eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Roboty remontowe na obiektach mostowych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie RDW LubaczówZadanie Nr 1 - remont mostu w ciągu dr. woj. Nr 835 Lublin- Przeworsk-Grabownica rz. Złota Nitka m. Majdan Sieniawski km 115+822 Zadanie Nr 2- remont mostu w ciągu dr. woj. Nr 867 Sieniawa -Hrebenne rz. Sołotwa m. Basznia km 45+925 Zadanie Nr 3 - remont mostu w ciągu dr. woj. Nr 867 Sieniawa -Hrebenne rz. Rata m. Werchrata km 71+180

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-01

Rzeszów: Roboty remontowe na obiektach mostowych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie RDW Lubaczów: Zadanie Nr 1 - remont mostu w ciągu dr. woj. Nr 835 Lublin- Przeworsk-Grabownica rz. Złota Nitka m. Majdan Sieniawski km 115+822 Zadanie Nr 2- remont mostu w ciągu dr. woj. Nr 867 Sieniawa -Hrebenne rz. Sołotwa m. Basznia km 45+925 Zadanie Nr 3 - remont mostu w ciągu dr. woj. Nr 867 Sieniawa -Hrebenne rz. Rata m. Werchrata km 71+180
Numer ogłoszenia: 180208 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie , ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, faks 017 8609460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe na obiektach mostowych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie RDW Lubaczów: Zadanie Nr 1 - remont mostu w ciągu dr. woj. Nr 835 Lublin- Przeworsk-Grabownica rz. Złota Nitka m. Majdan Sieniawski km 115+822 Zadanie Nr 2- remont mostu w ciągu dr. woj. Nr 867 Sieniawa -Hrebenne rz. Sołotwa m. Basznia km 45+925 Zadanie Nr 3 - remont mostu w ciągu dr. woj. Nr 867 Sieniawa -Hrebenne rz. Rata m. Werchrata km 71+180.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót określony w Rozdziale III Kosztorys ofertowy i Rozdziale IV Przedmiar Robót specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz udzielenie gwarancji i rękojmi na okres - min 3 lat..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.81.10-2, 45.22.11.19-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: Zadanie Nr 1 - remont mostu w ciągu dr. woj. Nr 835 Lublin- Przeworsk-Grabownica rz. Złota Nitka m. Majdan Sieniawski km 115+822 - 511,00 zł. Zadanie Nr 2- remont mostu w ciągu dr. woj. Nr 867 Sieniawa -Hrebenne rz. Sołotwa m. Basznia km 45+925 - 121,00 zł. Zadanie Nr 3 - remont mostu w ciągu dr. woj. Nr 867 Sieniawa -Hrebenne rz. Rata m. Werchrata km 71+180 - 100,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.1) Instrukcji dla Wykonawców Zamawiający uzna: wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) min. 100 mb ustawienia bariero poręczy (zadanie nr 1 ) oraz uzupełnienie ubytków betonu przy remoncie mostów 1 m3 (zadanie nr 2-3) poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje- załącznik nr 3 do oferty ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.2)Instrukcji dla Wykonawców Zamawiający uzna: dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym min: agregat prądotwórczy. 1 szt, środek transportowy; 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.3) Instrukcji dla Wykonawców Zamawiający uzna dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Kierownik Budowy - wymagania:Uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności budownictwa drogowego lub równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązującego prawa lub równoważnego dokumentu dla Wykonawcy posiadającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP, doświadczenie minimum 3 lata w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy, ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.4) Instrukcji dla Wykonawców Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku określonego w pkt. 5.2.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że wystąpią okoliczności, które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą być to:niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu i/lub śniegu, silny wiatr, temperatura powietrza przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót budowlanych) powodujące istotne utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy;działanie siły wyższej;okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej i/lub sztuki budowlanej;zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa;udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy;wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w wysokości wynagrodzenia umownego w całości lub poszczególnych latach (np. poprzez zmianę harmonogramu płatności, harmonogramu rzeczowo-finansowego);wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału)wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe;wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; wystąpienie zmiany wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu lub dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzieleni, przekształcenie spółek);wystąpienie konieczności zamiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę;ustawowa zmiana stawki podatku VAT.Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, Rejon Dróg Wojewódzkich w Lubaczowie, ul Wyszyńskiego 31, 37-600 Lubaczów- lub po uprzednim zamówieniu za zaliczeniem pocztowym(na koszt Wykonawcy)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, Rejon Dróg Wojewódzkich w Lubaczowie, ul Wyszyńskiego 31, 37-600 Lubaczów, pok.1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr1 Remont mostu w ciągu dr.woj.Nr 835 Lublin-Przeworsk-Grabownica rz.Złota Nitka m. Majdan Sieniawski km 115+822.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót określony w Rozdziale III Kosztorys ofertowy i Rozdziale IV Przedmiar Robót specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz udzielenie gwarancji i rękojmi na okres - min 3 lat..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.81.10-2, 45.22.11.19-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2- remont mostu w ciągu dr. woj. Nr 867 Sieniawa -Hrebenne rz. Sołotwa m. Basznia km 45+925.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót określony w Rozdziale III Kosztorys ofertowyi Rozdziale IV Przedmiar Robót specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz udzielenie gwarancji i rękojmi na okres - min 3 lat..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.81.10-2, 45.22.11.19-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - remont mostu w ciągu dr. woj. Nr 867 Sieniawa -Hrebenne rz. Rata m. Werchrata km 71+180.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót określony w Rozdziale III Kosztorys ofertowyi Rozdziale IV Przedmiar Robót specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz udzielenie gwarancji i rękojmi na okres - min 3 lat..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.81.10-2, 45.22.11.19-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.