eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szastarka › Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych, specjalistycznych, pozalekcyjnych oraz konsultacji w Gimnazjum w Szastarce, w Publicznej Szkole Podstawowej w Szastarce, w Publicznym Gimnazjum w Polichnie, w Publicznej Szkole Podstawowej w Polichnie, w Gimnazjum w Blinowie, w Publicznej Szkole Podstawowej w Blinowie, w ramach projektu Wiedzieć więcej - wykorzystaj szansę współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-21

Szastarka: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych, specjalistycznych, pozalekcyjnych oraz konsultacji w Gimnazjum w Szastarce, w Publicznej Szkole Podstawowej w Szastarce, w Publicznym Gimnazjum w Polichnie, w Publicznej Szkole Podstawowej w Polichnie, w Gimnazjum w Blinowie, w Publicznej Szkole Podstawowej w Blinowie, w ramach projektu Wiedzieć więcej - wykorzystaj szansę współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 180667 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szastarka , 23-225 Szastarka, woj. lubelskie, tel. 015 8714104, faks 015 8714130.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.gminaszastarka.pl/bip/zamówienia publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych, specjalistycznych, pozalekcyjnych oraz konsultacji w Gimnazjum w Szastarce, w Publicznej Szkole Podstawowej w Szastarce, w Publicznym Gimnazjum w Polichnie, w Publicznej Szkole Podstawowej w Polichnie, w Gimnazjum w Blinowie, w Publicznej Szkole Podstawowej w Blinowie, w ramach projektu Wiedzieć więcej - wykorzystaj szansę współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia dla Gimnazjum przy Zespole Szkół w Szastarce - okres realizacji projektu od IX. 2012 r. do VI. 2013 r. Rodzaj zajęć Liczba godzin Ilość grup I. Szkolny Ośrodek Karier 1. Doradztwo zawodowe i konsultacje indywidualne 20 Grupa 1 2. Konsultacje psychologiczne. 20 Grupa 1 II. Zajęcia specjalistyczne 1. Korekcyjne 29 Grupa 1 2. Rewalidacyjne 29 Grupa 1 III. Pozalekcyjne warsztaty wyrównujące 1. Matematyka 29 Grupa 1 2. Język polski 29 Grupa 1 3. Język angielski 29 Grupa 1 IV. Zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje kluczowe 1. Matematyka kl. III 58 Grupa 1 2. Koło matematyczne 58 Grupa 1 3. Koło fizyczne 29 Grupa 1 4. Koło chemiczne 29 Grupa 1 5. Koło biologiczne 29 Grupa 1 6. Koło geografia 29 Grupa 1 7. Koło językowe - język angielski 29 Grupa 1 Grupa 2 Grupa 3 8. Zajęcia taneczne 29 Grupa 1 9. Zajęcia artystyczne 29 Grupa 1 Grupa 2 10. Zajęcia dziennikarskie 29 Grupa 1 Grupa 2 11. Zajęcia informatyczne 29 Grupa 1 Grupa 2 II Przedmiot zamówienia dla Szkoły Podstawowej Szastarka - okres realizacji projektu od IX. 2012 r. do VI. 2013 r. Rodzaj zajęć Liczba godzin Ilość grup I. Zajęcia specjalistyczne 1. korekcyjne 29 2Grupa 1 Grupa 2 2. logopedyczne 29 Grupa 1 Grupa 2 3. psycholog 10 10 Grupa 1 Grupa 2 II. Pozalekcyjne warsztaty wyrównujące 1. matematyka 29 Grupa 1 2. język angielski 29 Grupa 1 3. przyroda 29 Grupa 1 III. Zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje kluczowe: 1. matematyka 58 Grupa 1 Grupa 2 2. koło matematyczne 58 Grupa 1 3. koło przyrodnicze 58 Grupa 1 4. koło polonistyczne 58 Grupa 1 Grupa 2 5. koło fotograficzne 58 Grupa 1 6. koło informatyczne 58 5Grupa 1 Grupa 2 7. koło językowe - język angielski 58 Grupa 1 Grupa 2 8. koło artystyczne 58 Grupa III Przedmiot zamówienia dla Publicznego Gimnazjum w Polichnie okres realizacji projektu od IX. 2012 r. do VI. 2013 r. Rodzaj zajęć Liczba godzin Ilość grup I. Szkolny Ośrodek Karier 1. doradztwo zawodowe i konsultacje indywidualne. 20 Grupa 1 II. Zajęcia specjalistyczne: 1. rewalidacyjne 58 Grupa 1 III. Pozalekcyjne warsztaty wyrównujące 1. język angielski 29 Grupa 1 2. fizyka 29 Grupa 1 3. chemia 29 Grupa 1 IV. Zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje kluczowe 1. matematyka kl. III 58 Grupa 1 2. koło matematyczne 58 Grupa 1 3. koło informatyczne 58 Grupa 1 4. koło języka angielskiego 58 Grupa 1 5. koło artystyczne 58 Grupa 1 Grupa 2 6. koło taneczne 58 Grupa 1 IV Przedmiot zamówienia dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Polichnie okres realizacji projektu od IX. 2012 r. do VI. 2013 r. Rodzaj zajęć Liczba godzin Ilość grup Cena za 1 godzinę brutto Łączna cena brutto I. Zajęcia specjalistyczne 1. logopedyczne 29 Grupa 1 2. psychologiczne 29 Grupa 1 3. rewalidacyjno - korekcyjne 29 Grupa 1 Grupa 2 II. Pozalekcyjne warsztaty wyrównujące 1. matematyka 29 Grupa 1 1. język angielski 29 Grupa 1 III. Zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje kluczowe: 1. matematyka 58 Grupa 1 Grupa 2 2. koło matematyczne 58 Grupa 1 3. koło przyrodnicze 58 Grupa 1 4. koło polonistyczne 58 Grupa 1 5. koło fotograficzne 58 Grupa 1 6. koło informatyczne 58 Grupa 1 7. koło językowe - język angielski 58 Grupa 1 8. koło artystyczne 58 Grupa 1 V Przedmiot zamówienia dla Gimnazjum przy Zespole Szkół w Blinowie okres realizacji projektu od IX. 2012 r. do VI. 2013 r. Rodzaj zajęć Liczba godzin Ilość grup I. Szkolny Ośrodek Karier 1. doradztwo zawodowe i konsultacje indywidualne. 20 Grupa 1 II. Zajęcia specjalistyczne 1. rewalidacyjne 58 Grupa 1 2. psychologiczne 58 Grupa 1 III. Pozalekcyjne warsztaty wyrównując 1. matematyka 58 Grupa 1 2. język polski 29 Grupa 1 3. język angielski 29 Grupa 1 IV. Zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje kluczowe 1. matematyka 58 Grupa 1 2. koło matematyczne 58 Grupa 1 3. Koło fizyczne 29 Grupa 1 4. Koło biologiczne 29 Grupa 1 5. Koło językowe - język angielski 58 Grupa 1 Grupa 2 6. Koło taneczne 58 Grupa 1 7. Koło artystyczne 58 Grupa 1 58 Grupa 2 8. Koło fotograficzne 58 Grupa 1 VI Przedmiot zamówienia dla Szkoły Podstawowej przy Zespole Szkół w Blinowie okres realizacji projektu od IX. 2012 r. do VI. 2013 r. Rodzaj zajęć Liczba godzin Ilość grup I. Zajęcia specjalistyczne 1. rewalidacyjne 29 Grupa 1 2. logopedyczne 29 Grupa 1 3. korekcyjne 29 Grupa 1 4. psychologiczne 29 Grupa 1 II. Pozalekcyjne warsztaty wyrównujące 1. matematyka 29 Grupa 1 2. język angielski 29 Grupa 1 III. Zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje kluczowe: 1. matematyka 58 58 Grupa 1 Grupa 2 2. Koło matematyczne 58 58 Grupa 1 Grupa 2 3. Koło artystyczne 58 58 Grupa 1 Grupa 2 4. Koło językowe - język angielski 58 58 Grupa 1 Grupa 2 5. Koło taneczne 58 Grupa 1 6. Koło informatyczne 58 Grupa 1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 82.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału - zał. nr 2 -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału - zał. nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie potencjału technicznego nie wyznacza szczegółowego warunku oświadczenie o spełnieniu warunków udziału - zał. nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału - zał. nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału - zał. nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu A. Na ofertę składają się następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki A.1) Formularz ofertowy - zał. nr 1, wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty B.1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 3. B.2). Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty C.1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 2 D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 2 E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej E.1) składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 3 E.2) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. E.4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej F.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. F.2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające ich spełnienie zgodnie z zapisami w siwz. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w punkcie B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie wymaga dokumentów. H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. H.1) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. H.2) Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. H.3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. H.4) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. H.5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia dokumentów, oświadczeń zawierających informacje zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania. W przypadku złożenia nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. Część II 1. Świadczenie usług edukacyjnych, specjalistycznych, pozalekcyjnych i konsultacji według zestawienia zawartego w zał. nr 6 do SIWZ polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych od 1 września 2012 r. do 28 czerwca 2013 r. w Gimnazjum Szastarka i Szkole Podstawowej Szastarka, Gimnazjum Polichna i Szkole Podstawowej Polichna, Gimnazjum Blinów i Szkole Podstawowej Blinów. 2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Wiedzieć więcej - wykorzystaj szansę, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3. Zajęciami objęci zostaną wybrani uczniowie klas III i IV do VI Szkoły Podstawowej w Szastarce, Publicznej Szkoły Podstawowej w Polichnie oraz Szkoły Podstawowej w Blinowie. Wybrani uczniowie klas I do III Gimnazjum w Szastarce, Publicznego Gimnazjum w Polichnie oraz Gimnazjum w Blinowie. 4. Celem zajęć jest wielokierunkowe i wieloaspektowe wspieranie rozwoju uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych nakierowane na rozwój kompetencji kluczowych przez pozalekcyjne zajęcia dodatkowe i warsztaty praktyczne, wspieranie uczniów z trudnościami w nauce przez pozalekcyjne warsztaty wyrównujące w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki oraz wyrównywanie braków edukacyjnych i organizację zajęć specjalistycznych w ramach projektu pn. Wiedzieć więcej - wykorzystaj szansę 5. Zakłada się, że podczas realizacji zajęć wykorzystywane będą aktywizujące metody nauczania, motywujące dzieci do czynnego udziału w zajęciach, zwiększy to dostępność i podniesie jakość wsparcia i pomocy pedagogicznej uczniom, w szczególności tym z potrzebami edukacyjnymi, poprawi się jakość pomocy udzielanej przez szkołę rodzicom, którym zostaną przedstawione indywidualne potrzeby rozwojowe ich dziecka. 6. Pomiar produktu wykonywany będzie raz w miesiącu na podstawie dzienników zajęć. W chwili przystąpienia do realizacji projektu należy oznakować sale, dokumenty i sprzęt zgodnie z zasadami promocji projektów PO KL . Do obowiązków osoby prowadzącej zajęcia z ramienia wykonawcy będzie należało m. in 1. Zachowanie przy realizacji przedmiotu zamówienia należytej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego. 2. Opracowanie, najpóźniej w terminie 7 dni przed rozpoczęciem danego semestru, wstępnego programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych, obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu pn. Wiedzieć więcej - wykorzystaj szansę przy następujących założeniach a) zajęcia powinny być dopasowane do tygodniowego planu zajęć w poszczególnych klasach w Gimnazjum w Szastarce, Szkole Podstawowej w Szastarce, Publicznego Gimnazjum w Polichnie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Polichnie, Gimnazjum w Blinowie, Szkole Podstawowej w Blinowie. b) zajęcia powinny być prowadzone przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do warunków szkoły. c) przerwa pomiędzy zakończeniem lub rozpoczęciem zajęć podstawowych a rozpoczęciem lub zakończeniem zajęć dodatkowych, specjalistycznych, pozalekcyjnych i konsultacji nie może przekroczyć 0,5 godziny zegarowej d) plan pracy zajęć pozalekcyjnych, dodatkowych, specjalistycznych i konsultacji musi uwzględniać ograniczenia wynikające z planu lekcji szkoły i poszczególnych klas 3. Przedstawienie powyższego do akceptacji dyrektorowi Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Szastarce, Publicznego Gimnazjum w Polichnie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Polichnie, Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Blinowie Gmina Szastarka biorących udział w projekcie oraz zespołowi koordynującemu projekt 4. Dostosowanie harmonogramu do aktualnego rozkładu zajęć w przypadku zmiany planu lekcji 5. Informowanie dyrektora szkoły, o wszelkich zmianach w harmonogramie. Jednocześnie, każdorazowo, informację o zmianie w harmonogramie należy przedstawić drogą mailową również do koordynatora projektu wyznaczonego przez Zamawiającego do realizacji projektu adres mailowy zostanie przekazany po podpisaniu umowy z Wykonawcą 6. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, specjalistycznych, dydaktycznych i konsultacji w grupach (zgodnie z projektem i harmonogramem zadań w projekcie), w terminie maksymalnym do 28.06.2013 r., według zaakceptowanego planu pracy 7. Opracowanie tematyki zajęć oraz celów zajęć, zgodnie z celem ogólnym oraz celami szczegółowymi założonymi we wniosku aplikacyjnym, przy szczególnym uwzględnieniu potrzeb i umiejętności uczniów scenariusze zajęć powinny uwzględniać szacunek i otwartość na inność wśród dzieci oraz zapewniać przestrzeganie zasady równości płci. 8. Decydowanie o wyborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce. 9. Rzetelna realizacja godzin zajęć w ramach projektu, zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zapewniająca realizację celu głównego projektu z uwzględnieniem możliwości i potrzeb edukacyjnych oraz celów szczegółowych tj. 10. Zminimalizowanie dystansu i zwiększenie wyników w nauce poprzez podniesienie poziomu wiedzy, ukierunkowując zainteresowania ucznia; zniwelowanie ryzyka przedwczesnego wypadnięcia z oświaty uczniów z dysfunkcjami psycho - motorycznymi poprzez zajęcia specjalistyczne; SZOK zniwelowanie ryzyka zakończenie edukacji na gimnazjum i trafniejsze wybory szkół ponadgimnazjalnych poprzez Szkolny Ośrodek Karier. 11. Terminowe i prawidłowe sporządzanie dokumentacji dla każdego rodzaju zajęć , w tym m. in - założenie i prowadzenie Dzienników zajęć dla poszczególnych zajęć dodatkowych- uzupełnianych na bieżąco, - sporządzanie list obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z liczbą dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć, - sporządzanie sprawozdań i innych dokumentów zleconych przez zespół koordynujący projekt, w tym diagnozy przyrostu wiedzy uczniów i dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych kryteriów w projekcie- co kwartał, - sporządzanie ankiet przeprowadzonych wśród rodziców i nauczycieli poszczególnych przedmiotów przed i po okresie realizacji projektu - oraz przedstawienie i przekazanie we współpracy z dyrektorem poszczególnej jednostki, w szczególności - zapisów w dziennikach lekcyjnych, - wyników semestralnych i rocznych, - opinii wychowawcy na temat postępów dziecka. 12. Wydanie zaświadczeń o udziale w zajęciach wszystkim uczestnikom po zakończeniu realizacji zajęć. 13. Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczenia projektu w ramach POKL oraz współpraca z koordynatorem w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu., 14. Oznakowanie miejsc oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją zajęć, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL. 15. Umożliwienie Zamawiającemu lub osobom upoważnionym przez Zamawiającego wizytowania podczas zajęć. 16. Udział Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej w comiesięcznych spotkaniach roboczych dot. monitorowania prawidłowej realizacji projektu, chyba, że Zamawiający zdecyduje inaczej. 17. Prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań. 18. Troska o prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo uczniów. 19. Współpraca z zespołem koordynującym. 20. Współdziałanie z dyrektorami poszczególnych szkół, w których odbywają się zajęcia, w zakresie wszelkich spraw związanych z prowadzeniem zajęć. 21. Współpraca z rodzicami uczniów. 22. Dbanie o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu oraz ponoszenia odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. 23. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutu szkoły oraz regulaminów pracowni, w których będą prowadzone zajęcia. 24. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności z dokumentów programowych POKL. Część III Dodatkowe warunki zamówienia 1. Zakres obowiązków odnosi się do wyżej wymienionych rodzajów zajęć. 2. Jednostka tj. 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. 3. W przypadku gdy zajęcia nie mogą się odbyć w zaplanowanym terminie, Wykonawca jest zobowiązany ustalić inny termin realizacji zajęć z zastrzeżeniem pkt 8 2). niniejszej SIWZ. 4. W danej grupie tematycznej w danej szkole zajęcia powinien prowadzić jeden nauczyciel przez cały okres trwania umowy. 5. W uzasadnionych przypadkach (np. długotrwała choroba), gdy nie ma możliwości przełożenia terminu realizacji zajęć, Wykonawca ma obowiązek wyznaczyć osobę zastępującą nauczyciela prowadzącego, posiadającą co najmniej równorzędne kwalifikacje, niezbędne do prowadzenia poszczególnych zajęć. 6. Zamawiający zaleca, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się w dniach od poniedziałku do piątku. 7. Zajęcia mogą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu - oznacza to, że Wykonawca może prowadzić zajęcia samodzielnie i w wybranej formie. 8. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie zrealizowane i udokumentowane zajęcia pozalekcyjne. Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia prawne i finansowe w stosunku do Zamawiającego, jeśli z powodów własnych lub obiektywnych przyczyn wynikających z organizacji szkoły, nie będzie mógł odbyć zajęć według harmonogramu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków a) zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w tym w szczególności w wyniku zadziałania okoliczności siły wyższej, b) w zapisach umowy dotyczących wartości umowy w przypadku zmian w umowie o dofinansowanie projektu, niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowywania SIWZ, a które to będą wywoływały konieczność zmiany zapisów umowy. Zmiany danych dotyczących stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie, nie będą traktowane jako zmiany Umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia Strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy. Z tytułu niniejszej umowy Wykonawca nie nabywa żadnych uprawnień pracowniczych przewidzianych przepisami Kodeksu Pracy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaszastarka.pl/bip/zamówieniapubliczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szastarka, pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat - pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 7 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych, specjalistycznych, pozalekcyjnych oraz konsultacji w Gimnazjum w Szastarce, w Publicznej Szkole Podstawowej w Szastarce,w Publicznym Gimnazjum w Polichnie, w Publicznej Szkole Podstawowej w Polichnie, w Gimnazjum w Blinowie, w Publicznej Szkole Podstawowej w Blinowie, w ramach projektu Wiedzieć więcej - wykorzystaj szansę współfinansowanego ze środków Unii Europej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.