eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Wykonanie wykazu synchronizacyjnego dla nieruchomosci po³o¿onych w Radomiu przy ul. Zag³oby 4.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-10-16

Radom: Wykonanie wykazu synchronizacyjnego dla nieruchomosci po³o¿onych w Radomiu przy ul. Zag³oby 4.
Numer og³oszenia: 180539 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Pañstwa reprezentowany przez Prezydenta Miasta Radomia , ul. Jana Kiliñskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, faks 0-48 36 20 282.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie wykazu synchronizacyjnego dla nieruchomosci po³o¿onych w Radomiu przy ul. Zag³oby 4..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wykazu synchronizacyjnego dla nieruchomo¶ci po³o¿onych w Radomiu przy ul. Zag³oby 4, zapisanych w ksiêdze wieczystej Nr RA1R/00017083/1, oznaczonych numerami ewidencyjnymi: Nr 69/2 (odpowiada dzia³ce hipotecznej Nr 4), Nr 71/2 (odpowiada dzia³ce hipotecznej Nr 5), Nr 72/2 (odpowiada dzia³ce hipotecznej Nr 6), Nr 75/1 (odpowiada dzia³ce hipotecznej Nr 8) o ³±cznej pow. 599m2 (obrêb X, arkusz 116). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poni¿ej 206.000 EUR..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.60.00.00 - Us³ugi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy: 1.Posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, a)Poprzez posiadanie uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci Zamawiaj±cy rozumie posiadanie uprawnieñ zawodowych w zakresie rozgraniczania i podzia³u nieruchomo¶ci (gruntów) oraz sporz±dzania dokumentacji do celów prawnych zgodnie art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2005r., nr 240, poz.2027 z pó¼n. zm.). b)Posiadanie wpisu prowadzonej dzia³alno¶ci we w³a¶ciwym rejestrze b±d¼ ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. 2.Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)Poprzez osoby zdolne do wykonania zamówienia w przypadku, gdy realizacja przedmiotu zamówienia bêdzie powierzona osobom, którymi dysponuje wykonawca, Zamawiaj±cy rozumie, ¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia posiadaj± wymagane i aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczania i podzia³u nieruchomo¶ci (gruntów) oraz sporz±dzania dokumentacji do celów prawnych zgodnie z art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2005r., nr 240, poz.2027 z pó¼n. zm.). 3.Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007r. Nr 223, poz. 1655 z pó¿n. zm.). a)W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu Zamawiaj±cy wymaga przed³o¿enia za¶wiadczeñ o nie zaleganiu Wykonawcy z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e Wykonawca uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymania w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Ocena spe³niania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona bêdzie na podstawie analizy o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w punkcie XI SIWZ metod± SPE£NIA - NIE SPE£NIA, z uwzglêdnieniem przepisu art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ wykonawca spe³nia w/w warunki..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenia i dokumenty na potwierdzenie spe³niania przez wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - na druku, którego wzór zosta³ do³±czony do materia³ów przetargowych. 2.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3.Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.Kserokopie ¶wiadectwa uprawnieñ zawodowych w zakresie rozgraniczania i podzia³u nieruchomo¶ci (gruntów) oraz sporz±dzania dokumentacji do celów prawnych zgodnie z art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2005r., nr 240, poz. 2027 z pó¼n. zm.). 5.W przypadku gdy realizacja przedmiotu zamówienia bêdzie powierzona osobom, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca nale¿y za³±czyæ kserokopiê dokumentów stwierdzaj±cych, ¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia posiadaj± wymagane i aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczania i podzia³u nieruchomo¶ci (gruntów) oraz sporz±dzania dokumentacji do celów prawnych zgodnie z art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2005r., Nr 240, poz. 2027 z pó¼n. zm.). 6.W przypadku gdy realizacja przedmiotu zamówienia bêdzie odbywa³a siê przy udziale udostêpnionych wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia nale¿y za³±czyæ pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Inne dokumenty sk³adane wraz z wype³nionym formularzem oferty: 1.Pe³nomocnictwo (w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie) okre¶laj±ce jego zakres w przypadku, gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik. 2.W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo (w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie), o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.radom.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Gmina Miasta Radomia - Urz±d Miejski w Radomiu Biuro Zamówieñ Publicznych ul. Jana Kiliñskiego 30 (wej¶cie od ul. ¯eromskiego 53, pokój nr 1, 2, 3 - parter) 26-610 Radom, w godzinach pracy Urzêdu..

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Gmina Miasta Radomia - Urz±d Miejski w Radomiu Biuro Zamówieñ Publicznych, ul. Jana Kiliñskiego 30, pok. nr 1, 2, 3 (wej¶cie od ul. ¯eromskiego 53, parter)..

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: zamówienie nie jest finansowane ze ¶rodków UE..

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.