Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-01
Lublin: Budowa ścieżki rowerowej po lewej stronie Zalewu Zemborzyckiego - III etap.
Numer ogłoszenia: 180425 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca", ul. Filaretów 44, 20-609 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5350831, 5350851, fax 081 5280104.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki rowerowej po lewej stronie Zalewu Zemborzyckiego - III etap..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ścieżki rowerowej po lewej stronie Zalewu Zemborzyckiego - III etap.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. INFORMACJE DOTYCZĄCE KRYTERIÓW I WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW. 2.1. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę. 2.2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia, że: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie się wykonaniem co najmniej 3 robót w latach 2003-2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, związanych z budową placów i ciągów komunikacyjnych lub zagospodarowaniem i ukształtowaniem terenu o wartości min. 400 000,00 zł każda. 2.4. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) na wykonanie całości robót udzielą gwarancji minimum 36 m-cy od daty odbioru końcowego robót (także na zamontowane urządzenia bez względu na gwarancję producenta), b) posiadają polisę ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość minimum 500 000,00 złotych, c) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową min. 400 000,00 zł, d) dysponują kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi -1 osoba w branży konstrukcyjno - budowlanej, - 1 osoba w branży drogowej, 2.5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), pod warunkiem załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania ich (uczestników konsorcjum, spółki cywilnej) w postępowaniu o to zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy o realizację zamówienia, a ponadto spełnią poniższe wymagania: a) każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum czy spółki cywilnej musi złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 w/w ustawy, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Umocowanie (pełnomocnictwo) musi zostać złożone wraz z ofertą. d) podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia łącznie spełnią warunki określone w pkt 2.3 powyżej oraz w pkt 2.4 lit. b) oraz c). 2.6. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 3 cz. II SIWZ. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż wymienione warunki wykonawca spełnił. 2.7. Zamawiający odrzuci ofertę w sytuacji opisanej w art. 89 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. WYMAGANE DOKUMENTY 3.1. Wypełniony formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ). 3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.5. Dokumenty stwierdzające, że kadra inżynieryjno - techniczna o której mowa w pkt.2.4 SIWZ oraz inne osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do wykonania tego zamówienia oraz wykaz osób i innych podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu tego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 3.6. Zaświadczenie o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej wydane przez OIIB w stosunku do osób wymienionych w pkt. 2.4 SIWZ. 3.7. Wykaz wykonanych w latach 2003-2007 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót związanych z budową placów i ciągów komunikacyjnych lub zagospodarowaniem i ukształtowaniem terenu z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3.8. Polisa ubezpieczenia lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy w polisie termin związania jest krótszy niż czas realizacji inwestycji, wykonawca jest również zobowiązany do złożenia oświadczenia o jej przedłużeniu na czas wymagany. 3.9. Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przeprowadzenia niniejszego zamówienia publicznego, przyjęciu ich bez zastrzeżeń, uzyskaniu informacji i wyjaśnień koniecznych do przygotowania oferty oraz zapoznaniu się z dokumentacją projektową. (Zał. Nr 7 do SIWZ). 3.10. Oświadczenie o zaakceptowaniu warunków umowy (Zał. Nr 6 do SIWZ) i zobowiązaniu się do zawarcia umowy zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik do specyfikacji (Zał. Nr 5 do SIWZ). 3.11. Kosztorys ofertowy. 3.12. Oświadczenie o zamiarze powierzenia części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem tych części oraz wykazem podwykonawców, w przypadku gdy Wykonawca zamierza posługiwać się podwykonawcami przy wykonywaniu zamówienia. 3.13. Dowód wniesienia wadium. 3.14. W przypadku zmiany typu materiałów innych niż przewidziane w dokumentacji projektowej na równoważne, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające wymagane dokumentacją projektową parametry techniczne w postaci : atestów, certyfikatów, norm, aprobat technicznych oraz certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności. Niespełnienie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty. 3.15. Informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.16. Dokumenty i oświadczenia wynikające z treści pkt. 2.5 SIWZ w przypadku wspólnego składania oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bystrzyca ul. Filaretów 44, 20-609 Lublin, cena 300 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bystrzyca ul. Filaretów 44, 20-609 Lublin, pok. 214.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
- 38/24. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na odbiór i utylizację odpadów medycznych.
- Usługa wykonania serwisu/konserwacji i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych zamontowanych w 14 węzłach szkieletowych Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
- Dostawa produktów leczniczych dla potrzeb Zespołów Ratownictwa Medycznego WPR SP ZOZ w Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Mały Łęck na odcinku 990 mb.
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
- Zaprojektuj i wykonaj budowę Budynku rekr.-rehabilit. z zapleczem nocleg. w ramach realiz. zad. pn.Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w gm.Słupno - Poprawa wsparcia społecznego osób niepełnospr.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.