eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Modliborzyce › Przebudowa dachu na części budynku Zespołu Szkół w Modliborzycach (segment 1,2,4,5,9)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Modliborzyce: Przebudowa dachu na części budynku Zespołu Szkół w Modliborzycach (segment 1,2,4,5,9)
Numer ogłoszenia: 180578 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Modliborzyce, ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce, woj. lubelskie, tel. 015 8715079, fax 015 8717102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.modliborzyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dachu na części budynku Zespołu Szkół w Modliborzycach (segment 1,2,4,5,9).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części dachu na budynku Zespołu Szkół w Modliborzycach (segment 1,2,4,5,9) polegająca na rozbiórce istniejącej drewnianej konstrukcji dachu na części (segment 1) i wykonaniu nowej konstrukcji płatwiowo-kleszczowej na wszystkich segmentach. Termoizolację stropu wykonać w wełny mineralnej o grubości 15cm. Na istniejącym stropodachu z płyt korytkowych pokrytych papą przytwierdzić kotwami stalowymi rozprężnymi o średnicy 16mm - podwaliny 16x8cm. Do podwalin mocować krokwie 8x16cm w rozstawie co 90cm. Długość kotew min. 250mm. Impregnacja elementów drewnianych dachu preparatem trójfunkcyjnym FOTOS-M2, OGNIOCHRON lub TYTAN wg wskazań producenta aż do osiągnięcia stopnia nierozprzestrzeniana ognia. Istniejące kominy rozebrać i wybudować nowe z cegły klinkierowej. Wymurowane czapy kominowe obrobić blachą powlekaną w kolorze pokrycia dachu. Otwory wentylacyjne zabezpieczyć kratkami stalowymi. Rynny i rury spustowe z PCV w kolorze pokrycia dachu o średnicy 150mm. Obróbki dachu wykonać blachą stalową powlekaną w kolorze pokrycia. Dach pokryć blachą trapezową powlekaną T-35 w kolorze brązowym analogicznym jak na pozostałym zespole budynków szkoły. Dokonać również wymiany przewodów uziemiających i odgromowych. Roboty, o których mowa wyżej powinny być wykonane z materiałów Wykonawcy, zgodnie z przedmiarem robót, projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, przepisami BHP oraz zasadami sztuki budowlanej. Budynek Zespołu Szkół stanowi kompleks budynków jedno i dwukondygnacyjnych wzajemnie się przenikających o zabudowie segmentowej. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego i jest zobowiązany własnym kosztem i staraniem do: respektowania postanowień wynikających z decyzji pozwolenia na budowę, ochrony mienia i utrzymania porządku, nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy. Na wszystkie materiały przeznaczone do wbudowania należy dostarczyć dokumenty stwierdzające dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dn. 16.04.2004r. (Dz.U. Nr 92 z 2004r. poz. 881). Po zakończeniu robót Wykonawca winien przekazać inspektorowi nadzoru kompletny operat kolaudacyjny. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej placu budowy, sprawdził dokumentację stanowiącą przedmiot przetargu ( w tym również przedmiar robót) oraz uzyskał wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty i zawarcia umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Oryginalny kod CPV: 45.26.19.20 - Konserwacja dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.20 - Konserwacja dachów Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniają wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocenę spełniania powyższych warunków dokona komisja przetargowa poprzez analizę dokumentów przestawionych przez Wykonawcę, systemem spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: A.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, A.2) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS-u lub KRUS-u, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert, A.3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) wykaz kadry technicznej proponowanej do kierowania wraz z kserokopią uprawnień i zaświadczeniem stwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, B.2) informacje o realizacji robót o podobnym rodzaju do objętych przetargiem z ostatnich 3 lat wraz z referencjami, C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt.D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt A.1), A.2), C.1) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, może być złożone wspólnie lub też odrębnie przez każdego z partnerów. F. Inne dokumenty, które wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: F.1) zaakceptowany przez Wykonawcę poprzez parafowanie na każdej stronie przez osoby uprawnione wzór umów, F.2) od Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę, osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modliborzyce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Modliborzyce, ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce tel. 015/87171-151, za zaliczeniem pocztowym (20zł i koszty przesyłki).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Modliborzyce ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce pok. nr 8 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.