Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-27
Lubin: Letnie i zimowe utrzymanie porządku i czystości w wiatach przystankowych komunikacji miejskiej na terenie miasta Lubina.
Numer ogłoszenia: 18047 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lubin , ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7468129, 7468277, faks 076 7468287.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie i zimowe utrzymanie porządku i czystości w wiatach przystankowych komunikacji miejskiej na terenie miasta Lubina..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Letnie i zimowe utrzymanie porządku i czystości w wiatach przystankowych komunikacji miejskiej na terenie miasta Lubina. Rzeczowy zakres prac obejmuje: a) wiaty przystankowe w ilości - 87 szt. b) przystanki wolnostojące - 24 szt. c) kosze przystankowe - 100 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1./ Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. 2/. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli tj. dysponuje co najmniej poniższym sprzętem: a) pojazdy (min.2) którymi będą przewożone zanieczyszczenia zebrane z koszy lub wokół wiat czy przystanków wolnostojących na wysypisko b) samochód do przewozu osób wykonujących przedmiotowy zakres prac 3/. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów 4/. Wykonawca spełnia pozostałe warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity - Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3/wykaz sprzętu 4/kserokopię posiadanej decyzji w zakresie zbierania i transportu odpadów 5/oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu pozostałych warunków zgodnie z art. 26 ust.2a.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, pokój Nr 106.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, pokój Nr 106.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Awaryjna bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe w Lubinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej Centrum Wystawienniczego Dziedzictwa Kulturowego Regionu Dolnego Śląska w miejscowości Księginice w Gminie Lubin.
- Dostawa artykułów żywnościowych na III kwartał 2024r.
- Awaryjna bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe w Lubinie
- Usługi w zakresie całodobowej ochrony osób, mienia, obiektu i terenu należącego do Centrum Kultury "MUZA" w Lubinie przy ulicy Armii Krajowej 1
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy skrzyżowania drogi nr 101157D wraz z budową odwodnienia w Goli.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- Świadczenie usług utrzymania czystości terenów i budynków w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w roku 2024
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.