eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup licencji Oracle wraz ze wsparciem serwisowym i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Warszawa: Zakup licencji Oracle wraz ze wsparciem serwisowym i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 180158 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, 5965980, faks 022 6270378,6270479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup licencji Oracle wraz ze wsparciem serwisowym i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie licencji Oracle oraz Quest: - 3 licencje procesorowe Oracle Database Enterprise Edition, - 3 licencje procesorowe Oracle Database Partitioning - 2 licencje na CPU Socket (Quest) Spotlight on Oracle Professional; Szkolenia - zgodnie z wymaganiami określonymi w siwz, Wsparcie serwisowe dla oprogramowania - na 12 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) warunek doświadczenia zawodowego: Zamawiający wymaga wykazania wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej jednego (1) zamówienia na dostawę licencji Oracle o wartości co najmniej 300.000 zł brutto. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagana dostawa została wykonana należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek Wykonawcy mogą spełnić łącznie; 3) warunek ubezpieczenia: W dniu składania ofert Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej: - 600.000 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. Ponadto Wykonawcy muszą potwierdzić spełnianie warunków przedmiotowych, załączając do oferty dokumenty, o których mowa w następnej sekcji niniejszego ogłoszenia oraz w części XI siwz. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Spełnienie warunków opisanych w części VII siwz (ORAZ W PKTACH 1 - 3 POWYŻEJ) należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do oferty oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części IX siwz. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. 4. Dotyczy warunku doświadczenia zawodowego (cz. VII ust. 1 pkt 2 siwz): w przypadku gdy wykonawca rozliczał się w walucie obcej w celu dokonania przeliczenia na złote polskie powinien przyjąć średni kurs danej waluty, opublikowany przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5. Dotyczy warunku ubezpieczenia (cz. VII ust. 1 pkt 3 siwz) w przypadku gdy ubezpieczenie wykonawcy opiewa na kwotę w walucie obcej Zamawiający na potrzeby oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeliczy ją na złote polskie po kursie średnim danej waluty opublikowanym przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 6. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg załącznika nr 2 do druku oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech (3) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorcy, wg załącznika nr 3 do druku oferty. 4. Dokumenty potwierdzające, że wymagane w części VII ust. 1 pkt 2 siwz dostawy zostały wykonane należycie. 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości określonej w części VII ust. 1 pkt 3 siwz. Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Dokument/-y określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW PRZEDMIOTOWYCH: - Formularz oferty technicznej. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumnę nr 4 >Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia_Formularza oferty technicznej< w pkt 2.1., 2.2, 2.3, 2.4 (załącznik nr 2 do siwz). Ten dokument po uzupełnieniu kolumny nr 4 oraz podpisaniu przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub posiadające pełnomocnictwo stanowić będzie Formularz oferty technicznej, który winien być dołączony do oferty jako załącznik nr 4 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE POWINIEN DOSTARCZYĆ WYKONAWCA MAJĄCY SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RP - znajduje się w siwz - część XII..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 97
  • 2 - koszt szkoleń - 3

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-950 Warszawa, Departament Eksploatacji Systemów Teleinformatycznych (DEST), I piętro, pok. 154 (sekretariat)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-950 Warszawa, Departament Eksploatacji Systemów Teleinformatycznych (DEST), I piętro, pok. 154 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.