eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomin › Budowa boisk sportowych do piłki nożnej w miejscowościach Dulsk i Płonne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-28

Radomin: Budowa boisk sportowych do piłki nożnej w miejscowościach Dulsk i Płonne
Numer ogłoszenia: 180520 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomin , Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomin.pl , www.bip.radomin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boisk sportowych do piłki nożnej w miejscowościach Dulsk i Płonne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na działkach o nr 49 w miejscowości Dulsk oraz nr 46/1 w miejscowości Płonne polegające na budowie dwóch boisk sportowych. 2. W zakres zamówienia wskazanego w pkt 1 wchodzą następujące części: Część zamówienia nr 1 Budowa boiska sportowego ze sztuczną nawierzchnią trawiastą w miejscowości Dulsk. Charakterystyka zamówienia: Budowa boiska sportowego o sztucznej nawierzchni trawiastej do gry w piłkę nożną o wymiarach 62 m x 30 m i powierzchni 1860 m2 . Płyta boiska wykonana: z warstwy odsączającej z piasku o grubości 5 cm po zagęszczeniu, warstwy z kruszyw łamanych grubości 10 cm, warstwy z tłucznia kamiennego wyrównującej istniejącą podbudowę i murawy trawiastej z tworzywa sztucznego. Płyta boiska ograniczona obrzeżami betonowymi. Boisko należy wyposażyć w dwie bramki piłkarskie, 8 ławek parkowych z prefabrykatów żelbetowych z drewnianą częścią siedzeniową, piłkochwyty z siatki na słupach aluminiowych o wysokości 4 m. Boisko należy ogrodzić panelami ogrodzeniowymi systemowymi o wysokości 1,5m, wraz z furtką i bramą wjazdową dwuskrzydłową. Część zamówienia nr 2: Budowa boiska sportowego o nawierzchni trawiastej w miejscowości Płonne. Charakterystyka zamówienia: Budowa boiska sportowego o nawierzchni trawiastej do gry w piłkę nożną o wymiarach 95 m x 50 m i powierzchni 4750 m2 . Płyta boiska wykonana z podbudowy o grubości 5 cm po zagęszczeniu oraz z warstwy gleby urodzajnej, na której należy wykonać siew. Należy uzyskać poziom boiska ze spadkiem podłużnym wynoszącym 0,3% i poprzecznym 0,5%. Płyta boiska ograniczona obrzeżami betonowymi. Boisko należy wyposażyć w dwie bramki piłkarskie, 8 ławek parkowych z prefabrykatów żelbetowych z drewnianą częścią siedzeniową, piłkochwyty z siatki na słupach aluminiowych o wysokości 4 m oraz w dwie wiaty zawodnicze o konstrukcji stalowo-drewnianej. Zamówienie obejmuje również pielęgnację murawy boiska tj. zraszanie murawy w czasie kiełkowania tak, aby wilgotna warstwa ziemi wyniosła 10 cm oraz trzykrotnym koszeniu trawy. Pierwsze koszenie powinno odbyć się gdy trawa osiągnie 8-10 cm wysokości. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca wizję lokalną terenów przeznaczonych pod budowę boisk, ponieważ teren, na którym ma powstać boisko w miejscowości Płonne jest terenem ze spadkiem. Cechy techniczne i jakościowe zastosowanych materiałów i rozwiązań powinny być zgodne z Polskimi Normami przenoszonymi normy europejskie lub w przypadku uczestniczenia w przetargu firm zagranicznych, normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, jako materiał do obliczenia ceny oferty i sporządzenia kosztorysu ofertowego oraz tabeli elementów scalonych (tabela wg wzoru jak w załączniku nr 1a). Sporządzony przez wykonawcę i załączony do oferty, kosztorys ofertowy wraz z tabelą elementów scalonych stanowi dokument do rozliczenia zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, udostępniona będzie na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl - BIP Radomin - Zamówienia Publiczne - Przetargi 2014, po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy Radomin pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania zadań określonych w niniejszym zamówieniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, który zamierza ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że zrealizował min. 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (poświadczenie odbiorcy wykonanych robót). Wartość każdej z robót z osobna (umowy), powinna być wyższa niż wartość brutto składanej oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu zapewnienia wysokiej jakości wykonanych robót Wykonawca powinien posiadać specjalistyczny sprzęt do budowy boisk. W celu potwierdzenia, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, wykonawca złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (opłaconą polisę ubezpieczeniową) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: - wydłużenia terminu realizacji zadania z powodu siły wyższej. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do zawartej umowy będą wprowadzane w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radomin.pl - Zamówienia Publiczne-Przetargi 2014
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radomin, Radomin1a, 87-404 Radomin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin pok. 8 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie objęte niniejszą procedurą przetargową jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część zamówienia nr 1 Budowa boiska sportowego ze sztuczną nawierzchnią trawiastą w miejscowości Dulsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka zamówienia: Budowa boiska sportowego o sztucznej nawierzchni trawiastej do gry w piłkę nożną o wymiarach 62 m x 30 m i powierzchni 1860 m2 . Płyta boiska wykonana: z warstwy odsączającej z piasku o grubości 5 cm po zagęszczeniu, warstwy z kruszyw łamanych grubości 10 cm, warstwy z tłucznia kamiennego wyrównującej istniejącą podbudowę i murawy trawiastej z tworzywa sztucznego. Płyta boiska ograniczona obrzeżami betonowymi. Boisko należy wyposażyć w dwie bramki piłkarskie, 8 ławek parkowych z prefabrykatów żelbetowych z drewnianą częścią siedzeniową, piłkochwyty z siatki na słupach aluminiowych o wysokości 4 m. Boisko należy ogrodzić panelami ogrodzeniowymi systemowymi o wysokości 1,5m, wraz z furtką i bramą wjazdową dwuskrzydłową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część zamówienia nr 2: Budowa boiska sportowego o nawierzchni trawiastej w miejscowości Płonne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka zamówienia: Budowa boiska sportowego o nawierzchni trawiastej do gry w piłkę nożną o wymiarach 95 m x 50 m i powierzchni 4750 m2 . Płyta boiska wykonana z podbudowy o grubości 5 cm po zagęszczeniu oraz z warstwy gleby urodzajnej, na której należy wykonać siew. Należy uzyskać poziom boiska ze spadkiem podłużnym wynoszącym 0,3% i poprzecznym 0,5%. Płyta boiska ograniczona obrzeżami betonowymi. Boisko należy wyposażyć w dwie bramki piłkarskie, 8 ławek parkowych z prefabrykatów żelbetowych z drewnianą częścią siedzeniową, piłkochwyty z siatki na słupach aluminiowych o wysokości 4 m oraz w dwie wiaty zawodnicze o konstrukcji stalowo-drewnianej. Zamówienie obejmuje również pielęgnację murawy boiska tj. zraszanie murawy w czasie kiełkowania tak, aby wilgotna warstwa ziemi wyniosła 10 cm oraz trzykrotnym koszeniu trawy. Pierwsze koszenie powinno odbyć się gdy trawa osiągnie 8-10 cm wysokości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.