eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji polegającej na przygotowaniu, zaprojektowaniu i wykonaniu modernizacji budynku administracyjnego przy ul. Wróblewskiego 6 w Krakowie na siedzibę Instytutu Książki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-12

Kraków: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji polegającej na przygotowaniu, zaprojektowaniu i wykonaniu modernizacji budynku administracyjnego przy ul. Wróblewskiego 6 w Krakowie na siedzibę Instytutu Książki
Numer ogłoszenia: 18056 - 2013; data zamieszczenia: 12.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 479708 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Książki, ul. Szczepańska 1, 31-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4337040, faks 012 4293829.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji polegającej na przygotowaniu, zaprojektowaniu i wykonaniu modernizacji budynku administracyjnego przy ul. Wróblewskiego 6 w Krakowie na siedzibę Instytutu Książki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji polegającej na przygotowaniu, zaprojektowaniu i wykonaniu modernizacji budynku administracyjnego przy ul. Wróblewskiego 6 w Krakowie na siedzibę Instytutu Książki (zwanej dalej: Inwestycją). Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu celem zatwierdzenia, dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowań prowadzących do wyboru Projektanta Inwestycji (dalej: Projektant) oraz Wykonawcy robót budowlanych objętych Inwestycją (dalej: Wykonawca) na podstawie przepisów ustawy Pzp, w tym sporządzonego programu funkcjonalno-użytkowego, stanowiącego opis przedmiotu zamówienia na wyłonienie Projektanta; b) pełnienie roli biegłego w postępowaniach, o których mowa w pkt a); c) pełnienie nadzoru nad wykonaniem dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji administracyjnych koniecznych dla zgodnej z prawem i wymaganiami Zamawiającego realizacji Inwestycji; d) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z wykonaniem Inwestycji w zakresie niezbędnym dla umożliwienia Zamawiającemu użytkowania obiektów zgodnego z ich przeznaczeniem i oczekiwaniami Zamawiającego oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeżeli jego uzyskanie będzie konieczne zgodnie z przepisami prawa), e) zarządzanie w imieniu Zamawiającego umową o wykonanie dokumentacji projektowej z Projektantem oraz umową o roboty budowlane z Wykonawcą, f) składanie Zamawiającemu miesięcznych, pisemnych raportów, w terminie do 7 dnia po upływie każdego miesiąca kalendarzowego, zawierających informacje o czynnościach wykonywanych przez Inwestora Zastępczego, stanie zaawansowania Inwestycji, wszelkich przypadkach ujawnionych wad i opóźnień w realizacji Inwestycji. Etapy realizacji inwestycji Etap 1. - przygotowanie inwestycji; maksymalny czas realizacji: 2 miesiące, Etap 2. - projektowanie inwestycji; zakładany czas realizacji: ok. 4 miesiące (w tym ok. 1 miesiąc na wybór Projektanta), Etap 3. - realizacja Inwestycji; zakładany czas realizacji: około 7 miesięcy (w tym ok. 1 miesiąc na wybór Wykonawcy).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 75.14.10.00 - 75.14.10.00 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 75.14.00.00 - 75.14.00.00 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.31.90.00 - Usługi biegłych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlana DULMAR Marek Dulczewski, ul. Meissnera 6/218, 31-457 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 79950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.