eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Dostawa i montaż separatora-płuczki piasku na Oczyszczalnię Ścieków.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-17

Tychy: Dostawa i montaż separatora-płuczki piasku na Oczyszczalnię Ścieków.
Numer ogłoszenia: 180650 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156200 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż separatora-płuczki piasku na Oczyszczalnię Ścieków..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymagania dotyczące producenta urządzenia: Wykonawca zapewni posiadanie przez producenta urządzenia certyfikatu ISO 9001. Wymagania techniczno-materiałowe: wydajność w przeliczeniu na pulpę piaskową nie mniej niż 16 l/s, wydajność w przeliczeniu na piasek nie mniej niż 1,5 t/h, redukcja zanieczyszczeń organicznych w piasku do poziomu poniżej lub równo 3% strat przy prażeniu, efektywność separacji nie mniej niż 95% dla uziarnienia powyżej lub równo 0,2mm, stopień odwodnienia piasku lub zawartość suchej masy nie mniej niż 85%, zużycie medium płuczącego nie więcej niż 5,0 m3/h, separacja i płukanie piasku powinny odbywać się w jednym urządzeniu, urządzenie powinno umożliwiać stały proces płukania i separacji przy jednoczesnym napływie pulpy piaskowej, separator piasku ma być uruchamiany sygnałem miernika ciśnienia hydrostatycznego pulpy piaskowej, płukanie piasku powinno odbywać się na złożu wzruszanym przy pomocy mieszadła, przenośnik ślimakowy wałowy powinien być wykonany ze stali nie gorszej niż wg DIN 1.4301, dwustronnie łożyskowany, możliwość obrotu króćca wlotowego o 360 st, urządzenie przystosowane do umieszczenia na zewnątrz, przystosowane do pracy w zmiennych warunkach atmosferycznych od -25 do +40 st C, wszystkie elementy mające kontakt ze ściekami/piaskiem (za wyjątkiem armatury), napędów i łożysk, w tym przenośnik ślimakowy powinny być wykonane ze stali nierdzewnej nie gorszej niż DIN 1.4301/1.4307, poddanej w całości pasywacji poprzez zanurzenie w kąpieli kwaśnej, minimalna grubość elementów blach płuczki powinna wynosić 2,5mm, minimalna grubość elementów blach przenośnika powinna wynosić 4,0mm. Szafa zasilająco-sterownicza: montaż przy separatorze, w odległości do 5m od separatora (po ustaleniu z Zamawiającym), stopień ochrony minimum IP 65, materiał wykonania: stal nierdzewna; sterownik PLC serii S7-1200, z interfejsem Profibus DP, Panel operatorski: przekątna ekranu min. 5 cali, ekran dotykowy, odporny na warunki zewnętrzne, Funkcje panelu operatorskiego: wskazanie trybu pracy urządzenia, stanu napędów, elektrozaworów, zasuw (praca/gotowość/awaria) rodzaju awarii, stanów i pomiarów z czujników, sygnalizacja przekroczenia wartości dopuszczalnych (np. poziomu maksymalnego), wskazanie liczby godzin pracy napędów, liczniki załączeń napędów, możliwość wprowadzenia nastaw urządzenia, możliwość załączania/wyłączania napędów, elektrozaworów, zasuw w trybie serwisowym, kasowanie awarii, historia alarmów. Wszystkie komunikaty w języku polskim. Urządzenie będzie współpracowało z czterema istniejącymi piaskownikami, w skład każdego wchodzi zgarniacz denny i pompa Amarex F 185 firmy KSB o wydajności nominalnej 15 l/min. Układ pracuje sekwencyjnie w cyklu: 10 min pracy pompy pulpy, 2,5 min przerwy i praca kolejnej pompy przez 10 min, 2,5 min przerwy itd. w normalnym trybie pracy pracują trzy piaskowniki, w przypadku okresu deszczowego włączany jest do pracy czwarty piaskownik. Czas cyklu jest stały i wynosi 50 min. Nie dopuszcza się zastosowania urządzeń prototypowych. Zamawiający zobowiązuje się do wykonania rurociągów doprowadzających pulpę piasku i wodę płuczącą do urządzenia, odprowadzających ścieki oraz zapewnienie zasilania i doprowadzenie przewodów sygnałowych do szafy zasilająco-sterowniczej urządzenia. Wymagania stawiane Wykonawcom: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko na teren Oczyszczalni Ścieków w Tychach-Urbanowicach przy ul. Lokalnej, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w godz. 7.00-15.00 w dni robocze - od poniedziałku do piątku, po uprzednim zawiadomieniu co najmniej na jeden dzień przed dostawą. Wykonawca zobowiązany jest zamontować urządzenie uzgadniając lokalizację i szczegóły montażu z Zamawiającym, a dokumentem bazowym będzie Projekt wykonawczy dla zadania: montaż separatora-płuczki piasku w ramach przebudowy Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice, Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie 20 pracowników zamawiającego -operatora, mechaników, elektryków- z budowy, obsługi i prac konserwacyjno-remontowych urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest na etapie dostawy do dostarczenia: dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia, deklaracji zgodności, certyfikat CE, oświadczenia producenta o zabezpieczeniu antykorozyjnym urządzenia metodą pasywacji zanurzeniowej, certyfikat ISO 9001, wykaz części szybko zużywających w okresie gwarancji. Okres gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia wynosi minimum 24 miesiące, a maksymalnie 36 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HUBER TECHNOLOGY SP. Z O.O., ul. Ryżowa 51, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 195050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 195050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 195050,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.