eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa 30 zestawów pipet oraz 40 statywów do pipet dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-28

Gdańsk: Dostawa 30 zestawów pipet oraz 40 statywów do pipet dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
Numer ogłoszenia: 18027 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270747 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 30 zestawów pipet oraz 40 statywów do pipet dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień: 38437000-7; 38437120-4. 2.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 30 zestawów pipet automatycznych oraz 40 statywów do pipet dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed, zwanych w dalszej części urządzeniami. 3.Urządzenia te będą wykorzystywane w laboratoriach naukowych MWB UG i GUMed oraz przez studentów kierunku Biotechnologia na ćwiczeniach laboratoryjnych w celu podniesienia jakości kształcenia. 4.Zamówienie obejmuje dostawę: -30 zestawów pipet: 1 zestaw składa się z 3 pipet automatycznych o regulowanej pojemności w zakresie: 0,5-10mikrolitrów, 10-100mikrolitrów, 100-1000mikrolitrów, autoklawowalnych w całości oraz 3 pudełek po 96 szt. odpowiednich końcówek do tych pipet, Parametry: -pipety automatyczne jednokanałowe, -pipety nastawne w zakresie objętości: 0,5-10mikrolitrów, 10-100mikrolitrów, 100-1000mikrolitrów, -obsługa 2 przyciskami (pobieranie-dozowanie, osobny przycisk zrzutu końcówki), -o najwyższej ergonomii, z dodatkowym haczykowatym zakrzywieniem na nasadę palca wskazującego ułatwiającym osadzenie pipety w dłoni, -wykonane z tworzywa trwałego, chemicznie odpornego, z automatycznym rzutnikiem końcówek, -posiadające system amortyzujący część dolną pipety dla ochrony i lepszego dopasowania końcówek, -z czteromiejscowym wskaźnikiem nastawiania objętości, -z możliwością autoklawowania pipety w całości, -z trwale naniesionym numerem fabrycznym i oznakowaniem zakresu nastawnej objętości, -z oddzielnym okienkiem ze wskaźnikiem cyfrowym umożliwiającym szybką kalibrację na ciecz o gęstości innej niż woda (w skali 10-stopniowej) i szybki (przy pomocy jednego przekręcenia klucza) powrót do ustawień fabrycznych (na gęstość wody), -każda pipeta ma być dostarczona wraz z autoklawowalnym pudełkiem końcówek o analogicznej objętości, -sprawdzone i wykalibrowane fabrycznie, z załączonym przez producenta indywidualnym certyfikatem kalibracji oraz z dostępnym w Polsce autoryzowanym punktem serwisowym, wykonującym usługi w zakresie napraw, konserwacji i kalibracji lub inny podmiot pod warunkiem, że nie spowoduje to dla Zamawiającego utraty bądź ograniczenia uprawnień z gwarancji (zgodnie z zapisami w § 7 umowy), oraz 40 statywów do pipet: statyw karuzelowy/obrotowy na 6 pipet, kompatybilny z wyżej opisanymi pipetami. 5.Zamawiający wymaga, aby wszystkie pipety pochodziły od jednego producenta. 6.Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wszystkim cechom określonym powyżej i musi: 1)być fabrycznie nowy, tzn nieużywany przed dniem dostarczenia, pełnowartościowy i wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, 2)pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3)być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4)posiadać oznakowanie CE, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. 2010r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami). 7.Wykonawca zobowiązuje się do: 1)dostawy zamówienia w sposób kompletny, zgodny z opisem w rozdz. II SIWZ, 2)poniesienia ryzyka wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą do czasu przekazania przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia, 3)poniesienia kosztów przewozu, opakowania i ewentualnego ubezpieczenia na czas transportu, 4)poniesienia kosztów rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia, 5)zapewnienia gwarancji i serwisu dla dostarczonego przedmiotu zamówienia. 8.Wykonawca oświadcza, że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi dokładny termin dostawy. 9.Miejscem dostawy jest Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed, ul. Kładki 24,80-822 Gdańsk, pok. 415. 10.Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarcza do jednostki organizacyjnej Zamawiającego, wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim. 11.Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonego przedmiotu zamówienia zgodnie z dołączoną do oferty specyfikacją techniczną i sporządza oraz podpisuje protokół zdawczo-odbiorczy, który jest podstawą wystawienia, na Uniwersytet Gdański, faktury VAT. 12.Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. 13.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego przedmiotu zamówienia, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego przedmiotu zamówienia a przedstawionymi w SIWZ i dołączonej do oferty specyfikacji technicznej, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jego użycie, 3)braku dostarczenia któregokolwiek z dokumentów, wymienionych w pkt. 10 niniejszego rozdziału. 14.W przypadkach określonych w pkt. 13 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania przedmiotu zamówienia, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowy, wolny od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdz. III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z §6 ust. 1 pkt. 1 umowy. 15.Gwarancja na przedmiot zamówienia nie krótsza niż 24 miesiące. 16.Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu podane są w §7 umowy. 17.Płatność nastąpi m. in. z projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka pt.: Rola niekodującego RNA w metylacji chromatyny i inwazyjności raka prostaty - udział w konkursie Undergraduate Student Caucus and Poster Competition i prestiżowej konferencji American Association for Cancer Research Annual Meeting oraz ze środków 7.Programu Ramowego Unii Europejskiej pt.: Center Of Molecular Biotechnology for Healthy Life - Biotech solutions bringing health to living organisms and environment supported by mass spec-focused research platform, MOBI4Health. 18.Termin realizacji zamówienia: do 20 dni roboczych od daty zawarcia umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.43.71.20 - Stojaki na pipety .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Płatność m in z projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka pt Rola niekodującego RNA w metylacji chromatyny i inwazyjności raka prostaty - udział w konkursie Undergraduate Student Caucus and Poster Competition i prestiżowej konferencji American Association for Cancer Research Annual Meeting oraz ze środków 7.Programu Ramowego Unii Europejskiej pt Center Of Molecular Biotechnology for Health.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meranco Aparatuta Kontrolno-Pomiarowa i Laboratoryjna Sp. z o.o., ul. Myśliborska 89, 60-432 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77112,00

  • Oferta z najniższą ceną: 77112,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100872,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.