eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › "Przebudowę drogi Gminnej Nr 002504F na odcinku Chyże-Gostchorze"w systemie zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-01

Ogłoszenie nr 18033 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.

Krosno Odrzańskie: "Przebudowę drogi Gminnej Nr 002504F na odcinku Chyże-Gostchorze"w systemie zaprojektuj i wybuduj
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejska w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 6267-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno Odrzańskie, krajowy numer identyfikacyjny 97077026700000, ul. ul. Parkowa  1, 66600   Krosno Odrzańskie, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 835 017, faks 683 835 122, e-mail r.slupski@krosnoodrzanskie.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.krosnoodrzanskie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowę drogi Gminnej Nr 002504F na odcinku Chyże-Gostchorze"w systemie zaprojektuj i wybuduj

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IR.271.1.1.2017.RS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" zadania składającego się z dwóch etapów: Etap I - zakres zamówienia obejmuje sporządzenie dokumentacji w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy, w tym: a) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego wraz ze zgłoszeniem robót budowlanych/uzyskaniem niezbędnego pozwolenia, o którym mowa w art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - (Dz. U. z 2013 r. poz. 687 z późn. zm.) wraz z informacją BIOZ, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie, b)parametry techniczne jakie należy przyjąć dla prac projektowych: Droga klasy: D; Prędkość projektowa: Vp=30 km/h; Szerokość jezdni: 3,50 m (zaprojektować mijanki); Szerokość poboczy: 2x1,00 m (utwardzone); Obciążenie ruchem: KR 2; Nośność:100 KN/oś; c)dokumentacja techniczna powinna zostać opracowana z uwzględnieniem badań podłoża gruntowego wykonanego przez Wykonawcę w zakresie rozpoznania warunków panujących w podłożu gruntowym. d)wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu, e)wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót, f) przekazanie zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie papierowej oraz cyfrowej w formatach: *.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego wykonanej dokumentacji, g) przygotowanie dokumentów niezbędnych do pozyskania wszelkich decyzji administracyjnych związanych z realizacją przedmiotowego zadania, h)W razie potrzeby, należy uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wydaną zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013, poz. 1235 z późn. zm.), i) uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym, j) pełnienie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 290), k) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, l) uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, m) ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, n) udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, o) bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji, p) przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego, q) opracowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych. Etap II - roboty budowlane, zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, w tym: a) wytyczenie robót przez uprawnionego geodetę, b) wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia nawierzchni, c) wykonanie robót ziemnych, d) rozbiórkę istniejących nawierzchni drogowych oraz pozostałych elementów korpusu drogowego, e) wywóz i utylizacja pozyskanego materiału z konstrukcji drogi, f) regulację wysokościową studzienek urządzeń podziemnych (włazów kanalizacji sanitarnej i zasuw wodociągowych, g) wymianę na nowe zniszczonych włazów i obudów studzienek urządzeń podziemnych, h) budowę nowych konstrukcji nawierzchni, i) przebudowę istniejących zjazdów, j) wykonanie umocnienia poboczy, k)wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, l) wykonanie progów zwalniających, m)zabezpieczenie i przebudowę istniejących urządzeń obcych zgodnie z podanymi warunkami technicznymi ich właścicieli, n)wycinkę i karczowanie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, o) wykonanie kanałów technologicznych, p) wyplantowanie terenu i obsianie trawą, q) roboty wykończeniowe i porządkowe, r) pełnienie nadzoru autorskiego, s) złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ (w przypadku, gdy będzie wymagane) lub zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ. t)uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót do stanu przed przystąpieniem do realizacji inwestycji, u)zakup i montaż tablicy informacyjnej o współfinansowaniu zadania ze środków "Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich", v) wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia, w) przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu. Szczegółowy zakres robót określa program funkcjonalno-użytkowy stanowiący oraz Warunki Wykonania i Odbioru Robót budowlanych stanowiące załącznik do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45220000-5, 45230000-8, 45233000-9, 45233200-1, 71320000-7, 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.)- Zamawiający unieważnia postępowanie gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć posiadanych środków do ceny złożonej oferty".
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT902000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Drogowe "KONTRAKT" Sp. z o.o.,  kontrakt@kontrakt.net.pl,  ul. Szosa Poznańska 17,  66-600,  Krosno Odrzańskie,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1845000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1845000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1845000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.