eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę urządzeń laboratoryjnych. CPV 33000000-0

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-04

Olsztyn: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę urządzeń laboratoryjnych. CPV 33000000-0
Numer ogłoszenia: 180206 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, ul. Żołnierska 16/201, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5279500, fax 089 5279788.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Inspekcja Sanitarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę urządzeń laboratoryjnych. CPV 33000000-0.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie I - LBŚiŻ - Suszarka laboratoryjna z wymuszonym obiegiem powietrza - 2 sztuki zadanie II - LBŚiŻ - Inkubator mikrobiologiczny z naturalnym obiegiem powietrza - 2 sztuki zadanie III - LBŚiŻ - Miernik tlenku węgla - 1 sztuka zadanie IV - LBŚiŻ - Luksomierz - 1 sztuka

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655), spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki: 1. SYTUACJA PODMIOTOWA WYKONAWCY Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) 2. ZDOLNOŚĆ EKONOMICZNA I FINANSOWA Wykonawcy muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3. ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz muszą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Ocena spełnienia warunków: spełnia/nie spełnia Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz, oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), -dokumenty wystawione przez producenta wymienione w p. III SIWZ (tj. prospekty, katalogi itp.) potwierdzające wszystkie parametry wymagane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia, że oferowany produkt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego -wypełniony druk oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.olsztyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna Olsztyn, ul. Żołnierska 16, pokój 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna Olsztyn, ul. Żołnierska 16, pokój 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: LBŚiŻ - Suszarka laboratoryjna z wymuszonym obiegiem powietrza - 2 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LBŚiŻ - Suszarka laboratoryjna z wymuszonym obiegiem powietrza - 2 sztuki -pojemność wewnętrzna 115 l±10l -wnętrze wykonane ze stali nierdzewnej -wymiary zewnętrzne: szerokość od 710 do 840 mm, wysokość od 700 do 760 mm, głębokość od 550 do 650 mm -wymiary wewnętrzne: szerokość od 560 do 620 mm, wysokość 460 - 500 mm, głębokość 380- 420 mm -półki: 2 sztuki -zakres temperatury od 50C powyżej temperatury otoczenia do: 3000C -drzwi zewnętrzne- nieprzeszklone; -drzwi zaopatrzone w uchwyt/klamkę -panel sterowania -nastawianie temperatury z dokładnością do 10C -zmienność temperatury w 700C ± 20C¸ w 1500C ± 30C, w 3000C ± 50C -alarm sygnalizujący przekroczenie zadanej temperatury -gwarancja min. 24 miesiące od daty zainstalowania -instrukcja w języku polskim Serwis gwarancyjny: -min. 24 miesiące od daty zainstalowania -naprawa lub wymiana wadliwych części albo układów, które uległy uszkodzeniu z przyczyn wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych w przeciągu dwóch tygodni od daty formalnego zgłoszenia usterki Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji: -przedłużenie terminu gwarancji o czas, od kiedy urządzenie zostanie wyłączone z użytkowania z powodu usterki technicznej, wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych do zakończenia naprawy -jeżeli naprawa spowoduje wyłączenie urządzenia na okres dłuższy niż 1 miesiąc Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie zastępcze o takich samych parametrach na czas trwania naprawy; -trzykrotna naprawa tego samego elementu lub podzespołu powoduje jego wymianę na nowy -udzielenie 12 miesięcznej gwarancji dla części zainstalowanych w trakcie naprawy;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: LBŚiŻ - Inkubator mikrobiologiczny z naturalnym obiegiem powietrza - 2 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LBŚiŻ - Inkubator mikrobiologiczny z naturalnym obiegiem powietrza - 2 sztuki -pojemność wewnętrzna 115 l±10l; -wnętrze wykonane ze stali nierdzewnej -wymiary zewnętrzne: szerokość od 710 do 840 mm, wysokość od 700 do 770 mm, głębokość od 540 do 650 mm -wymiary wewnętrzne: szerokość od 550 do 620 mm, wysokość 460 - 500 mm, głębokość 380- 420 mm; -półki: 2 sztuki; -zakres temperatury od 50C powyżej temperatury otoczenia do: +800C±200C; -nastawianie temperatury z dokładnością do 0,10C -ilość drzwi: 1 + drzwi szklane wewnętrzne -drzwi zaopatrzone w uchwyt/klamkę -panel sterowania -alarm sygnalizujący przekroczenie zadanej temperatury; -możliwość regulacji wentylacji; -gwarancja min. 24 miesiące -instrukcja w języku polskim Serwis gwarancyjny: -min. 24 miesiące od daty zainstalowania -naprawa lub wymiana wadliwych części albo układów, które uległy uszkodzeniu z przyczyn wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych w przeciągu dwóch tygodni od daty formalnego zgłoszenia usterki Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji: -przedłużenie terminu gwarancji o czas, od kiedy urządzenie zostanie wyłączone z użytkowania z powodu usterki technicznej, wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych do zakończenia naprawy -jeżeli naprawa spowoduje wyłączenie urządzenia na okres dłuższy niż 1 miesiąc Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie zastępcze o takich samych parametrach na czas trwania naprawy; -trzykrotna naprawa tego samego elementu lub podzespołu powoduje jego wymianę na nowy -udzielenie 12 miesięcznej gwarancji dla części zainstalowanych w trakcie naprawy;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: LBŚiŻ - Miernik tlenku węgla - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LBŚiŻ - Miernik tlenku węgla - 1 sztuka -Miernik do pomiaru tlenku węgla (CO) z możliwością zaprogramowania go ze średnią 30 min -Z rozbudowaną sygnalizacją stanów alarmowych pozwalającą na pomiar napięcia baterii akumulatorków zasilających -Rejestrowanie wartości max i 30-minutowej -Zakres pomiarowy 0-500 [ppm], wzorcowany przez CIOP -Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny -Odpowiedzialność dostawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady -Bezpłatne szkolenie pracowników Serwis gwarancyjny: -min. 12 miesięcy od daty zainstalowania -naprawa lub wymiana wadliwych części albo układów, które uległy uszkodzeniu z przyczyn wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych w przeciągu dwóch tygodni od daty formalnego zgłoszenia usterki Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji: -przedłużenie terminu gwarancji o czas, od kiedy urządzenie zostanie wyłączone z użytkowania z powodu usterki technicznej, wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych do zakończenia naprawy -jeżeli naprawa spowoduje wyłączenie urządzenia na okres dłuższy niż 1 miesiąc Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie zastępcze o takich samych parametrach na czas trwania naprawy; -trzykrotna naprawa tego samego elementu lub podzespołu powoduje jego wymianę na nowy -udzielenie 12 miesięcznej gwarancji dla części zainstalowanych w trakcie naprawy;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: LBŚiŻ - Luksomierz - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LBŚiŻ - Luksomierz - 1 sztuka luksomierz o wysokiej precyzji: -klasa dokładności A -nie wymaga stosowania żadnych współczynników korekcyjnych dla różnych źródeł światła -wskazany zakres dynamiki pomiarowej 0,001 lx - 300 klx -zakres temperatury pracy, minimum 0 - 40° C -zapamiętywanie powyżej 500 pomiarów z komentarzem -możliwość wykonania obliczeń statystycznych na wynikach pomiarów (równomierność oświetlenia, wartość średnia, porównanie wartości zmierzonej względem wartości odniesienia) -współpraca z komputerem -miernik powinien posiadać zatwierdzenie typu nadane przez jednostkę notyfikowaną i świadectwo wzorcowania wydane przez jednostkę akredytowaną -1 rok gwarancji -zapewnione naprawy serwisowe - minimum 5 lat -możliwość pomiaru luminancji po zakupie przystawki -możliwość zastosowania dodatkowej pamięci zewnętrznej -instrukcja obsługi w języku polskim Serwis gwarancyjny: -min. 12 miesięcy od daty zainstalowania -naprawy serwisowe - min. 5 lat -naprawa lub wymiana wadliwych części albo układów, które uległy uszkodzeniu z przyczyn wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych w przeciągu dwóch tygodni od daty formalnego zgłoszenia usterki Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji: -przedłużenie terminu gwarancji o czas, od kiedy urządzenie zostanie wyłączone z użytkowania z powodu usterki technicznej, wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych do zakończenia naprawy -jeżeli naprawa spowoduje wyłączenie urządzenia na okres dłuższy niż 1 miesiąc Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie zastępcze o takich samych parametrach na czas trwania naprawy; -trzykrotna naprawa tego samego elementu lub podzespołu powoduje jego wymianę na nowy -udzielenie 12 miesięcznej gwarancji dla części zainstalowanych w trakcie naprawy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.