eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Zagospodarowanie przestrzeni otwartej - izba plenerowa wraz z kształtowaniem terenów zielonych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-04

Opole: Zagospodarowanie przestrzeni otwartej - izba plenerowa wraz z kształtowaniem terenów zielonych
Numer ogłoszenia: 180655 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Kształcenia Języków Obcych w Opolu, ul. Hallera 9, 45-867 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4746724, fax 0-77 4746724 wew. 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nkjo.opole.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Działalność oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie przestrzeni otwartej - izba plenerowa wraz z kształtowaniem terenów zielonych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. POWIERZCHNIA OTWARTA 1.1 ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE 1.1.1 Zebranie humusu na potrzeby schodów i ław fundamentowych pochylni zewnętrznej. 1.1.2 Demontaż podstawy rurowej i przesunięcie czyszczaka do poziomu spocznika zewnętrznego 1.1.3 Wykonanie ław fundamentowych murków pochylni 1.1.4 Ułożenie warstwy betonu na podsypce piaskowej na schodach i pochylni 1.1.5 Montaż płytek kamiennych o gr. 2cm jako okładzina pionowa i gr. 4cm jako płaszczyzna pozioma na zaprawie klejowej mrozoodpornej na powierzchni schodów i pochylni 1.1.6 Wyrównanie gruntu rodzimego pod nawierzchnię bruku rzymskiego 1.1.7 Wykonanie warstwy odsączającej z zagęszczeniem na powierzchni gruntu rodzimego na potrzeby 1.1.8 Wykonanie podbudowy właściwej z zagęszczeniem 1.1.9 Montaż elementów systemu aco 1.1.10 Poprowadzenie rury łączącej studzienkę aco ze studzienka rewizyjną 1.1.11 Odsłonięcie osuszenie wyrównanie tynków w części cokołowej pod powierzchnią terenu. 1.1.12 Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian w zakresie jak wyżej. 1.1.13 Montaż ławy fundamentowej i murka plenerowego 1.1.14 Wykonanie opaski obwodowej wokół budynku sali gimnastycznej. 1.1.15 Montaż kostki brukowej o gr. 8cm, na podsypce piaskowej 1.1.16 Wytyczenie łuków i montaż krawężników z kostki chodnikowej i betonowych na ławach z bet. B-10 1.1.17 Montaż balustrad ze stali nierdzewnej na murkach pochylni i schodach. 1.1.18 Sadzenie roślin : drzew i krzewów wraz z nawiezieniem ziemi urodzajnej 1.1.19 Dostawa ławek stalowo - drewnianych 1.2 MODERNIZACJIA ELEWACJI 1.2.1 Naprawa tynków zewnętrznych w zakresie koniecznym. 1.2.2 Malowanie elewacji farbą zewnętrzną o barwie 1010-Y10R 1.2.3 Wykonanie okładziny cokołu w technologii tynku kamyczkowego żywicznego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.26.23.10 - Zbrojenie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.10 - Zbrojenie Oryginalny kod CPV: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. - posiadają potencjał techniczny i osobowy tzn., że do wykonania zamówienia wymagane jest, by kadra techniczna posiadała wymagane uprawnienia budowlane reprezentujące wszystkie branże niezbędne do realizacji zamówienia, a kierownik budowy uprawnienia w branży budowlanej w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.22 ust.1pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: - zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie ofert i dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą : spełnia / nie spełnia. - nie spełnienie któregoś z powyższych warunków będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania. - zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. - ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. - zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : Wykonawca jest obowiązany załączyć do oferty dokumenty na podstawie §1,2 i 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 ) : 2.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, winien przedstawić : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 w/w ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien przedstawić następujące dokumenty : 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 3) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, a także liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.3. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca winien przedstawić następujące dokumenty : 1) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2.1.ppk 1), 2) i 4) : 1) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2.1.ppkt 3) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 2.4. ppkt 1) lit. a) i c) oraz ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2.4.ppkt 1) lit.b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.5.Wypełniony formularz ofertowy wykonawcy. 2.6.Wypełniony formularz cenowy. 2.7.Oferowane warunki gwarancji. 2.8. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2.9.Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy. 2.10.Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy. 2.11.Upoważnienie do podpisania oferty - osoba / osoby uprawnione ustanawiają pełnomocnika. 2.12.Zaakceptowany wzór ogólnych warunków umowy. Dokumenty wymagane należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę / osoby uprawnione. Brak w ofercie któregokolwiek z wyżej dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nkjo.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Hallera 9, 45-867 Opole, pokój nr 405.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Kształcenia Języków Obcych w Opolu,ul.Hallera 9,sekretariat Dyrektora,pokój 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 24.09.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Kompleksowa dokumentacja projektowa będzie udostępniana potencjalnym oferentom w siedzibie zamawiającego, po uprzednim uzgodnieniu terminu wglądu z zamawiającym. 2.Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z terenem budowy.. 3.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.