eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Budowa placów zabaw w Gminie Siewierz w ramach programu Radosna Szkoła

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-08

Siewierz: Budowa placów zabaw w Gminie Siewierz w ramach programu Radosna Szkoła
Numer ogłoszenia: 180325 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147851 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w Gminie Siewierz w ramach programu Radosna Szkoła.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Siewierzu oraz modernizacja placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Żelisławicach w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w Załącznikach 6 i 7 - Opisy zadań, w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i obejmuje w szczególności: I.W zakresie budowy placu zabaw przy Zespole Szkół w Siewierzu: a.przeniesienie ogródka skalnego w inne miejsce terenu szkolnego - do 200 metrów, b.budowę 150m2 bezpiecznej nawierzchni syntetycznej wraz z podbudową i obrzeżami gumowymi pod urządzeniami zabawowymi, c.budowę 20m2 ścieżki komunikacyjnej z nawierzchni typu tartan wraz z podbudową z obrzeżami betonowymi, d.zagospodarowanie 70m2 zieleni, e.dostawę i montaż następujących urządzeń zabawowych: zestaw zabawowy, huśtawka wahadłowa podwójna, zestaw do podciągania, ruchomy pomost, płotki do przeskoków - 1 komplet (6 szt.), drabinka pozioma, f.dostawę i montaż regulaminu placu zabaw, g.dostawę i montaż tablic informacyjnych pokazujących możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia - 6 szt., h.demontaż i uzupełnienie fragmentu ogrodzenia, i.dostawę i montaż furtki stalowej. II.W zakresie modernizacji placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Żelisławicach a.budowę 150m2 bezpiecznej nawierzchni syntetycznej wraz z podbudową i obrzeżami gumowymi pod urządzeniami zabawowymi, b.budowę 20m2 ścieżki komunikacyjnej z nawierzchni typu tartan wraz z podbudową i z obrzeżami betonowymi c.zagospodarowanie 70m2 zieleni, d.dostawę i montaż następujących urządzeń zabawowych: sześciokąt wielofunkcyjny, zestaw ze zjeżdżalnią, huśtawka ważka, huśtawka ważka na sprężynie, huśtawka podwójna, huśtawka typu kiwak (koniczynka i konik) - 2 szt., linarium stożek, kompleks sprawnościowy, słupki do slalomu - 1 komplet (8 szt.), e.dostawę i montaż tablicy do rysowania, f.dostawę i montaż ścianki wspinaczkowej - 2 szt., g.dostawę i montaż regulaminu placu zabaw, h.dostawę i montaż tablic informacyjnych pokazujących możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia - 10 szt. i.naprawę i malowanie istniejących urządzeń - 4 szt. Wykonawca w ramach ceny umownej zobowiązany będzie do: a)urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia, b)ponoszenia kosztów zużycia mediów, c)poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, d)wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, e)oznakowania terenu budowy i zapewnienie odpowiednich zabezpieczeń bhp, f)dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, g)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących- naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, h)wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, i)zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, j)usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, k)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, l)przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). m)zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza), n)innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki zamówienia: 1.Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac. 2.W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru z ramienia Zamawiającego przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 3.Materiały i części uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 1 km..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRETASPORT Ilona Stańczyk, ul. Jaworowa 2, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203589,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 263544,52

  • Oferta z najniższą ceną: 263544,52 / Oferta z najwyższą ceną: 324460,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.