eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-23

Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia
Numer ogłoszenia: 180642 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.pulawy.pl; ww.efs-pcpr.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych i wychowawczych wraz ze specjalistycznym poradnictwem i terapią psychologiczną podczas 7- dniowego wyjazdu dla 66 osób tj. rodziców zastępczych oraz dzieci, łącznie z zakwaterowaniem, ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, wyżywieniem, dowozem z Puław do miejsca zakwaterowania oraz z zapewnieniem powrotu. Uczestnicy w wyniku rekrutacji zostali podzieleni na 2 grupy: I grupa - 32 osób (tj. 10 rodziców zastępczych i 22 dzieci) II grupa - 34 osoby (tj. 12 rodziców zastępczych i 22 dzieci) 1.Termin wykonania zamówienia: Zamówienie winno być zrealizowane w okresie: - dla I grupy pomiędzy 10.07.2010r. - 31.07.2010r., - dla II grupy pomiędzy 1.08.2010r. - 31.08.2010r. 2.Miejsce realizacji: Zamawiający zastrzega, że miejscem realizacji zamówienia ma być: - jedna z miejscowości nadmorskich położonych pomiędzy Ustroniem Morskim a Krynicą Morską, z uwzględnieniem miejscowości położonych na Półwyspie Helskim począwszy od Władysławowa do miasta Hel, z zastrzeżeniem że odległość ośrodka miejsca zakwaterowania uczestników od morza nie może przekraczać 1,5 km., lub - teren miasta Poznań lub miejscowość w odległości do 100 km od Poznania, Dla dwóch grup zamówienie ma być realizowane w tej samej miejscowości. 3.Wymagalny minimalny zakres tematyczny zajęć realizowanych w ramach zamówienia: W poniższych zajęciach uczestniczyć mają jedynie rodzice zastępczy. Rodzaj zajęć Zakres tematyczny a.trening kompetencji i umiejętności społecznych i wychowawczych - radzenie sobie z problemami wychowawczymi w rodzinnej opiece zastępczej, - dziecko z deficytami rozwojowymi (FAS, zburzenia zachowania), - radzenie sobie rodzin zastępczych z kontaktami z rodzinami biologicznymi dzieci, - komunikacja w rodzinie b. poradnictwo specjalistycznie - prawo rodzinne i opiekuńcze z uwzględnieniem rodzinnej opieki zastępczej c.terapia psychologiczna - terapia dostosowana do indywidualnych (zgłaszanych) oczekiwań każdej rodziny 4.Sposób prowadzenia szkoleń oraz czas trwania: Zajęcia wymienione w lit. E pkt 3 lit. a i lit. b mają być zrealizowane poprzez warsztaty grupowe. Zajęcia wymienione w lit. E pkt 3 lit. c mają być prowadzone w formie terapii indywidualnej dla każdej rodziny z osobna. 5. Czas trwania poszczególnych zajęć: a)trening kompetencji i umiejętności społecznych 20 godzin treningu na każdą grupę, czyli łącznie 40 godzin treningu, przy czym 1 godzina treningu to 45 minut zajęć b)poradnictwo specjalistyczne 3 godziny zajęć na każdą grupę, czyli łącznie 6 godzin specjalistycznego poradnictwa, przy czym 1 godzina zajęć to 45 minut dydaktycznych c)terapia psychologiczna 5 godzin terapii na każdą rodzinę zastępczą ( tj. 13 rodzin), czyli łącznie 65 godzin terapii psychologicznej, przy czym 1 godzina terapii to 45 minut zajęć 6.Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła poszczególne zajęcia: a.trening kompetencji i umiejętności społecznych i wychowawczych- - wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne i - uprawnienia do prowadzenia szkoleń dla kandydatów na rodziców zastępczych według programów zarejestrowanych w MPiPS lub co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z rodzinami zastępczymi lub adopcyjnymi; b.poradnictwo specjalistyczne- wykształcenie wyższe prawnicze, c.terapia psychologiczna- wykształcenie wyższe psychologiczne lub wyższe pedagogiczne z uprawnieniami terapeuty, 7.Inne wymagania: 1. Wykonawca powinien zapewnić oraz wliczyć w koszt szkolenia także: a) transport uczestników z Puław do miejsca zakwaterowania oraz przywóz uczestników do Puław, środek transportu ma być wyposażony w klimatyzację, b) transport w przypadku gdy odległość od miejsca zakwaterowania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia przekracza 1 km, c) suchy prowiant na czas powrotu, d) pełne wyżywienie (3 posiłki dziennie tj. śniadanie, obiad, kolacja) dla wszystkich uczestników, e) bazę noclegową: - zakwaterowanie uczestników w domu wczasowym, pensjonacie lub hotelu w jednym budynku lub w dwóch położonych obok siebie, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - zakwaterowanie uczestników w pokojach 2, 3, 4 - osobowych, tj.: dla I grupy - 3 pokoje 4-osobowe, 5 pokoi 3-osobowych i 2 pokoje 2-osobowe, dla II grupy - 4 pokoje 4-osobowe, 4 pokoje 3-osobowe i 3 pokoje 2-osobowe; - wszystkie pokoje mają być z pełnym węzłem sanitarnym ( łazienka i toaleta), f)opłatę klimatyczną, miejscową lub inną związaną z pobytem uczestników za cały okres pobytu za wszystkich uczestników, jeśli jest wymagana, g) zapewnienie na czas zajęć rodziców zastępczych po co najmniej 2 opiekunów dzieci na grupę, którzy posiadają co najmniej wykształcenie wyższe pedagogiczne; do zakresu ich obowiązków należeć będzie m.in. organizowanie grupowych zabaw sportowo-rekreacyjnych dla dzieci; Do obowiązków wykonawcy należeć będzie zapewnienie również pomocy, przyborów, materiałów do prowadzenia ww. zajęć zarówno w budynku, jak i na świeżym powietrzu, w szczególności: piłki, skakanki, kredki, bloki do rysowania, farby, gry planszowe itp., h) materiały dydaktyczne/szkoleniowe dla każdego uczestnika tj. rodzica zastępczego niezbędne do realizacji zajęć oraz materiały biurowe dla każdego uczestnika tj. po 1 notatniku A-5 i po 1 długopisie na każdego rodzica zastępczego, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników; Wszystkie materiały wydane uczestnikom winny być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, i) ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas wyjazdu ( tj. od wyjazdu z Puław do powrotu do Puław), j )po 1 kierowniku wyjazdu na grupę ( tj. łącznie 2 kierowników) na czas całego wyjazdu (łącznie z podróżą); do zadań kierownika należeć ma m.in. nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu wyjazdu i programu poszczególnych zajęć, k) dostęp do opieki medycznej, , tzn. zapewnienie przez wykonawcę dowozu uczestnika do przychodni zdrowia - w przypadku wystąpienia potrzeby udzielenia pomocy lekarskiej lub pielęgniarskiej, l) serwis kawowy ( tj. kawa, herbata, cukier, woda mineralna, śmietanka do kawy, ciastka, paluszki) dla każdego rodzica zastępczego podczas zajęć grupowych oraz ciastka, cukierki, napoje dla dzieci (tj. soki owocowe, woda mineralna) podczas ich zajęć z pedagogiem, ł) zapewnienie uczestnikom wyjazdu dostępu do bazy rekreacyjnej, w tym infrastruktury sportowej, w szczególności do boiska do gier zespołowych, jak również dostępu do sali/świetlicy, oraz zapewnienie uczestnikom wyjazdu obsługi kulturalno-oświatowej, programów integracji społecznej tj. co najmniej 1 ognisko z pieczeniem kiełbasek lub grillowanie, co najmniej 1 wieczorek przy muzyce dla dzieci, co najmniej 1 wycieczka grupowa o charakterze turystyczno-poznawczym; m) sale szkoleniowe wyposażone w meble i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia danych zajęć, w szczególności w krzesła, stoły, tablica, 2.Każdy z rodziców zastępczych otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie odrębne dla każdego rodzaju zajęć, o których mowa w lit. E pkt 3 lit. a,b,c które mają być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu prowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu prowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia, przy czym za spełniony niniejszy warunek Zamawiający uzna m.in. wykonanie w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług szkoleniowych o tożsamym bądź zbliżonym zakresie tematycznym dla poszczególnych części zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu prowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu prowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu prowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- aktualne zaświadczenie/poświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę wojewódzki urząd pracy, program zajęć według wzoru załączonego do siwz oraz harmonogram wyjazdu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a.zmianie terminu zakończenia realizacji zamówienia spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie zamówienia, b.zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwią Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań, c.zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Wdrażającej dotyczących realizacji projektu, d.zmianie osób upoważnionych do współpracy w sprawach związanych z wykonaniem umowy, o których mowa w § 8, e.za zgodą Zamawiającego zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca realizować będzie zamówienie, wynikającej z ważnych przyczyn, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowane przez Wykonawcę osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy, f.zmianie, w przypadku wystąpienia innych nieprzewidzianych okoliczności mających wpływ na możliwość wykonania umowy ( np. żałoba narodowa)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.pulawy.pl; www. efs-pcpr.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie al. Królewska 3 24-100 Puławy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2010 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie al. Królewska 3 24-100 Puławy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program aktywności lokalnej - dla niespokrewnionych z dzieckiem rodziców zastępczych, realizowany jest przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach, i jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.