eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Szczecinku -etap I



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Szczecinek: Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Szczecinku -etap I
Numer ogłoszenia: 180616 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku, ul. 1 Maja 61, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3730760, 3730754, fax 0-94 3730761.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Szczecinku -etap I.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja rozbudowy i modernizacji budynku administracyjno-garażowego Komendy Powiatowej PSP w Szczecinku oraz modernizacja budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Szczecinku (CPV- 45216120-1 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb ratunkowych, 45216121-8 Obiekty straży pożarnej) 2. Zakres zamówienia obejmuje: - w budynku administracyjno-garażowym Komendy Powiatowej PSP w Szczecinku: a. dobudowę klatki schodowej od strony ul. 1- Maja ( istniejącą klatkę schodową należy zburzyć ), b. przebudowę pomieszczeń biurowych, c. przebudowę jednego boksu garażowego na pomieszczenie obsługi osób niepełnosprawnych , archiwum , kancelarię tajną i komunikację, d. termomodernizację budynku ( stropodach został docieplony garnulatem z wełny mineralnej wdmuchanej w pustkę stropodachową ), e. wymianę rynien dachowych , rur spustowych i obróbek blacharskich , naprawę pokrycia dachowego i ułożenie papy termozgrzewalnej stosując np. system VEDAC, f. przebudowę magazynu mundurowego na garaż, g. wykonanie rozdzielnic elektrycznych, instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych 230V,400V, połączeń wyrównawczych i instalacji odgromowej (CPV-45310000-3), h. wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, wentylacji i odciągów spalin (CPV- 45330000-9). - w budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Komendy Powiatowej PSP w Szczecinku a. wymiana bram garażowych - trzy sztuki z furtką i dwie bez furtki , przewidziano bramy z 25% przeszkleniem. (w trzech otworach należy podnieść nadproża do wysokości 370cm według projektu ), Wszystkie bramy wyposażyć w sygnalizację optyczno akustyczną otwierania i zamykania bram wraz z ich podłączeniem (CPV -45420000-7), b. remont dachu z ociepleniem i wymianą obróbek blacharskich z blachy cynkowo tytanowej - ogniomury i pasy rynnowe ( CPV- 45261000-4), c. wymiana parapetów, rynien i rur spustowych na parapety , rynny i rury z blachy powlekanej, d. hydroizolacja ścian piwnicznych (w opracowaniu przyjęto system REMERS ) polegających na wykonaniu robót wewnątrz : wykonanie fasety uszczelniającej, uszczelnienie posadzki w piwnicy , odbicie tynków wewnętrznych , wykonanie krzemianowania ścian , wykonanie poziomej izolacji p.wilgociowej ścian metodą iniekcji krystalicznej , wykonanie tynku magazynującego sole , oraz przygotowanie podłoża pod tynki - warstwa wszczepna. Zewnętrzne roboty przewidują wykonanie fasety uszczelniającej, uszczelnienie ścian piwnic, wykonanie hydroizolacji, ocieplenie polistyrenem ekstrudowanym i wykonanie izolacji z foli o grubości 0,2mm , e. Ocieplenie budynku styropianem grubości 12 cm z wykonaniem zewnętrznej wyprawy akrylowej barwionej w masie (CPV-45320000-6), f. Wykonanie odciągów spalin z każdego stanowiska zgodnie z opracowaniem branżowym. 2.1 Realizacją zadania powinna obejmować wszelkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w opracowaniach: a. dokumentacji projektowej, tj. projektach budowlano - wykonawczych, przedmiarach robót, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia b. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, c. SIWZ, d. Przedmiarach robót. 3. Opracowania opisujące przedmiot zamówienia: 1). Projekt budowlano - wykonawczy na modernizację obiektów Powiatowej Straży Pożarnej w Szczecinku - budynek biurowo-garażowy - branża architektoniczno-konstrukcyjna. 2). Projekt budowlano-wykonawczy na modernizację obiektów Powiatowej Straży Pożarnej w Szczecinku - budynek biurowo-garażowy - Instalacje elektryczne. 3). Projekt budowlano-wykonawczy na modernizację obiektów Powiatowej Straży Pożarnej w Szczecinku - budynek biurowo-garażowy- instalacje wod-kan., cwu, co i wentylacji. 4). Projekt budowlano-wykonawczy na modernizację obiektów Powiatowej Straży Pożarnej w Szczecinku - budynek JRG - branża architektoniczno-konstrukcyjna. 5). Przedmiar robót - Rozbudowa strażnicy KPPSP w Szczecinku -Budynek administracyjno-garażowy - roboty arch.-konstr. 6). Przedmiar robót - Rozbudowa strażnicy KPPSP w Szczecinku -Budynek administracyjno-garażowy -instalacje elektryczne 7). Przedmiar robót - Rozbudowa strażnicy KPPSP w Szczecinku -Budynek administracyjno-garażowy - instalacje sanitarne 8). Przedmiar robót - Rozbudowa strażnicy KPPSP w Szczecinku -Budynek JRG - roboty arch.-konstr. 9. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 4. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) Wszystkie wyroby wskazane lub zalecane w projekcie Wykonawca może zastąpić wyrobami zamiennymi pod warunkiem, że są równoważne technicznie, spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. Na zastosowanie wyrobów zamiennych Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę Zamawiającego. W sytuacji, gdy zmiany generowały będą konieczność wykonania przez nadzór autorski aneksu do projektu, koszt wykonania przedmiotowego aneksu pokrywać będzie wnioskujący zmiany. 2) W związku z koniecznością zapewnienia ciągłej pracy KPPSP w Szczecinku (w szczególności prawidłowego funkcjonowania Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej) Wykonawca musi przewidzieć takie prowadzenie robót by możliwe było prawidłowe prowadzenie działań ratowniczo-gaśniczych oraz normalne funkcjonowanie Komendy Powiatowej. Czynnik ten należy uwzględnić podczas sporządzania oferty, wyceny prac, ustalania harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz planu realizacji budowy. Zakres prac w poszczególnych etapach ustalany będzie każdorazowo z Zamawiającym. 5. Przy opracowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz wycenie oferty należy uwzględnić minimalne nakłady zamawiającego na realizację inwestycji w poszczególnych latach budżetowych opisane w p. XIX ust. 5 siwz.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 60000zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysonuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 6) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał jako generalny wykonawca minimum 1 inwestycję podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za inwestycję podobną rodzajem i wartością, Zamawiający uzna realizację inwestycji o wartości min. 2 500 000 zł (dwa miliony pięćset tysięcy złotych) dotyczącą budowy, przebudowy lub rozbudowy budynków użyteczności publicznej.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. b. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. c. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. d. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - 8) ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. e. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9) ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. UWAGA: Przedmiotowa informacja winna być wystawiona na podmiot zbiorowy, którym w myśl art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 1997, poz. 1661 z poz. zm.) są osoby prawne (spółki kapitałowe - spółka z o.o., spółka akcyjna), jednostki organizacyjne nie mające osobowości prawnej (osobowe spółki handlowe - spółka jawna, partnerska, komandytowa i komandytowo-akcyjna), a także spółki handlowe z udziałem Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub związku takich jednostek, spółki kapitałowe w organizacji, podmiot w stanie likwidacji oraz przedsiębiorca nie będący osobą fizyczną, a także zagraniczna jednostka organizacyjna. Spółki cywilne nie są podmiotami w rozumieniu ww. ustawy. f. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. g. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże kierowników budowy posiadających wykształcenie wyższe oraz odpowiednie uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w stosownym zakresie oraz należących do izby inżynierów budownictwa. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. h. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr 4 oraz dokumenty, np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał jako generalny wykonawca minimum 1 inwestycję podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za inwestycję podobną rodzajem i wartością, Zamawiający uzna realizację inwestycji o wartości min. 2 500 000 zł (dwa miliony pięćset tysięcy złotych) dotyczącą budowy, przebudowy lub rozbudowy budynków użyteczności publicznej. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Wykazane roboty bez załączonych referencji podpisanych przez osoby upoważnione do reprezentacji Inwestora lub kopii protokołu odbioru robót lub innych dokumentów stwierdzających należyte wykonanie zamówienia, nie będą przez Zamawiającego uwzględnione. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizji inwestycji wskazanych w wykazie, w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej wykaz wykonanych robót składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną wykażą, że wymagany warunek spełnia co najmniej jeden z partnerów. i. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok 2006. Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże się przychodem ze sprzedaży towarów i usług za 2006 rok nie niższym niż 3 000 000 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie z tym, że jeden z Wykonawców wykaże się przychodem ze sprzedaży towarów i usług za 2006 rok nie niższym niż 2 000 000 zł (słownie: dwa miliony złotych).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.kwpsp.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa PSP w Szczecinku ul. 1 Maja 61 78-400 Szczecinek.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa PSP w Szczecinku ul. 1 Maja 61 78-400 Szczecinek I piętro, sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.