Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-25
Chmielnik: Wykonanie projektu ulic wraz z infrastrukturą towarzyszącą na Osiedlu Dygasińskiego w Chmielniku
Numer ogłoszenia: 18052 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik, Plac Kościelny 5, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3543273, fax 041 3543273.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu ulic wraz z infrastrukturą towarzyszącą na Osiedlu Dygasińskiego w Chmielniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu ulic wraz z chodnikami, ciągów pieszo - rowerowych, oświetlenia, miejsc postojowych oraz innej infrastruktury niezbędnej do funkcjonowania ulic na osiedlu Dygasińskiego w Chmielniku. Na obszarze planowanego projektu gmina posiada Miejscowy Plan Szczegółowego Zagospodarowania Przestrzennego. Zakres usług projektowych powinien obejmować: 1. Wykonanie kompletnego projektu technicznego budowlano - wykonawczego ulic o przewidywanej długości - ok. 3 100 mb , chodników, miejsc postojowych, ciągów pieszo - rowerowych o długości ok. 850 mb i oświetlenia ulicznego w 5 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD ( w programach MS Word, Excel, Acrobat Reader ) w tym również: 1.1 Wykonanie map sytuacyjno wysokościowych do celów projektowych - ok. 30 ha. 1.2 Opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z opracowaniem raportu w razie zaistnienia takiej konieczności. 1.3 Uzyskanie wszystkich decyzji, uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi. 1.4 Uzyskanie wszystkich decyzji, uzgodnień, opinii niezbędnych dla zatwierdzenia dokumentacji dotyczących: - zgłoszenia robót właściwemu organowi - roboty nie wymagające uzyskania pozwolenia na budowę, - uzyskania pozwolenia na budowę przez Starostwo Powiatowe w Kielcach dla robót, które wymagają uzyskania takiego pozwolenia, 2. Przedmiary robót i kosztorys inwestorski w programie Norma 3.0 ( w formacie *.kst oraz *.ath) w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD. 3. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD. 4. Dokumentację geotechniczną dla potrzeb budowy, wykonaną w 5 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD ( w programach MS Word, Excel, Acrobat Reader )
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) wykonali co najmniej jedno zamówienie w zakresie odpowiadającym lub przybliżonym przedmiotowi niniejszego zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o wyszczególnione dokumenty w dziale VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń, informacji: 1. Oferty cenowej 2. Oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 i 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (z przedstawionego dokumentu musi wynikać co jest przedmiotem prowadzonej działalności oraz kto ma prawo do świadczenia woli w imieniu wykonawcy); 4. Uprawnień budowlanych osób przewidzianych do realizacji zamówienia z zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zaświadczeń o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa osób przewidzianych do realizacji zamówienia. 5. Wykazu wykonanej w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 usługi odpowiadającej lub przybliżonej przedmiotowi niniejszego zamówienia ( tzn. projektu dróg, ulic wraz z chodnikami i inną infrastrukturą towarzyszącą) z załączeniem dokumentów - referencji potwierdzających, że usługa została wykonana należycie 6. Harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania i realizacji zamówienia uwzględniający etapy prac projektowych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnik.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Chmielnik , Plac Kościelny 5, 26-020 Chmielnik, Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska, pok. Nr 17, tel. ( 041 ) 354-32-73 lub pocztą ponosząc koszty przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościelny 5, pok. Nr 3 ( sekretariat ) w terminie do dnia 22/02/2008 do godziny 10:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 22.03.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego ssąco-płuczącego do ciśnieniowego czyszczenia i udrażniania sieci wodno-kanalizacyjnej
- "Kompleksowa renowacja kapliczek na terenie Gminy Chmielnik"
- "Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II"
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla wybranych budynków na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę dróg od drogi wojewódzkiej nr 254 do stacji uzdatniania wody w Kobylarni, gmina Nowa Wieś Wielka
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
- Inwestycja w infrastrukturę drogową, szansą na poprawę jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów w Gminie Ogrodzieniec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.