eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolków › PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI WEWNETRZNEJ UL. KRASZEWSKIEGO W BOLKOWIE ORAZ PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACYJNEJ W REJONIE UL. KRASZEWSKIEGO W BOLKOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-23

Bolków: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI WEWNETRZNEJ UL. KRASZEWSKIEGO W BOLKOWIE ORAZ PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACYJNEJ W REJONIE UL. KRASZEWSKIEGO W BOLKOWIE
Numer ogłoszenia: 180408 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150036 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolków, ul. Rynek 1, 59-420 Bolków, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, faks 0-75 7413394.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI WEWNETRZNEJ UL. KRASZEWSKIEGO W BOLKOWIE ORAZ PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACYJNEJ W REJONIE UL. KRASZEWSKIEGO W BOLKOWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I. W zakresie przebudowy sieci kanalizacyjnej w rejonie ul. Kraszewskiego . przebudowę sieci kanalizacyjne i wymianę przykanalików sanitarnych oraz przyłączy wodociągowych w rejonie ul. Kraszewskiego w Bolkowie, tj. . wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC 160-200 wraz z odgałęzieniami sieci do przepięcia istniejących przykanalików sanitarnych - długość 419 [m] . wpięcia nowej sieci kanalizacji sanitarnej do istniejącej sieci kanalizacyjnej od strony ul. Farbiarskiej i od strony ul. Świerczewskiego . zabudowę studzienek kanalizacyjnych - 29 szt. . wymiana (remont) istniejących przykanalików sanitarnych na rury PVC 160 - łączna długość 121 [m] . wymiana (remont) istniejących przyłączy wodociągowych na rury PE 32 od miejsca wpięcia do istniejącego wodociągu do połączenia z istniejąca instalacją w budynkach (20 szt. o łącznej długości 166 m) wraz z wymianą głównego zaworu odcinającego i montażem zaworu zwrotnego antyskażeniowego . konserwacja nawietrek i zasuw przyłączy . roboty rozbiórkowe i ziemne związane z wykonaniem sieci i przyłączy; II. W zakresie przebudowy nawierzchni drogi wewnętrznej ul. Kraszewskiego wraz z łącznikami do ul. Świerczewskiego i do Rynku . Jezdnia - w ramach projektowanych robót przewiduje się zerwanie starej nawierzchni z podbudową, wykonanie korytowania, wykonanie warstwy odsączającej, podbudowy i nawierzchni z kostki brukowej nieregularnej, zachowując przebieg istniejącej drogi wraz z niweletą.( nie przewiduje się korekt geometrii drogi, ani poszerzeń drogi, tak by całość robót zmieściła się w granicach działki drogowej). Przebudowa nawierzchni w swym zakresie obejmuje wykonanie: Ř warstwy odsączającej z piasku o grubości 15 cm, Ř podbudowy z tłucznia 25/63 lub niesortu 0/31,5, grubość 25 cm, Ř warstwy podsypkowej z piasku o grubości 5 cm, Ř warstwy nawierzchniowej z kostki nieregularnej o wys. 10 cm Kruszywa mineralne używać zgodne z PN-B-06712, kruszywa naturalne do nawierzchni drogowych zgodnie z normami: żwir i mieszanki PN-B-11111, kruszywa łamane PN-B-1112. Łączna powierzchni jezdni z kostki brukowej nieregularnej o gr. 10cm-1.267,1 m2 Łączna powierzchnia chodników z kostki brukowej nieregularnej o gr. 10 cm- 259,9 m2 . Łączna powierzchnia ścieków ulicznych z kostki brukowej nieregularnej o gr. 8 cm - 227,7 m2 . Przy odtworzeniu nawierzchni drogi i chodników - wymagany stopień zagęszczenia gruntu Is = 1,0; . Odwodnienie - w ramach projektowanych robót z uwagi na spadek terenu przewiduje się wykonanie odprowadzenia wód opadowych z powierzchni jezdni powierzchniowo zgodnie ze spadkiem poprzecznym i podłużnym w kierunku wpustów ulicznych odprowadzających wody opadowe do kanalizacji ogólnospławnej. Ścieki uliczne jako wyprofilowane koryta wykonane będą z kostki kamiennej nieregularnej gr. 8 cm . Nie przewiduje się wykonania zjazdów do przylegających posesji. Granice drogi wyznaczone będą m.in. poprzez krawężniki drogowe, które w miejscach zjazdów ułożone będą poziomo na betonie. . Skrzyżowania Ulica Kraszewskiego posiada skrzyżowania z łącznikami do ul. Świerczewskiego (dz.ewid.nr 370) i do Rynku- ul. Zamkowa (dz.ewid.nr 363). Zachowana będzie istniejąca geometria drogi. . Krawężniki i obrzeża Obramowanie projektowanych nawierzchni wykonane zostaną z krawężników kamiennych 15x30 cm układanych na ławie betonowej z oporem- beton B10 oraz z obrzeży kamiennych również układanych/w na ławie betonowej z oporem. W miejscach zjazdów do istniejących posesji krawężniki drogowe ułożone będą poziomo na betonie. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie: - zagospodarowanie terenu wokół wykonanego obiektu, - zorganizowania zaplecza budowy, w razie konieczności podłączenia wszystkich mediów niezbędnych do przeprowadzenia robót budowlanych we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy, - zabezpieczenie składowanych tymczasowo na placu budowy materiałów i urządzeń do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem lub utrata jakości, właściwości lub parametrów, - zabezpieczenie terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy, natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, pokrycia kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji, w tym odtworzenia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót, - wykonanie wymaganych przepisami prób i sprawdzeń (stopień zagęszczenia gruntu) zakończonego odcinka robót wraz ze sporządzeniem protokołu robót ulegających zakryciu, przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Poza wykonaniem robót określonych powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - powierzenie nadzoru nad robotami osobie uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, przeszkolonej w zakresie oferowanych technologii, - dokonywanie poszczególnych odbiorów przy współudziale Inwestora, Inspektora nadzoru i przyszłego użytkownika sieci - dokonywanie poszczególnych odbiorów drogi przy współudziale Inwestora, Inspektora Nadzoru - prowadzenie robót ziemnych w pobliżu istniejącego uzbrojenia pod- i nadziemnego pod nadzorem odpowiednich służb takich jak : ZE, Zakład Gazowniczy, TPSA, - zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz ze sporządzeniem inwentaryzacji powykonawczej; - zapewnienie nadzoru archeologicznego; - prowadzenie i organizowanie prac (przez cały okres realizacji robót i w każdym obszarze (rejonie)) tak, aby ograniczyć do minimum uciążliwości i zagrożenia z tym związane, w szczególności: zabezpieczyć teren robót przed dostępem osób postronnych, - usuwać na bieżąco i na własny koszt materiały zbędne, odpady i śmieci, utrzymywać na bieżąco porządek na terenie robót oraz w bezpośrednim sąsiedztwie i na drogach, niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót; - wykonywanie robót z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, swoją ofertą oraz z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami p.poż., bhp i przepisami prawa. - zapewnienie kompetentnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie z nich wywnioskowane. - ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robót, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. Na okres od daty rozpoczęcia do terminu ukończenia robót Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową obejmującą: a) ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności prywatnej spowodowanego działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy, b) ubezpieczenie na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowany działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy w odniesieniu do: - osób upoważnionych do przebywania na terenie robót, - osób trzecich, które nie są upoważnione do przebywania na terenie robót, c) ubezpieczenie od zniszczeń robót objętych umową, materiałów i sprzętu oraz innego mienia podczas robót. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania/produkty równoważne, co oznacza że opis przedmiot zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Wszelkie koszty związane ze zmianą rozwiązań/produktów (w tym koszty ewentualnych opracowań i uzgodnień) ponosi jednakże wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania/produkty uzna te, które których właściwości/parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian. Załączone wytyczne do przedmiarowania robót pełnią funkcję pomocniczą w stosunku do dokumentacji projektowej. Informacje podane w przedmiarach nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty. Wymagany okres gwarancji obejmuje także wszelkie urządzenia i akcesoria wchodzące w skład realizowanej inwestycji. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót wg dokumentacji technicznych. Dokładne parametry techniczne zostały zawarte w dokumentacji technicznej. Obowiązki Wykonawcy Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi Inwestorowi do zatwierdzenia projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory światła ostrzegawcze, sygnał, itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. W ramach ceny ofertowej Wykonawca zapewni wykonanie robót zgodnie z wymogami projektu budowlanego i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest również do: - sporządzenia i przekazania kompleksowej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 3 egzemplarzach) najpóźniej do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, - przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania protokołu końcowego odbioru robót zestawienia wykonanych obiektów, wbudowanych urządzeń wraz z podaniem ich wartości oraz podstawowych wielkości i jednostek charakterystycznych (np. długości, średnice, typy, parametry). Forma zestawienia winna być uzgodniona z Zamawiającym, Wykonawca przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: a) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, b) protokoły z badania materiałów i urządzeń, c) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, d) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji zadania, protokoły odbioru. Wykonawca zaopatrzy obiekty w oznaczenia wymagane obowiązującymi przepisami. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez zamawiającego, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu przed przystąpieniem do ułożenia nowej nawierzchni drogi protokoły z prób sieci oraz badań zagęszczenia gruntu. Ogólna cena ofertowa powinna obejmować koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z dokumentacji technicznej i przedmiarów robót, a także koszty wszystkich robót przygotowawczych. Cena nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa tj. projekt budowlano - wykonawczy oraz przedmiary robót, STWiORB. W pierwszej kolejności ważność zachowuje projekt budowlano - wykonawczy, a w drugiej kolejności przedmiary robót. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem, a przedmiarami - do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie. Podstawą do wystawienia faktury będzie harmonogram rzeczowo - finansowy wykonany przez wykonawcę oraz protokół wykonania i odbioru robót. Protokół wykonania części robót podlegać będzie zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru oraz przez wyznaczonego i upoważnionego pracownika Zamawiającego. Harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót opracowany przez wykonawcę musi być sporządzony z uwzględnieniem następujących uwarunkowań: . Poszczególne części wykonania zamówienia muszą tworzyć element możliwy do odbioru. . Podstawą wystawienia faktury ostatecznego rozliczenia będzie protokół ostatecznego odbioru oraz wydana decyzja pozwolenia na użytkowanie obiektu jeśli zaistnieje taka konieczność. . Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek, spełniał będzie warunki jego przeznaczenia i Zamawiający uzyska decyzję pozwolenia na użytkowanie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 44.13.00.00 - Studzienki kanalizacyjne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Rolne SADY DOLNE Sp. z o. o., Sady Dolne 16, 59-420 Bolków, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 782658,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 671091,07

  • Oferta z najniższą ceną: 671091,07 / Oferta z najwyższą ceną: 671091,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.