eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prabuty › Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotła i montażem instalacji solarnej w budynku Przedszkola Nr 1 przy ulicy Mickiewicza w Prabutach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-30

Prabuty: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotła i montażem instalacji solarnej w budynku Przedszkola Nr 1 przy ulicy Mickiewicza w Prabutach
Numer ogłoszenia: 180401 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130708 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Prabuty, ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 055 2782001lub 02, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotła i montażem instalacji solarnej w budynku Przedszkola Nr 1 przy ulicy Mickiewicza w Prabutach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotła i montażem instalacji solarnej w budynku Przedszkola Nr 1 przy ulicy Mickiewicza w Prabutach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, w tym: 3.1. Projekt wykonawczy - instalacja centralnego ogrzewania, 3.2. Projekt wykonawczy - instalacja baterii solarnych. 3. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 4. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych, projekt realizuje konkretny ciąg technologiczny, dopuszcza się więc stosowanie urządzeń i wyrobów równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszelkie nazwy firmowe urządzeń i wyrobów powinny być traktowane jako definicje standardu, a nie konkretne nazwy firmowe tych urządzeń i wyrobów zastosowanych w dokumentacji. 5. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia celem zapoznania się z warunkami realizacji robót oraz uwzględnieniu w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w czynnych obiektach oświatowych, a zatem wymagana jest szczególna ostrożność w prowadzeniu prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: Termomodernizacja obiektów oświatowych w gminie Prabuty, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 5. Środowisko i energetyka przyjazna środowisku, Działania 5.5. Infrastruktura energetyczna i poszanowanie energii współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELEKTRO - CAL Sp. z o.o., Zajączkowo 28A, 83-111 Miłobądz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186102,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105816,20

  • Oferta z najniższą ceną: 105816,20 / Oferta z najwyższą ceną: 172200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.