eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piwniczna-Zdrój › Wykonanie remontów dróg Nadleśnictwa Piwniczna.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-17

Piwniczna-Zdrój: Wykonanie remontów dróg Nadleśnictwa Piwniczna.
Numer ogłoszenia: 180270 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Piwniczna , ul. Zagrody 32, 33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 446 40 276, faks 18 4464194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów dróg Nadleśnictwa Piwniczna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielone jest na 2 części. Część 1 obejmuje remont dwóch dróg leśnych Jastrzębik Złockie i Szczawnik Kotylniczy. Z uwagi na fakt że, droga Szczawnik Kotylniczy swój początek rozpoczyna w połowie drogi Jastrzębik Złockie racjonalnym się wydaje by ten przedmiot zamówienia wykonywał jeden wykonawca z uwagi na organizację robót. Na drodze Jastrzębik Złockie w km 0+000 ÷ 1+565 zaplanowano remont drogi leśnej polegający na profilowaniu z zagęszczeniem i uzupełnieniu nawierzchni warstwą tłucznia o frakcji 31,5÷63mm stabilizowanego mechanicznie, zaklinowanego klińcem frakcji 20÷31,5mm, oraz na szerokości jezdni drogi zaklinowanego również grysem o frakcji2÷8mm. Grubość warstwy nawierzchni 7cm po zagęszczeniu. Pobocza należy uzupełnić na szerokości 0,50 m tłuczniem 31,5-63 mm, zaklinowanym klińcem 20-31,5 mm i stabilizowanym mechanicznie. Grubość uzupełnienia poboczy analogiczna jak grubość dodatkowej warstwy nawierzchni.Zaplanowano remont składów, przepustów, odtworzenie rowów,wymianę wodospustów, odtworzenie reźni kamiennej. Remont drogi Szczawnik Kotylniczy w km 0+000 - 0+706 polegał będzie na ścięciu poboczy,wyprofilowaniu i zagęszczeniu istniejącej nawierzchni oraz jej utwardzeniu kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie. Remont obejmuje wymianę przepustów, wodospustów, zabezpieczenie skarpy kaszycą drewnianą oraz remont dwóch składów drewna i wjazdu do nawracania o łącznej powierzchni 11,8 ar polegający na wyprofilowaniu i utwardzeniu nawierzchni składów tłuczniem. Część 2 obejmuje remont czterech dróg, Wierchomla Młaczne, Runek Schronisko. Żegiestów Miliczki i Majerz Obrożyska. Zakres robót obejmuje prace związane z remontem drogi leśnej Wierchomla -Młaczne w Leśnictwie Wierchomla w km roboczym 0+000 - 1+050. Roboty budowlane obejmują profilowanie wraz z utwardzeniem nawierzchni drogi, poboczy i składów drewna, remoncie przepustów oraz montażu wodospustów.Odtworzenie i wykonanie narzutu kamiennego na odcinku około o dł. 195 m i szer. 1.5 m. W remoncie drogi Runek Schronisko w miejscu obrywających się skarp lewostronnych zaprojektowano wykonanie kaszyc drewnianych podpierających i zabezpieczających skarpy. W km 0+992 - 1+032 o wysokości 2,35 m, szerokości 2,0 m oraz długości 40,0 mb. W km 1+132 -1+182 zaprojektowano kaszycę o długości 50,0 mb, w tym kaszycę o wysokości 2,35 m,szerokości 2,0 m i długości 30,0 mb, oraz kaszycę o wysokości 1,65 m, szerokości 1,8 m idługości 20,0 mb.Zaplanowano remont przepustu i uzupełnienie zapadniętego odcinka drogi o dł. 60 mb. Na drodze Żegiestów Miliczki w miejscu obrywającej się skarpy lewostronnej, w km 1+670 - 1+705,zaprojektowano kaszycę drewnianą podpierające skarpę. Zaprojektowano kaszycę o wysokości 2,35 m, szerokości2,0 m oraz długości 35,0 mb. Na drodze Majerz Obrożyska zaprojektowano remont drogi polegający na ścięciu poboczy, wyprofilowaniu istniejącej nawierzchni oraz utwardzeniu nawierzchni na szerokości 3,5 m dodatkową warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm w km 0+000 - 0+105, oraz grubości 20 cm w km 0+105 - 0+285. Zaprojektowano ułożenie tłucznia frakcji 31,5-63 mm, zaklinowanego klińcem frakcji 20-31,5, oraz dodatkowo zaklinowanego od góry grysem (drobnym klińcem) frakcji 2-8 mm. Pobocza należy uzupełnić na szerokości 0,75 m tłuczniem 31,5-63 mm, zaklinowanym klińcem 20-31,5 mm i stabilizowanym mechanicznie. Grubość uzupełnienia poboczy analogiczna jak grubość dodatkowej warstwy nawierzchni. Zaprojektowano remont składu drewna w km 0+242 - 0+285 po prawej stronie drogi oraz w km 0+247 - 0+285 po lewej stronie drogi warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm - tłucznia frakcji 31,5-63 mm zaklinowanego klińcem frakcji 20-31,5 mm. W km 0+240 zaprojektowano wymianę istniejącej uszkodzonej rogatki..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające do 50 % wartości zadania podstawowego - powtórzenie prac opisanych w pkt. II.1.4.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości : a. dla części 1 - 17 000 PLN słownie złotych : siedemnaście tysięcy b. dla części 2 - 13 000 PLN słownie złotych : trzynaście tysięcy 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego: PKO BP 92 1020 2892 0000 5502 0549 5447 w treści przelewu wpisując: Wadium - Wykonanie remontów dróg Nadleśnictwa Piwniczna - cześć wpisując w miejsce kropek której części dotyczy. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 8.4 oraz w przypadku jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. W takim przypadku do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie, dlatego też musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał przynajmniej dwa zadania, tj. zrealizował roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie dróg lub rozbudowie dróg o wartości zadania nie mniejszej niż 500 000 PLN. zł brutto każde. Wykazanie realizacji kilku mniejszych zadań o łącznej wartości 500 000 PLN. zł brutto, nie będzie uważane za spełnianie niniejszego warunku wiedzy i doświadczenia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował ich zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone wraz z ofertą, o których mowa w pkt. 6 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dlatego też musi wykazać, iż posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia, t.j. dysponuje następującą osobą: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także posiadającym wykształcenie średnie lub wyższe oraz co najmniej trzyletnią praktykę zawodową i doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma budowami w zakresie budowy przebudowy lub rozbudowy dróg o minimalnej wartości 500 000 PLN brutto każda, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić wraz z wykazem osób informację o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi osobami, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji udostępnionych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone wraz z ofertą, o których mowa w pkt. 6 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 600 000 PLN. zł. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował ich zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie zdolności finansowej, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Ocena spełnia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone wraz z ofertą, o których mowa w pkt. 6 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Udzielona gwarancja jakości / min. 36 m-cy : max. 60 m-cy./ - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dopuszcza możliwość zmiany pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w przypadku zmian przedmiotu umowy których wartość będzie się bilansowała w ramach maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy. 3.Zamawiający przewiduje zmianę terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a. działania siły wyższej. b. zawarcia umowy na zamówienia dodatkowe z przyczyn określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wprowadzenie robót zamiennych, lub dodatkowych / aneks do umowy / z zastrzeżeniem, że wydłużenie terminu realizacji robót nie może być dłuższe niż 30 dni od daty określonej w pkt 4 ust 1 SIWZ. c. wystąpienia : ­ niewypałów i niewybuchów, ­ wykopalisk archeologicznych, ­ odmiennych od przyjętych w dokumentacji technicznej warunków geologicznych lub terenowych, ­ nie zinwentaryzowanych obiektów, instalacji, urządzeń itp., d. konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. e. innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. f. konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 4. Warunki dokonania zmiany: W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 16.3 ppkt. a,c,d,e,f , termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6. Wykonawca przed przystąpieniem do wprowadzenia jakichkolwiek zmian, co do projektu, kosztorysu bądź STW i OR musi uzyskać bezwarunkową pisemną zgodę Zamawiającego. 7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity :Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) : a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną ,np.: zmiana nr rachunku bankowego), b. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami 8. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: a. Zamawiający : wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. b. Wykonawca: wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. c. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). d. Protokół konieczności wymaga potwierdzenia przez projektanta i zatwierdzenia przez Zamawiającego. 9. Za zgodą stron może zostać dokonane w drodze aneksu do umowy skrócenie terminu umownego jej realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piwniczna.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Piwniczna ul. Zagrody 32 33-350 Piwniczna-Zdrój..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2015 godzina 10:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Piwniczna ul. Zagrody 32 33-350 Piwniczna-Zdrój / pokój nr 14 /..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.