eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu -Pokonać wykluczenie. Wszechstronna aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu powiatu poznańskiego-współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-21

Poznań: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu -Pokonać wykluczenie. Wszechstronna aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu powiatu poznańskiego-współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 180261 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Poznaniu , ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 841 07 10, faks 61 841 07 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu -Pokonać wykluczenie. Wszechstronna aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu powiatu poznańskiego-współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych zagrożonych wykluczeniem społecznym i/lub osób niepełnosprawnych będących w wieku aktywności zawodowej w ramach projektu Pokonać wykluczenie. Wszechstronna aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z powiatu poznańskiego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie zostało podzielone na dziesięć części: 1)część I-kursy prawa jazdy kategorii B1, kursy prawa jazdy kategorii B, kursy na operatora wózka widłowego oraz na operatora koparko-ładowarki-w łącznej liczbie 39 osób, 2)część II-kursy księgowości, kursy obsługi kasy fiskalnej z fakturowaniem oraz kursy kadry i płace-w łącznej liczbie 6 osób, 3)część III- kursy z zakresu podstawowego szkolenia komputerowego, kursy zaawansowanej obsługi komputera, Autocad, Symfonia i Płatnik oraz kursy tworzenia stron WWW-w łącznej liczbie 22 osób, 4)część IV-kurs stylizacji i zdobienia paznokci, kursy kosmetyczne oraz wizażu i stylizacji-w łącznej liczbie 10 osób, 5)część V-kurs opiekuna nad osobami starszymi oraz kurs wychowawcy kolonijnego-w łącznej liczbie 2 osób, 6)część VI-kurs projektowania ogrodu i zieleni oraz kurs florystyczny-w łącznej liczbie 4 osób, 7)część VII-kurs barmański-w łącznej liczbie 3 osób, 8)część VIII-kurs masażu klasycznego-w łącznej liczbie 4 osób, 9)część IX-kurs spawania metodą MIG i MAG-dla 1 osoby, 10)część X-kurs fotograficzny-w łącznej liczbie 3 osób 2.Ilość osób do przeszkolenia w ramach kursów wymieniona dla każdej części zamówienia jest orientacyjna i może ulec zmianie. 3.Kursy wymienione w pkt 3.1.1-3.1.10. SIWZ winny być realizowane na terenie miasta Poznania. 4.Każdy z kursów winien odbyć się w wymiarze nie mniejszym niż 30 godzin lekcyjnych, z wyjątkiem kursów, których wymiar czasowy regulują powszechnie obowiązujące przepisy. 5.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca winien opracować program nauczania, uwzględniając wymiar czasowy każdego z kursów, oraz winien opracować harmonogram każdego z kursów uwzględniający dzienny czas trwania zajęć nie dłuższy niż 8 godzin dydaktycznych rozpoczynających się nie wcześniej niż o godzinie 8:00 i kończących się nie później niż o godzinie 15:00. Do czasu zajęć dydaktycznych nie wlicza się czasu trwania przerw. 6.Wykonawca w trakcie przeprowadzania kursów zapewni wyżywienie i przerwy cateringowe. 7.Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania przygotowanych dokumentów zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 8.Wykonawca zobowiązuje się wydać uczestnikom kursu dwa dokumenty: 1)zaświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. rok 2006 Nr 31 poz. 216) o ukończeniu kursu na podstawie pozytywnej oceny uzyskanej z egzaminu końcowego 2)certyfikat ukończenia kursu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 9.Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzać szkolenia stanowiące przedmiot zamówienia kadrą posiadającą kwalifikacje i doświadczenie odpowiednie do tematyki prowadzonych kursów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 10.Do każdego kursu, na który została złożona oferta, Wykonawca dla każdego uczestnika szkolenia przygotuje w języku polskim materiały dydaktyczne i informacyjne w wersji papierowej lub elektronicznej (nośnik CD), natomiast wzór takich materiałów dostarczy Zamawiającemu. 11.Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić dla każdego uczestnika kursów końcowy egzamin praktyczny. Czas trwania egzaminu nie może być włączany w wymiar czasu trwania kursu. Z egzaminu końcowego należy sporządzić protokół. 12.W ramach kursów Wykonawca zapewni uczestnikom salę dydaktyczną oraz odpowiednie warunki bezpieczeństwa. 13.Wykonawca zapewnia uczestnikom kursów ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania kursu. 14.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom kursu zwrotu kosztów dojazdu poniesionych w związku z przejazdem na miejsce kursu i powrotu do domu. Zwrot zostanie dokonany do wysokości kosztów biletu w związku z przejazdem publicznym środkiem transportu. 15.Wykonawca jest zobowiązany do zarejestrowania swojej instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych, dostępnej na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl i do aktualizowania w niej informacji o każdym szkoleniu organizowanym w ramach Projektu, nie rzadziej niż raz w miesiącu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na usługi szkoleniowe w zakresie każdej części zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego dla danej części zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawcy składający ofertę byli wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. 10 niniejszej SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: 1.W przypadku zmiany strukturalnych stron umowy, takich jak zmiana formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy, zmiana firmy, pod którą działa Wykonawca, zmiana osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, w zakresie dokonanych zmian strukturalnych; 2.W przypadku udzielenia zamówienia podwykonawcom w innej części niż wskazana w ofercie Wykonawcy, w zakresie możliwości przekazania innej części zamówienia podwykonawcom, niż wskazano w umowie; 3.W przypadku zamiany osób wskazanych w umowie jako reprezentantów stron przy realizacji zamówienia; 4.Możliwość dokonania każdej ze zmian np. w zakresie przedmiotu umowy, terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku, gdy z uwagi na liczne przeszkody spowodowane na skutek siły wyższej wykonanie umowy stało się niemożliwe. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, wynikłe po podpisaniu umowy, którego nie można było przewidzieć, uniknąć ani jemu zapobiec przy zachowaniu wszelkich należytych środków, niezależne od stron umowy. Zdarzeniami siły wyższej są takie zdarzenia jak: klęski żywiołowe, anomalie klimatyczne, wojny, rewolucje, zamachy stanu, akty terrorystyczne, konfiskaty, nacjonalizacje i inne podobne decyzje władz państwowych; 5.Możliwość dokonania zmian na skutek zdarzenia niezależnego od Zamawiającego, w szczególności decyzji organu administracji orzeczenia sądowego, w zakresie objętym decyzją lub orzeczeniem sądu, bezpośrednio wpływającego na przedmiot zamówienia lub termin wykonania zamówienia; 6.Możliwość umniejszenia zaplanowanych przez Zamawiającego ilości kursów z uwagi na mniejszą ilość chętnych do uczestnictwa w szkoleniu; 7.Możliwość zmiany terminu wykonania kursu, który został określony w harmonogramie. Dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania kursu, określonego w harmonogramie, przy zachowaniu wymagań stawianych przepisami prawa. Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności zależnych od Zamawiającego; 8.Możliwość zmiany zakresu rzeczowego kursu, a w szczególności jego programu nauczania w przypadku podwyższenia jego jakości merytorycznej (np. dodatkowe obszary edukacyjne, dodatkowe zajęcia praktyczne lub teoretyczne); 9.Możliwość dokonania zmian ceny umowy w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT; 10.Zgodnie z treścią art.144 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian nieistotnych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pcpr.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt - Pokonać wykluczenie. Wszechstronna aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z powiatu poznańskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kursy prawa jazdy kategorii B1, kursy prawa jazdy kategorii B, kursy na operatora wózka widłowego oraz na operatora koparko-ładowarki - w łącznej liczbie 39 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia - jak we wstępie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kursy księgowości, kursy obsługi kasy fiskalnej z fakturowaniem oraz kursy kadry i płace - w łącznej liczbie 6 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia - jak we wstępie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kursy z zakresu podstawowego szkolenia komputerowego, kursy zaawansowanej obsługi komputera, Autocad, Symfonia i Płatnik oraz kursy tworzenia stron WWW - w łącznej liczbie 22 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia - jak we wstępie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs stylizacji i zdobienia paznokci, kursy kosmetyczne oraz wizażu i stylizacji - w łącznej liczbie 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - jak we wstępie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kurs opiekuna nad osobami starszymi oraz kurs wychowawcy kolonijnego - w łącznej liczbie 2 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - jak we wstępie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs projektowania ogrodu i zieleni oraz kurs florystyczny - w łącznej liczbie 4 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - jak we wstępie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs barmański - w łącznej liczbie 3 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia - jak we wstępie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs masażu klasycznego - w łącznej liczbie 4 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - jak we wstępie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kurs spawania metodą MIG i MAG - dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - jak we wstępie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kurs fotograficzny - w łącznej liczbie 3 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - jak we wstępie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.