być zgodny z programem Dyrekcji Lasów Państwowych i prowadzony przez wykwalifikowaną kadrę. Program winien zawierać nie mniej niż 130 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną, udział zajęć praktycznych powinien wynosić minimum 60% ogółu wymiaru godzin szkolenia. 18) Szkolenie obsługi komputera (od podstaw) dla osoby niedowidzącej z programem głośnomówiącym. Szkolenie przewidziane jest dla 1 osoby niepełnosprawnej znajdującej się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy. W szkoleniu uczestniczyć będzie osoba skierowana przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na podstawie opinii od doradcy zawodowego. Program szkolenia winien zawierać nie mniej niż 75 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną, udział zajęć praktycznych powinien wynosić minimum 60% ogółu wymiaru godzin szkolenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 25.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydanego przez Wojewódzki Urząd Pracy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY W ORGANIZACJI SZKOLEŃ - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty, na podstawie, której wybrano wykonawcę polegającej na zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niazależnych od zamawiającego jak również wykonawcy, z powodu zmiany liczby osób na mniejszą,bądź większą, która będzie uczestniczyła w danym szkoleniu oraz wystąpienia zdarzeń losowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http./ /powiat.suwalski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach
ul. Świerkowa 60
16-400 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach ul.Świerkowa 60 16-400 Suwałki pokój nr 19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej zabezpieczenia i remontu stropu nad piwnicą w budynku przy ul. 1 Maja 28 w Suwałkach stanowiącym własność Gminy Miasto Suwałki
- Ochrona mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 84
- " Rozbiórka budynku przy ul. Szpitalnej 62"
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z wykonaniem poczty pneumatycznej oraz modernizacji podjazdu dla karetek
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.